Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00272967/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00293098/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00297743/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i przebudowa skrzyżowań ulic Warszawskiej i Brzozowej oraz ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na dwie części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227583061
1.5.8.) Numer faksu: 227558120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d38419b-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i przebudowa skrzyżowań ulic Warszawskiej i Brzozowej oraz ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na dwie części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d38419b-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272967/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.22.TOM.2021.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 596118,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:- przedmiotem 1 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Warszawskiej i Brzozowej w Milanówku;
- przedmiotem 2 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku.
Celem tego przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem niechronionych uczestników ruchu drogowego. Przewiduje się zamówienie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1. W zakres części projektowej wchodzi:
a) uzyskanie materiałów wyjściowych do projektu budowlanego,
b) uzyskanie badań, uzgodnień, pozwoleń, zgód, opinii, etc. niezbędnych do wykonania projektu budowlanego,
c) wykonanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz.U. poz. 1609 z późn. zm.),
d) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z ustawą Prawo budowlane – t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) sporządzenie właściwych projektów technicznych zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie architektoniczno-budowlanym,
f) sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla branż zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie budowlanym,
g) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże wykonywanych robót,
h) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
i) opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu na okres każdego etapu prac
z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,
j) opracowanie projektu docelowej stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,
k) zapewnienie nadzoru autorskiego do końca trwania prac budowlanych.
1.1 Wszelkie prace projektowe powinny być wykonywane w porozumieniu z Zamawiającym i powinny uwzględniać wszystkie wspólnie przyjęte rozwiązania. Po opracowaniu kompletnej dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egzemplarzu projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu w celu uzyskania potwierdzenia Zamawiającego
o zgodności dokumentacji z zamówieniem. Zamawiający w ciągu 7 dni kalendarzowych wyda opinię w sprawie otrzymanej dokumentacji i jeśli potwierdzona zostanie zgodność z zamówieniem, Wykonawca wystąpi do właściwego starostwa powiatowego o wydanie pozwolenia na budowę bądź wykona inną czynność określoną w prawie budowlanym przed organem administracji budowlanej w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wskazane jest, by w pierwszej kolejności zatwierdzeniu przez Zamawiającego podlegał projekt zagospodarowania terenu wchodzący w skład projektu budowlanego.
1.2 Dokumentacja projektowa powinna zapewniać optymalne parametry ekonomiczne budowy, eksploatacji, konserwacji i remontów oraz zgodność z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi oraz przepisami prawa.
1.3 Dokumentacja powinna być spójna, skoordynowana międzybranżowo oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
1.4 Dokumentację należy dostarczyć w następujących liczbach egzemplarzy papierowych:
a) kompletny projekt budowlany zatwierdzony przez organ administracji budowlanej
– 4 szt.,
b) specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót – 3 szt.,
c) kosztorysy – 2 szt. każdego opracowania,
d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 3 szt.,
e) projekty czasowej i stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniami starosty – 4 szt.
f) Dodatkowo należy dostarczyć dokumentację w wersji elektronicznej nagranej na płyty CD lub DVD – 2 komplety – zawierającą:
– kompletny projekt budowlany w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,
– specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,
– kosztorysy – w postaci edytowalnej – pliki ath,
– informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,
– projekty czasowej i stałej organizacji ruchu w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,
– skany wszystkich dokumentów papierowych w ostatecznej wersji z pieczęciami i podpisami w postaci plików w formacie pdf.
2. W zakres wykonania przebudowy skrzyżowania wchodzi:
a) wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, wytycznymi PFU
i przepisami prawa,
b) prowadzenie dokumentacji przebudowy,
c) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
2.1 W toku wykonania inwestycji przewiduje się wykonanie prac zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) Rozbiórka nawierzchni bitumicznej z obszaru skrzyżowania objętego przebudową. Destrukt pozyskany w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu.
b) Dotyczy tylko części nr 1: rozbiórka nawierzchni z trylinki z obszaru skrzyżowania objętego przebudową. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.
c) Rozbiórka nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt betonowych. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.
d) Rozbiórka istniejących krawężników i obrzeży. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.
e) Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC o wytrzymałości SDR 34, lub z rur PP o wytrzymałości SN 8 – średnica rur ⌀200.
f) Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem 70 l i kratką ściekową.
g) Regulacja pionowa i pozioma istniejących urządzeń.
h) Wykonanie kanału technologicznego.
