Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464166/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana barierek ochronnych i podestów na oczyszczalni ścieków w Gryficach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361201345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 384 20 47
1.5.8.) Numer faksu: 91 384 22 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.gryfice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zuk.gryfice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e84d1824-6fba-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana barierek ochronnych i podestów na oczyszczalni ścieków w Gryficach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e84d1824-6fba-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464166/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT/01/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 716363,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana barierek ochronnych i pomostów na oczyszczalni ścieków w Gryficach.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz dokumentacji fotograficznej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. Opis zdjęć odnosi się do pozycji zawartych w przedmiarze robót.
3. W zakresie wykonania przedmiotu umowy jest kompleksowa wymiana wskazanych istniejących barierek ochronnych i pomostów na podstawie dokumentacji fotograficznej.
1) Barierki i balustrady.
- Istniejące barierki stalowe należy wymienić na barierki ze stali nierdzewnej minimum 0H18N9 o konstrukcji z rur o wysokości całkowitej 1100 mm nad teren.
- Wymiana balustrad na wykonane ze stali 1.4301, słupki z profili rurowych 40,0x2,0mm, „pochwyt”, na dojściu barierka zdejmowalna z łańcucha ze stali
nierdzewnej.
- Balustradę wykonać o wysokości minimum 1100 mm nad poziomem otaczającego
terenu.
- Balustrada kotwiona do korony ściany zewnątrz zbiornika.
- Słupki balustrady przyspawane do podstawy z blachy mocowane na kotwy.
- Kotew chemiczna HIT-V (5.8) M10 + HIT-HY 200-A wklejana na gł. 95 mm lub
równoważna.
- Barierki spawać spoiną pachwinową okrężną o gr. min. 2,5 mm lub typu”V”
elektrodami ES18-8R. - w przypadku balustrad z poprzecznicą wykonać ją z rur 25,0x1,25mm.
2) Pomosty komunikacyjne i obsługowe.
- Wykonać wymianę istniejących pomostów obsługowych w budynku krat jak i przy
reaktorach i komorach rozdziału ze stali nierdzewnej wyposażone w balustradę ochronną o wysokości 1100 mm.
- Pomosty będą mocowane na ścianach lub powierzchni terenu.
- Kraty przykrywające pomost ze stali nierdzewnej 1.4301 z płaskownika 35x2,0 mm
w rozstawie maks. 34,3 mm w obrzeżu, wykonanie antypoślizgowe.
- Pomost z profili stalowych ze stali nierdzewnej 1.4301 rama skratowana, zespawana
elektrodami ES18-8R.
- Mocowanie na kotwy rozporowe do podłoża betonowego.
- Przykrycie zamontować w sposób zapewniający nieprzesuwność krat pomostowych
tj. zamocować je na łączniki standardowe.
3) Wyszczególnienie materiałów podstawowych
- stal nierdzewna 1.4301(AISI 304), elektrody ES18-8R.
- przyjęto zarówno chemiczne kotwy jak i ampułki do wklejania zbrojenia ,
- można zastosować kotwy innej firmy równoważne zastosowanym lub do
mocowania barierek zastosować kotwy chemiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716363,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754962,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716363,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 853-149-96-05
7.3.3) Ulica: Skrzynka 34B/5
7.3.4) Miejscowość: Lipiany
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7163633,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego dla SPZZOZ w Gryficach
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025 - II postępowanie
- Modernizacja dróg na nowym osiedlu ul. Bursztynowej i ulic przyległych - III etap
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku dawnej Plebani ewangelickiej w Jutrosinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Gen W. Sikorskiego w Sieradzu
- Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia "Studenckiego Centrum Kreatywności". Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
- Remont budynku Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Wojciecha Kossaka w Łomży
- Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.