Og³oszenie z dnia 2025-01-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00170018/01 - Wynik z dnia 2025-03-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa stawu w m. Sochy oraz przebudowa stawu w m. D¼wierznia
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³owo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stawu w m. Sochy oraz przebudowa stawu w m. D¼wierznia
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30a24e03-9eec-4dd0-84bb-1aa973202a71
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00018453
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00003773/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa stawu w m. Sochy oraz przebudowa stawu w m. D¼wierznia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
2.5. Inwestycja jest dofinansowana z funduszu PROW w ramach zadania "Zarz±dzanie zasobami wodnymi" w ramach poddzia³ania "Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowywaniem rolnictwa i le¶nictwa" objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30a24e03-9eec-4dd0-84bb-1aa973202a713.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu portalu e- Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@ugilowo-osada.pl z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane
zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia. https://ezamowienia.gov.pl/pl/integracja/
2. Wykonawca zainteresowany z³o¿eniem oferty w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winien zapoznaæ siê z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli dotyczy), podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, pe³nomocnictwo lub inne dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporz±dza siê w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt i przekazuje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych dla danych dokumentów w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina I³owo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 I³owo-Osada,
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie I³owo-Osada jest Micha³ Cupia³, info@edpo.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: RI.271.1.2025.PN, którego przedmiotem jest: ,,Przebudowa stawu w m. Sochy oraz przebudowa stawu w m. D¼wierznia”.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2025.PN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 1. Przebudowa stawu w m. Sochy.
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych dotycz±cych przebudowy stawu w m. Sochy realizowanych na podstawie Zg³oszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie rycza³towej. Zakres robót obejmuje wykonanie nastêpuj±cych prac:
- wykonanie robót ziemne wodno-melioracyjne (odmulenie czaszy zbiornika),
- wykonanie robót umocnieniowych (umocnienie dna skarp zbiornika palisad± drewnian±),
- wykonanie robót wykoñczeniowych i porz±dkowych (plantowanie skarp i korony nasypów, humusowanie skarp z obsianiem skarp mieszankami traw).
1) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja do zg³oszenia budowy tj.
a) Za³±cznik nr 10 czê¶æ 1 SWZ: kosztorys ¶lepy/ofertowy, przedmiar robót, mapa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45247270-3 - Budowa zbiorników
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 2. Przebudowa stawu w m. D¼wierznia.
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych dotycz±cych przebudowy stawu w m. D¼wierznia realizowanych na podstawie Zg³oszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie rycza³towej. Zakres robót obejmuje wykonanie nastêpuj±cych prac:
- wykonanie robót ziemne wodno-melioracyjne (odmulenie czaszy zbiornika),
- wykonanie robót umocnieniowych (umocnienie dna skarp zbiornika palisad± drewnian±),
- wykonanie robót wykoñczeniowych i porz±dkowych (plantowanie skarp i korony nasypów, humusowanie skarp z obsianiem skarp mieszankami traw).
1) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja do zg³oszenia budowy tj.
b) Za³±cznik nr 10 czê¶æ 2 SWZ: kosztorys ¶lepy/ofertowy, przedmiar robót, mapa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45247270-3 - Budowa zbiorników
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej:a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy:
- dla czê¶ci 1 wykona³ minimum jedno zamówienie dotycz±ce budowy/przebudowy/rozbudowy/odbudowy/renowacji: stawu, zbiornika wodnego, jeziora, rzeki, warto¶ci co najmniej 80.000,00 z³ brutto;
- dla czê¶ci 2 wykona³ minimum jedno zamówienie dotycz±ce budowy/przebudowy/rozbudowy/odbudowy/renowacji: stawu, zbiornika wodnego, jeziora, rzeki, warto¶ci co najmniej 80.000,00 z³ brutto;
2) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia oraz skieruj± do jego realizacji co najmniej:
- dla czê¶ci 1 - 1 osobê (kierownik budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania i prowadzenia robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynierii hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± minimum 2 - letnie do¶wiadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami;
- dla czê¶ci 2 - osobê (kierownik budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania i prowadzenia robót budowlanych w specjalno¶ci in¿ynierii hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± minimum 2 - letnie do¶wiadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami;
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub równowa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub jeden z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w ca³o¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce wykazu podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zosta³y przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdzia³ 8
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ dla czê¶ci 1 i 2.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ dla czê¶ci 1 i 2..
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce wykazu podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zosta³y przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdzia³ 13SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek, o których mowa w rozdziale 6 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie dotycz±ce wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje ka¿dy z Wykonawców.
5. Kopie dokumentów dotycz±cych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie/wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Istotne dla stron postanowienia, zgodnie, z którymi realizowane bêdzie niniejsze zamówienie publiczne, zawiera projekt umowy okre¶lony w za³±czniku nr 9 do SWZ. W przypadku wyboru Wykonawcy nie bêd±cego p³atnikiem podatku VAT, zapisy w umowie ostatecznej dotycz±ce wynagrodzenia (wynagrodzenie netto, VAT, wynagrodzenie brutto/wynagrodzenie) i jego p³atno¶ci (faktura/rachunek) oraz kar (wynagrodzenie brutto/wynagrodzenie) zostan± odpowiednio dostosowane.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem: https://ezamowienia.gov.pl. Z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e- Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawców:- wobec których zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa czê¶ci pomieszczeñ piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DU¯EJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniej±cej instalacji technologicznej w SUW Jeleñ Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizacjê systemu napowietrzania
- 156/Cir/25/KK_Czê¶ciowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Pu³awskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepe³nosprawno¶ci± Urzêdu Miejskiego w Cz³uchowie
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.