) Wykonanie wyniesionej tarczy skrzyżowania z kostki betonowej typu behaton bezfazowej z wypełnieniem spoin na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości
3 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 grubości po zagęszczeniu 30 cm. Kolorystykę kostki należy dobrać w uzgodnieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
j) Wykonanie najazdów na wyniesione skrzyżowanie z kamienia granitowego, prostokątnego o boku minimum 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm. Kolorystykę należy dobrać w taki sposób, aby utworzyć wzór zbliżony do oznakowania poziomego P-25.
k) Wykonanie nawierzchni na jezdniach w strefach przed najazdami w celu dowiązania do istniejącej nawierzchni ulic: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA 11 PMB 45/80-55 o grubości warstwy 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
o grubości 5 cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P grubości 7 cm; podbudowa z mieszanki niezwiązanej frakcji 0/31,5 mm grubości 20 cm; podbudowa z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2<4,0 MPa grubości 20 cm.
l) Wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowych płyt 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm na podbudowie z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2<4,0 MPa grubości 17 cm. W strefach chodnika przy przejściach dla pieszych należy ułożyć jeden pas płyt chodnikowych zwykłych od strony przejścia i jeden pas płyt ostrzegawczych wypukłych stanowiących system informacji dotykowej dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi.
Uwaga:
w strefach chodnika w pobliżu drzew należy stosować mocowanie chodników na rusztowaniach w celu ochrony korony drzew. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew.
m) Wykonanie krawężników 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem w miejscach, w których nie uszkodzi to korzeni drzew. W strefach kolizji z korzeniami drzew należy stosować metody punktowego mocowania krawężników. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew. Podobną technika należy wykonać obrzeża betonowe 8x25x100 cm i oporniki betonowe 12x25x100 cm.
n) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
o) Instalacja punktowych elementów odblaskowych.
p) Instalacja oświetlenia przejść dla pieszych.
q) Wykonanie wygrodzenia barierami typu olsztyńskiego.
r) Usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
s) Humusowanie i obsianie terenów biologicznie czynnych roślinami o charakterystyce odpowiadającej roślinności istniejącej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 257001,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:- przedmiotem 1 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Warszawskiej i Brzozowej w Milanówku;
- przedmiotem 2 części zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy oraz przebudowa skrzyżowania ulic Krakowskiej i Żabie Oczko w Milanówku.
Celem tego przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem niechronionych uczestników ruchu drogowego. Przewiduje się zamówienie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1. W zakres części projektowej wchodzi:
a) uzyskanie materiałów wyjściowych do projektu budowlanego,
b) uzyskanie badań, uzgodnień, pozwoleń, zgód, opinii, etc. niezbędnych do wykonania projektu budowlanego,
c) wykonanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz.U. poz. 1609 z późn. zm.),
d) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z ustawą Prawo budowlane – t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) sporządzenie właściwych projektów technicznych zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie architektoniczno-budowlanym,
f) sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla branż zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie budowlanym,
g) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże wykonywanych robót,
h) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
i) opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu na okres każdego etapu prac
z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,
j) opracowanie projektu docelowej stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń,
k) zapewnienie nadzoru autorskiego do końca trwania prac budowlanych.
1.1 Wszelkie prace projektowe powinny być wykonywane w porozumieniu z Zamawiającym i powinny uwzględniać wszystkie wspólnie przyjęte rozwiązania. Po opracowaniu kompletnej dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egzemplarzu projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu w celu uzyskania potwierdzenia Zamawiającego
o zgodności dokumentacji z zamówieniem. Zamawiający w ciągu 7 dni kalendarzowych wyda opinię w sprawie otrzymanej dokumentacji i jeśli potwierdzona zostanie zgodność z zamówieniem, Wykonawca wystąpi do właściwego starostwa powiatowego o wydanie pozwolenia na budowę bądź wykona inną czynność określoną w prawie budowlanym przed organem administracji budowlanej w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wskazane jest, by w pierwszej kolejności zatwierdzeniu przez Zamawiającego podlegał projekt zagospodarowania terenu wchodzący w skład projektu budowlanego.
1.2 Dokumentacja projektowa powinna zapewniać optymalne parametry ekonomiczne budowy, eksploatacji, konserwacji i remontów oraz zgodność z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi oraz przepisami prawa.
1.3 Dokumentacja powinna być spójna, skoordynowana międzybranżowo oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
1.4 Dokumentację należy dostarczyć w następujących liczbach egzemplarzy papierowych:
a) kompletny projekt budowlany zatwierdzony przez organ administracji budowlanej
– 4 szt.,
b) specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót – 3 szt.,
c) kosztorysy – 2 szt. każdego opracowania,
d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 3 szt.,
e) projekty czasowej i stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniami starosty – 4 szt.
f) Dodatkowo należy dostarczyć dokumentację w wersji elektronicznej nagranej na płyty CD lub DVD – 2 komplety – zawierającą:
– kompletny projekt budowlany w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,
– specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,
– kosztorysy – w postaci edytowalnej – pliki ath,
– informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx,
– projekty czasowej i stałej organizacji ruchu w postaci edytowalnej – pliki tekstowe w formacie doc lub docx, pliki rysunków w formacie dwg lub dxf,
– skany wszystkich dokumentów papierowych w ostatecznej wersji z pieczęciami
i podpisami w postaci plików w formacie pdf.
