Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno (IPK) przy ul. Żwirki i Wigury 15 - nieruchomością położoną na działce nr 273/22, 273/28 oraz 273/30 zabudowaną budynkiem oraz parkingiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno (IPK) przy ul. Żwirki i Wigury 15 - nieruchomością położoną na działce nr 273/22, 273/28 oraz 273/30 zabudowaną budynkiem oraz parkingiem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cf5aeb8-7ad9-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Zarządzenie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Utworzenie inkubatora przedsiębiorczości na terenie Gminy Miasto Krosno” - projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki zawarte w art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy Prawo zamówień publicznych. Właścicielem spółki komunalnej Krośnieński Inkubator Technologiczny "KRINTECH" Sp. z o.o. jest w 100 % Zamawiający. Głównym przedmiotem działalności spółki jest zarządzanie Krośnieńskim Inkubatorem Technologiczny "KRINTECH”, dlatego też zlecenie przedmiotu zamówienia ww. podmiotowi jest w pełni uzasadnionym i najbardziej efektywnym działaniem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.127.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno oraz realizacja działań w zakresie promocji przedsiębiorczości zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego projektu „Utworzenie inkubatora przedsiębiorczości na terenie Gminy Miasto Krosno” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, w tym:
1. Zawieranie umów i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów z najemcami powierzchni w IPK na podstawie oddzielnego pełnomocnictwa i zgodnie z Regulaminem IPK.
2. Realizowanie celu głównego działalności IPK, którym jest promowanie przedsiębiorczości, zapewnienie początkującym przedsiębiorcom z sektora MŚP pomocy w uruchomieniu i prowadzeniu działalności gospodarczej, a także kreowanie i stwarzanie warunków do powstawania nowych MŚP produkcyjnych i usługowych oraz poszerzanie działalności przedsiębiorstw już istniejących.
3. Rozwijanie i kreowanie przedsiębiorczego klimatu na lokalnym rynku.
4. Realizacja działalności w szczególności poprzez:
1) oferowanie atrakcyjnych warunków lokalowych do prowadzenia i rozwoju działalności gospodarczej, wraz z obsługą administracyjno-biurową przedsiębiorców w IPK,
2) specjalistyczne doradztwo, zarówno w bieżącym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, jak również na etapie powstawania pomysłu biznesowego,
3) opracowanie i wdrażanie planu rozwoju networkingu (organizacja co najmniej 3 spotkań networkingowych firm działających w IPK) wewnętrznego oraz wspieranie współpracy lokatorów – m.in. poprzez organizację giełd, formalnych i nieformalnych spotkań tematycznych, stymulowanie bezpośrednich kontaktów między firmami,
4) stymulowanie, pomoc i wsparcie dla najemców IPK w nawiązywaniu współpracy z firmami z innych ośrodków - poprzez organizację wyjazdów studyjnych za granicę czy organizację giełd i konferencji otwartych dla firm z różnych ośrodków, poprzez organizację konferencji, szkoleń, warsztatów,
5) stymulowanie rozwoju firm będących lokatorami i pomoc przy ich wejściu na rynki zagraniczne, m.in. poprzez współpracę z inkubatorami zagranicznymi i pomoc w analizie rynku zagranicznego, ustaleniu procedur związanych z założeniem działalności w innym państwie,
6) opracowanie planu i budowę relacji inkubatora z lokatorami – m.in. poprzez organizację spotkań integracyjnych i angażowanie lokatorów w zewnętrzne inicjatywy IPK,
7) prowadzenie monitoringu zapewniającego identyfikację nowych potrzeb lokatorów i weryfikującego obecne potrzeby oraz odpowiadanie na to zapotrzebowanie,
8) dbanie o interesy wszystkich przedsiębiorców skupionych w ramach IPK, m.in. poprzez grupowe zamówienia usług i produktów;
9) współpraca z Karpacką Państwową Uczelnią w celu m.in. rozwijania nowoczesnych form współpracy środowiska naukowego i lokalnego sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz promowania wśród studentów działań realizowanych przez Inkubator Przedsiębiorczości Krosno;
10) prowadzenie strony Facebook Inkubatora Przedsiębiorczości Krosno.
5. Prowadzenie spraw dotyczących zmian technicznych i eksploatacyjnych budynku IPK (inicjowanie, zalecanie i opracowanie wstępnej dokumentacji, udział w inwestycjach). Współtworzenie SWZ dotyczącego planowanych inwestycji (Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, Wydziałem Księgowości oraz Wydziałem Inwestycji UM).
6. Pobieranie opłat według obowiązujących cenników, publikowanych zgodnie z Regulaminem IPK.
7. Inicjowanie i realizacja działań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na rozwój IPK.
8. Ubezpieczenie Zarządcy w zakresie działalności IPK od odpowiedzialności cywilnej – dochodzenie roszczeń z tytułu ubezpieczenia nieruchomości objętej umową obciąża Zleceniobiorcę.
9. Utrzymanie utwardzonej drogi, ogrodzenia, parkingu oraz terenów zielonych wokół budynku zapewniające właściwą estetykę i bezpieczne użytkowanie przez korzystających z budynku.
10. Stałe utrzymywanie wszystkich elementów infrastruktury i urządzeń, w które wyposażony jest IPK.
11. Planowanie i inicjowanie zadań związanych z rozwojem IPK.
12. Inne sprawy związane z funkcjonowaniem IPK, a wynikające z przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krośnieński Inkubator Technologiczny "KRINTECH" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842387965
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KROŚNIEŃSKI INKUBATOR TECHNOLOGICZNY "KRINTECH"
jakie przetargi wygrała firma
KROŚNIEŃSKI INKUBATOR TECHNOLOGICZNY "KRINTECH"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawy testów diagnostycznych, odczynników do hodowli komórkowej, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorców i szczepów
- Przebudowa ulicy J. Stapińskiego w Krośnie
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łazy, Pietrusza Wola i Rzepnik"
- Zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego przy ul. Bursaki w Krośnie
- Wykonanie konserwacji urządzeń dźwigowych eksploatowanych w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim w Krośnie
- ,,Modernizacja w ramach kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół w Iwoniczu"
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.