eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie tworzenia projektów graficznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019632 z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie tworzenia projektów graficznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie tworzenia projektów graficznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35ed518c-870a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Wykonanie projektów graficznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.plKontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESPOfertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Szczegółowe informacje zawiera pkt 7 i 8 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się w zał. 1A i 1B do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZ-VIII.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160614,31 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95128 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa tworzenia projektów graficznych kreujących markę Małopolska. Zamówienie polega na projektowaniu na użytek zarówno druku jak i Internetu. W ramach zamówienia tworzone będą różnorodne projekty, identyfikujące działania województwa.2. Szczegółowy wykaz elementów objętych przedmiotem umowy wraz z ich cennikiem stanowi załącznik nr 2B do swz (Zestawienie cen jednostkowych) i będzie on wprowadzony jako załącznik nr 1 do umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).4. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do przedmiotu zamówienia. Korzystanie przez Zamawiającego z autorskich praw majątkowych określone jest w wzorze umowy.5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).6. Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Województwa Małopolskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany od dnia zakończenia usługi podstawowej jednak nie dłużej niż do 50 tygodni. W ramach opcji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w zakresie tworzenia projektów graficznych wykorzystywanych w związku z planowanymi działaniami promującymi markę Małopolska na zasadach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie za wykonanie umowy w ramach prawa opcji nie przekroczy 100% wartości zamówienia podstawowego.Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania:95 128,00 PLNw tymWartość zamówienia podstawowego: 47 564,00 PLNWartość zamówienia z prawa opcji: 47 564,00 PLN

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt Ocena ofert w kryterium „Portfolio” i sposób przyznawania punktów.Portfolio ma składać się z 2 różnych sztuk projektów graficznych dla każdego z niżej wymienionych elementów: ulotka, plakat, banner internetowy, reklama wielkoformatowa, zaproszenie.Zamawiający zaleca, aby ww. projekty były przygotowane w plikach graficznych (najlepiej w formacie JPG lub PDF) umożliwiających właściwą ocenę (w tym czytelności, kompozycji). Zamawiający zaleca oznaczenia każdego projektu poprzez wskazanie jaki element reprezentuje (np. ulotka, plakat, banner internetowy, reklama wielkoformatowa, zaproszenie).Brak portfolio w ofercie Wykonawcy, niezłożenie 2 różnych sztuk projektów graficznych dla każdego z wymaganych elementów w tym złożenie mniej niż 2 i/lub więcej niż 2 sztuk projektów graficznych dla danego element lub złożenie większej liczby projektów graficznych niż wymagana liczba sztuk (10 sztuk tj: po 2 różne projekty dla 5 elementów) będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy.Przy ocenie ofert w kryterium „Portfolio” badaniu zostanie poddane złożone portfolio, a ocena zostanie dokonana w następujących podkryteriach: Przyznane punkty w przypadku spełnienia wymagań (Zamawiający przyzna po 1 pkt za spełnienie wymagań określonych w ocenianych podkryteriach w ramach portfolio, brak ich spełnienia skutkował będzie przyznaniem 0 pkt.-Innowacyjność przedstawionych w portfolio projektów graficznych rozumiana jako walor opracowania linii graficznej i tekstu poszczególnych materiałów, przyciąga uwagę odbiorcy np. poprzez oryginalnie wykonaną, dedykowaną ilustrację, wykorzystanie grafiki wzmacniającej przekaz, zastosowaną czcionkę inną niż podstawowe lub autorską typografię, liternictwo1 pkt dla każdej ulotki, 1 pkt dla każdego plakatu, 1 pkt dla każdego banneru internetowego, 1 pkt dla każdej reklamy wielkoformatowej lub reklamy typu citylight, 1 pkt dla każdego zaproszenia.Maksymalna liczba punktów w tym podkryterium to 10Przejrzystość treści i czytelność dla odbiorcy przedstawionych w portfolio projektów graficznych charakteryzuje się tym, że zawarte w projekcie elementy (grafika + tekst) jednoznacznie przedstawiają zamierzony temat (adekwatność grafiki w stosunku do przekazu, który niesie danych materiał)1 pkt dla każdej ulotki, 1 pkt dla każdego plakatu, 1 pkt dla każdego banneru internetowego, 1 pkt dla każdej reklamy wielkoformatowej lub reklamy typu citylight, 1 pkt dla każdego zaproszenia.Maksymalna liczba punktów w tym podkryterium to 10Spójność kompozycji przedstawionych w portfolio projektów graficznych rozumiana jako osiągnięcie zamierzonego efektu uporządkowanej całości poprzez odpowiednie rozmieszczenie przedstawianych elementów (grafika + tekst), zachowanie proporcji pomiędzy grafiką i tekstem oraz prawidłowo wyeksponowanego logo marki w projekcie.1 pkt dla każdej ulotki, 1 pkt dla każdego plakatu, 1 pkt dla każdego banneru internetowego, 1 pkt dla każdej reklamy wielkoformatowej lub reklamy typu citylight, 1 pkt dla każdego zaproszenia.Maksymalna liczba punktów w tym podkryterium to 10 Brak w danym elemencie projektów graficznych tj w ulotce i/lub plakacie i/lub banerze internetowym i/lub reklamie wielkoformatowej i/lub zaproszeniu, wskazanych w podkryteriach elementów charakterystyki tj grafiki i tekstu spowoduje przyznanie 0 pkt dla ocenianego materiału portfolio w danym podkryterium. Pełna treść sposobu oceny ofert znajduje się w pkt 15) swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin na przygotowanie zleconego elementu graficznego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego tj. portfolio, składającego się z 2 różnych sztuk każdego z niżej wymienionych elementów graficznych:• ulotka (dwa różne),• plakat (dwa różne),• banner internetowy (dwa różne), • reklama wielkoformatowa (dwa różne), • zaproszenie (dwa różne). 8. Portfolio winno być przekazane w plikach umożliwiających ich otwarcie przez ogólnodostępne, bezpłatne programy graficzne np. jpg, pdf. Pliki powinny być w rozdzielczościach, rozmiarach i jakości zapewniających czytelność i umożliwiających Zamawiającemu ocenę oferty w kryterium „Portfolio”. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików, w tym oferty i załączników do oferty, nie może przekraczać 150 MB. 9. Na podstawie złożonego portfolio będzie dokonana ocena ofert w kryterium oceny „Portfolio”. 10. Brak portfolio w ofercie Wykonawcy, niezłożenie 2 różnych sztuk projektów graficznych dla każdego z wymaganych elementów w tym złożenie mniej niż 2 i/lub więcej niż 2 sztuk projektów graficznych dla danego element lub złożenie większej liczby projektów graficznych niż wymagana liczba sztuk (10 sztuk tj: po 2 różne projekty dla 5 elementów), brak możliwości dokonania na ich podstawie oceny ofert lub uzyskanie mniejszej liczby niż 10 punktów w kryterium oceny ofert „Portfolio” będzie skutkować odrzuceniem oferty. 11. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonego portfolio, natomiast w przypadku nie złożenia portfolio nie będzie ono podlegało procedurze uzupełnienia lub złożenia na wezwanie Zamawiającego. 12. Prace złożone w ramach portfolio zostaną wykorzystane przez Zamawiającego jedynie na potrzeby oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Prawa autorskie zachowuje ich autor.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.4. Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.5. Zapis ust. 1 – 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.6. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięć set złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawarte są w załączniku nr 1C do swz.2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowy sposób złożenia oferty jest podany w pkt 8.2) swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24

2021-03-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.