eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › "Poprawa komfortu życia mieszkańców poprzez dostosowanie przestrzenie publicznej - Wykonanie windy dla osób z niepełnosprawnościami w Szkole Podstawowej nr 11".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Poprawa komfortu życia mieszkańców poprzez dostosowanie przestrzenie publicznej – Wykonanie windy dla osób z niepełnosprawnościami w Szkole Podstawowej nr 11".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA JAROSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastojaroslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa komfortu życia mieszkańców poprzez dostosowanie przestrzenie publicznej – Wykonanie windy dla osób z niepełnosprawnościami w Szkole Podstawowej nr 11".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32146910-64b5-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa dostępności poprzez budowę windy w Szkole Podstawowej Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Jarosławiu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438243/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.76.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 779879,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Windę należy zaprojektować jako windę zewnętrzną z przedsionkiem przy ścianie od strony północno – zachodniej segmentu B budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Kraszewskiego 39 w Jarosławiu. Budynek Szkoły nie jest objęty ochroną konserwatorską. Teren objęty opracowaniem jest działką Inwestora nr ew. gr.1854, 1855,1852 obręb 4. Windę wykonuje się na potrzeby osób niepełnosprawnych w celu ułatwienia im komunikacji pionowej z poziomu terenu na poziomy użytkowe budynku.

Przedmiot zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w oparciu o dokumentację architektoniczno-budowlaną, projekt zagospodarowania terenu oraz przedmiar robót. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Wykonanie windy dla osób z niepełnosprawnościami w Szkole Podstawowej nr 11”.

Wszystkie zastosowane materiały i wyroby budowlane oraz urządzenia powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i odpowiadać obowiązującym normom.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie:
• Roboty demontażowe, wykucie z muru ościeżnic stalowych i krat okiennych,
• Rozbiórka nawierzchni z kostki,
• Demontaż parapetów, balustrad,
• Rozbiórka istn. fundamentu,
• Podbicie ścian fundamentowych,
• wyczyszczenie ścian oraz uzupełnienie tynków na części nadziemnej ścian,
• roboty uzupełniające ściany wewnątrz budynku, szpachlowanie i malowanie,
• wstawianie nowych okien oraz drzwi,
• roboty ziemne,
• roboty montażowe,
• roboty instalacyjne.

Lokalizacja inwestycji. Inwestycja zlokalizowana jest w Jarosławiu na działce o nr ewid. gr. 1854, 1855, 1852 – obręb 4, dotyczy budynku Szkoły Podstawowej nr 11 z oddziałami integracyjnymi im. Adama Mickiewicza przy ul. Kraszewskiego 39.
Budynek B
• budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony,
• stropodach ocieplony,
• wykonana izolacja termiczna ścian,
• kubatura - 5 829 m3,
• powierzchnia użytkowa – 1 540,90 m2.

Szczegółowy zakres zamówienia określa:
• niniejszy opis przedmiotu zamówienia,
• projekt architektoniczno-budowlany,
• specyfikacja warunków zamówienia,
• wzór umowy.
W wycenie ofertowej należy uwzględnić wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki.
W projekcie przedstawiono szczegółowy zakres rzeczowy zadania oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót. Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu dzieci i nie powodowały zbyt dużych utrudnień. Należy zastosować osłony na rusztowaniach oraz wykonać daszki ochronne nad wejściami do budynku. Projekt zawiera informacje dla wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

Uwaga!
1. Wykonawca podczas prowadzenia prac budowlanych zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z kierownictwem placówki.
2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania.
3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac budowlanych zobowiązany będzie do wygrodzenia stabilnym ogrodzeniem ciągu komunikacyjnego do wejścia po schodach.

Szczegółowy zakres czynności i opracowań niezbędnych do wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia obejmuje przedmiar robót dołączony do opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacja architektoniczno-budowlana windy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy.

Wykonawca złoży oświadczenie, że wziął pod uwagę wszystkie okoliczności i uwarunkowania mające lub mogące mieć wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i że zostało to przez niego uwzględnione w cenie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34951000-8 - Platformy wejściowe

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

42416100-6 - Windy

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858281,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERIWS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: GUSTAWA DANIŁOWSKIEGO 6/76

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.