Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00480809/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja bazy edukacyjnej Liceum Kadetów RP w Lipinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53
1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.przysucha.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja bazy edukacyjnej Liceum Kadetów RP w Lipinach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3dd5f51-7553-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024001/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Rozbudowa i modernizacja bazy edukacyjnej Liceum Kadetów RP w Lipinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.38.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8758492,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizacja bazy edukacyjnej Liceum Kadetów RP w Lipinach”, tj. wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych, wykończeniowych oraz wyposażeniowych związanych z rozbudową i modernizacją bazy edukacyjnej Liceum Kadetów RP w Lipinach.
Program Funkcjonalno- Użytkowy ( PFU) opisujący przedmiot zamówienia dotyczy: wybudowania ośrodka sprawności fizycznej dla Kadetów do intensywnego treningu siły i wytrzymałości, niezbędnego zagospodarowania terenu szkoły wraz z budową pieszych ciągów komunikacyjnych, remontu kapitalnego internatów z wymianą wszystkich instalacji zewnętrznych i wewnętrznych oraz zwiększeniem liczby miejsc zakwaterowania; budowy Klubu Kadeta; Placu Defilad; 3 torowej bieżni o długości 80 m; padoku dla koni; parkingu i niezbędnej infrastruktury technicznej towarzyszącej.
Realizacja zamówienia ma spełnić docelowo oczekiwania stawiane przez Zamawiającego (poprawa standardu i konkurencyjności placówki, optymalizacja i maksymalizacja usługi edukacyjnej poprzez uzupełnienie istniejącej bazy dydaktycznej o konieczne do kształcenia wojskowego urządzenia, obiekty i wyposażenie, a także zwiększenie liczby miejsc zakwaterowania w internatach) oraz oczekiwania stawiane przez przyszłych użytkowników projektowanego zamierzenia budowlanego pod względem specyfiki przeznaczenia.
Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych, zgodnie z załączonymi wytycznymi, zawartymi w PFU.
Teren Liceum Kadetów RP w Lipinach objęty rozbudową i modernizacją przeznaczony jest na cele edukacyjne. Inwestycja ma na celu utworzenie kampusu przeznaczonego do kształcenia wojskowego młodzieży poprzez stworzenie odpowiedniej infrastruktury. Projekt zakłada dostosowanie obecnych standardów do standardów odpowiadających wyzwaniom nowoczesnego kształcenia przyszłych funkcjonariuszy w służbie państwa. Celem spełnienia założonych wymagań funkcjonalno-użytkowych należy uwzględnić poniższe wytyczne dla poszczególnych elementów przedmiotu inwestycji:
- Przedmiot zlecenia należy traktować jako całościowe zadanie, należy koordynować poszczególne jego elementy na etapie projektowym i wykonawczym.
- Celem inwestycji jest poprawa standardu i konkurencyjności placówki, optymalizacja i maksymalizacja usługi edukacyjnej poprzez uzupełnienie istniejącej bazy dydaktycznej o konieczne do kształcenia wojskowego urządzenia, obiekty i wyposażenie, a także zwiększenie liczby miejsc zakwaterowania w internatach.
Przedmiotowa baza edukacyjna Liceum Kadetów RP powinna być tak zaprojektowana i wybudowana, aby zapewnić wieloletnią jej eksploatację bez konieczności dokonywania istotnych remontów i przebudów. Wykonawca robót budowlanych musi tak zrealizować swoje prace, aby ich wynikiem było przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do planowanego użytkowania. Tym samym przedmiotowy obiekt po zakończeniu jego realizacji musi być wyposażony zgodnie z zapisami P.F.U. oraz musi posiadać wszystkie niezbędne odbiory, zgody i dopuszczenia zezwalające na użytkowanie przedmiotowego obiektu na cele zgodnie z jego projektowanym przeznaczeniem, w przypadku kiedy będą one wymagane.
Zamawiający informuje, że prace objęte zamówieniem będą prowadzone w obiektach czynnych, w związku z czym wymagane jest prowadzenie prac w sposób umożliwiający funkcjonowanie budynków.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, decyzją zezwolenia na budowę, zgłoszeniem robót budowlanych (jeżeli będą wymagane), dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy. Dołączony do PFU przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny oferty. Podstawowym dokumentem służącym do wyliczenia ceny oferty jest PFU.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71510000-6 - Usługi badania terenu
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia cena najkorzystniejszej oferty wynosząca 11 751 661,97 zł brutto przewyższa kwotę 5 880 000,00 zł brutto, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11751661,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11751661,97 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Opracowanie Projektu oznakowania i oznakowanie nowej siedziby Teatru
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia"
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.