2. W zakres wykonania przebudowy skrzyżowania wchodzi:
a) wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, wytycznymi PFU
i przepisami prawa,
b) prowadzenie dokumentacji przebudowy,
c) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
2.1 W toku wykonania inwestycji przewiduje się wykonanie prac zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) Rozbiórka nawierzchni bitumicznej z obszaru skrzyżowania objętego przebudową. Destrukt pozyskany w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu.
b) Rozbiórka nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt betonowych. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.
c) Rozbiórka istniejących krawężników i obrzeży. Nieuszkodzone elementy betonowe pozyskane w wyniku rozbiórki należy przewieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego i przekazać Zamawiającemu. Elementy uszkodzone Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie z uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowaniem odpadami.
d) Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC o wytrzymałości SDR 34, lub z rur PP o wytrzymałości SN 8 – średnica rur ⌀200.
e) Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem 70 l i kratką ściekową.
f) Regulacja pionowa i pozioma istniejących urządzeń.
g) Dotyczy tylko części nr 2: przesunięcie słupa łączonego: elektroenergetycznego niskiego napięcia i oświetleniowego.
h) Wykonanie kanału technologicznego.
i) Wykonanie wyniesionej tarczy skrzyżowania z kostki betonowej typu behaton bezfazowej z wypełnieniem spoin na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości
3 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 grubości po zagęszczeniu 30 cm. Kolorystykę kostki należy dobrać w uzgodnieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
j) Wykonanie najazdów na wyniesione skrzyżowanie z kamienia granitowego, prostokątnego o boku minimum 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm. Kolorystykę należy dobrać w taki sposób, aby utworzyć wzór zbliżony do oznakowania poziomego P-25.
k) Wykonanie nawierzchni na jezdniach w strefach przed najazdami w celu dowiązania do istniejącej nawierzchni ulic: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA 11 PMB 45/80-55 o grubości warstwy 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
o grubości 5 cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P grubości 7 cm; podbudowa z mieszanki niezwiązanej frakcji 0/31,5 mm grubości 20 cm; podbudowa z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2<4,0 MPa grubości 20 cm.
l) Wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowych płyt 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm na podbudowie z mieszanki związanej spoiną hydrauliczną C1,5/2<4,0 MPa grubości 17 cm. W strefach chodnika przy przejściach dla pieszych należy ułożyć jeden pas płyt chodnikowych zwykłych od strony przejścia i jeden pas płyt ostrzegawczych wypukłych stanowiących system informacji dotykowej dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi.
Uwaga:
w strefach chodnika w pobliżu drzew należy stosować mocowanie chodników na rusztowaniach w celu ochrony korony drzew. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew.
m) Wykonanie krawężników 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem w miejscach, w których nie uszkodzi to korzeni drzew. W strefach kolizji z korzeniami drzew należy stosować metody punktowego mocowania krawężników. Niedopuszczalne jest stosowanie metod wymagających liniowego cięcia korzeni drzew. Podobną technika należy wykonać obrzeża betonowe 8x25x100 cm i oporniki betonowe 12x25x100 cm.
n) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
o) Instalacja punktowych elementów odblaskowych.
p) Instalacja oświetlenia przejść dla pieszych.
q) Wykonanie wygrodzenia barierami typu olsztyńskiego.
r) Usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
s) Humusowanie i obsianie terenów biologicznie czynnych roślinami o charakterystyce odpowiadającej roślinności istniejącej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 339117,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zaś Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny (...) najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zaś Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny (...) najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Milanówka
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Milanówka
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa budynku kuchni dla ZS w Dąbrowie Chełmińskiej, oraz budowa 2 wind dla szkół podstawowych w miejscowościach Dąbrowa Chełmińska i Ostromecko
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Parkowej, Placu Elsnera, cz. ul. Polnej i cz. ul. Zagrodowej w miejscowości Sidzina
- Adaptacja pomieszczeń oraz wykonanie oświetlenia na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w branży fryzjerskiej przy ZSM nr 2 w Krakowie
- ,,Remont drogi gminnej nr 305007T Nieskurzów Nowy w km 2+584 do km 3+512"
- Termomodernizacja gminnego budynku użyteczności publicznej - OSP w Rogowie.
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R2)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





