Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00049346/01 - Wynik z dnia 2021-05-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017397 z dnia 2021-03-15 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja przewozu osób – transportu podczas WRE2021 – Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata Sztafet Silesia 2021 oraz DME2021 – Lekkoatletyczne Drużynowe Mistrzostwa Europy 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: STADION ŚLĄSKI SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243373827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 24/203
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-029
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@stadionslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionslaski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i kultura
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stadion Śląski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Chorzowie ul. Katowicka, 10 41-500 Chorzów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243373827-00028,
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@stadionslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionslaski.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Na podstawie z art. 38 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm „Zamawiający mogą wspólnie przygotować lub przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia, udzielić zamówienia” postępowanie prowadzone jest przez: Stadion Śląski Sp. z o.o. 40-029 Katowice, ul. Reymonta 24/203NIP: 9542745209REGON: 243373827, zwanym Zamawiającym, w imieniu i na rzecz Stadion Śląski Sp. z o.o. 40- 029 Katowice, ul. Reymonta 24/203NIP: 9542745209 REGON: 243373827 oraz Stadion Śląski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Reymonta 24/203,40-029 Katowice Oddział w Chorzowie ul. Katowicka, 10 41-500 Chorzów NIP: 9542745209REGON: 243373827-00028,
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja przewozu osób – transportu podczas WRE2021 – Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata Sztafet Silesia 2021 oraz DME2021 – Lekkoatletyczne Drużynowe Mistrzostwa Europy 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fff46555-8457-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/stadionslaski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/stadionslaski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.2. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) • Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11•Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek • system operacyjny Windows 7 i późniejsze b)Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP • zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)•w przypadkuprzeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki SzafirSDK Web•oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.3. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 4. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. 5.Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwietelefonicznym i e mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu6.Szczegóły zostały opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U z. 2019 poz. 1781 z póżn.zm) informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stadion Śląski Sp. z o.o. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych : iod@stadionslaski.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z Pani/Pana udziałem. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu m.in. o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm..), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, wystąpienie z żądaniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/16/TPBN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług transportowych podczas: Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata Sztafet Silesia 2021 dla uczestników zawodów
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W zakresie zadania nr 1 oraz 2 do 17.04.2021 – Zamawiający zastrzega prawo bezkosztowej anulacji zamówionej floty.2. W zakresie zadania nr 1 oraz 2 do 23.04.2021 – Zamawiający zastrzega prawo bezkosztowego zmniejszenia rezerwacji o maksymalnie 25% wartości całkowitego zamówienia z dnia 17.04.2021.3. Zamawiający dopuszcza zwiększenie floty za zgodą Wykonawcy po stawkach przetargowych (prawo opcji).4. W sytuacji niemożliwych do przewidzenia podczas podpisania umowy, o ile zaistnieje potrzeba, Zamawiający może zlecić Wykonawcy transport wykraczający poza oficjalne lokalizacje wskazane w przetargu – w trybie ryczałtu 4, 8, 12 godzinnego, za który przysługiwać mu będzie wynagrodzenie zgodnie z wartością cenową zawartą w formularzu asortymentowo-cenowym złożonym w przetargu przy jednoczesnym założeniu, że jednorazowy ryczałt niezależnie od czasu trwania (4, 8, 12 godzin) nie przekroczy 350 km.(prawo opcji). 5. Zamawiający może przewidzieć w Zamówieniu Prawo opcji, polegające na możliwości zamówienia przez Zamawiającego w ramach Zamówienia innych pozycji niż wskazane w Zamówieniu (ale określonych w Umowie Ramowej), przy czym wartość prawa opcji nie może być większa niż 30% łącznej wartości Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe objętych prawem opcji pozycji określone zostaną na zasadach określonych w ust. 4 umowy, a całkowita suma Zamówień wraz z wykorzystanym prawem opcji oraz zleconym do wykonania w ramach Zamówienia prawem opcji nie przekroczy kwoty określonej w § 1 ust. 3 Umowy.6. Na 24 godziny przed każdym dniem transferowym Zamawiający zastrzega prawo do bezkosztowego zmniejszenie rezerwacji o maksymalnie jeden pojazd.7. W przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w § 1 ust. 3 Umowy do dnia 4.05.2021r. lub zmiany terminu bądź wydłużenia organizacji Mistrzostw Świata w Sztafetach Lekkoatletycznych w ramach organizacji – World Athletics Relays Silesia 2021, Strony dopuszczają możliwość zmiany lub przedłużenia okresu udzielania Zamówień na podstawie niniejszej Umowy ramowej - jednak nie dłużej niż do 31.12.2021 r. Przedłużenie okresu udzielania Zamówień nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-24 do 2021-05-04
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług transportowych podczas: : Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata Sztafet Silesia 2021 dla uczestników zawodów
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W zakresie zadania nr 1 oraz 2 do 17.04.2021 – Zamawiający zastrzega prawo bezkosztowej anulacji zamówionej floty.2. W zakresie zadania nr 1 oraz 2 do 23.04.2021 – Zamawiający zastrzega prawo bezkosztowego zmniejszenia rezerwacji o maksymalnie 25% wartości całkowitego zamówienia z dnia 17.04.2021.3. Zamawiający dopuszcza zwiększenie floty za zgodą Wykonawcy po stawkach przetargowych (prawo opcji).4. W sytuacji niemożliwych do przewidzenia podczas podpisania umowy, o ile zaistnieje potrzeba, Zamawiający może zlecić Wykonawcy transport wykraczający poza oficjalne lokalizacje wskazane w przetargu – w trybie ryczałtu 4, 8, 12 godzinnego, za który przysługiwać mu będzie wynagrodzenie zgodnie z wartością cenową zawartą w formularzu asortymentowo-cenowym złożonym w przetargu przy jednoczesnym założeniu, że jednorazowy ryczałt niezależnie od czasu trwania (4, 8, 12 godzin) nie przekroczy 350 km.(prawo opcji). 5. Zamawiający może przewidzieć w Zamówieniu Prawo opcji, polegające na możliwości zamówienia przez Zamawiającego w ramach Zamówienia innych pozycji niż wskazane w Zamówieniu (ale określonych w Umowie Ramowej), przy czym wartość prawa opcji nie może być większa niż 30% łącznej wartości Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe objętych prawem opcji pozycji określone zostaną na zasadach określonych w ust. 4 umowy a całkowita suma Zamówień wraz z wykorzystanym prawem opcji oraz zleconym do wykonania w ramach Zamówienia prawem opcji nie przekroczy kwoty określonej w § 1 ust. 3 Umowy.6. Na 24 godziny przed każdym dniem transferowym Zamawiający zastrzega prawo do bezkosztowego zmniejszenie rezerwacji o maksymalnie jeden pojazd.7. W przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w § 1 ust. 3 Umowy do dnia 4.05.2021r. lub zmiany terminu bądź wydłużenia organizacji Mistrzostw Świata w Sztafetach Lekkoatletycznych w ramach organizacji – World Athletics Relays Silesia 2021 Strony dopuszczają możliwość zmiany lub przedłużenia okresu udzielania Zamówień na podstawie niniejszej Umowy ramowej - jednak nie dłużej niż do 31.12.2021 r. Przedłużenie okresu udzielania Zamówień nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-24 do 2021-05-04
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług transportowych podczas: Lekkoatletyczne Drużynowe Mistrzostwa Europy 2021 dla uczestników zawodów
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W zakresie zadania nr 3 do 10.05.2021 – Zamawiający zastrzega prawo bezkosztowej anulacji zamówionej floty.2.W zakresie zadania nr 3 do 21.05.2021 – Zamawiający zastrzega prawo bezkosztowego zmniejszenia rezerwacji o maksymalnie 25% wartości całkowitego zamówienia z dnia 10.05.2021.3. Na 24 godziny przed każdym dniem transferowym Zamawiający zastrzega prawo do bezkosztowego zmniejszenie rezerwacji o maksymalnie jeden pojazd.4. Zamawiający może przewidzieć w Zamówieniu Prawo opcji, polegające na możliwości zamówienia przez Zamawiającego w ramach Zamówienia innych pozycji niż wskazane w Zamówieniu (ale określonych w Umowie Ramowej), przy czym wartość prawa opcji nie może być większa niż 30% łącznej wartości Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe objętych prawem opcji pozycji określone zostaną na zasadach określonych w ust. 4 umowy, a całkowita suma Zamówień wraz z wykorzystanym prawem opcji oraz zleconym do wykonania w ramach Zamówienia prawem opcji nie przekroczy kwoty określonej w § 1 ust. 3 Umowy.5. Zamawiający dopuszcza zwiększenie floty za zgodą Wykonawcy po stawkach przetargowych (prawo opcji).6. W sytuacji niemożliwych do przewidzenia podczas podpisania umowy, o ile zaistnieje potrzeba, Zamawiający może zlecić Wykonawcy transport wykraczający poza oficjalne lokalizacje wskazane w przetargu – w trybie ryczałtu 4, 8, 12 godzinnego, za który przysługiwać mu będzie wynagrodzenie zgodnie z wartością cenową zawartą w formularzu asortymentowo-cenowym złożonym w przetargu przy jednoczesnym założeniu, że jednorazowy ryczałt niezależnie od czasu trwania (4, 8, 12 godzin) nie przekroczy 350 km.(prawo opcji).7. W przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w § 1 ust. 3 Umowy do dnia 01.06.2021r. lub zmiany terminu bądź wydłużenia organizacji Drużynowych Mistrzostw Europy, Super Liga, Stadion Śląski 2021*, Strony dopuszczają możliwość zmiany lub przedłużenia okresu udzielania Zamówień na podstawie niniejszej Umowy ramowej - jednak nie dłużej niż do 31.12.2021 r. Przedłużenie okresu udzielania Zamówień nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-22 do 2021-06-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W zakresie każdego zadania Wykonawca musi wykazać, iż posiada zezwolenie na przewóz osób wydane przez Starostę Powiatowego3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: W zakresie każdego z zadań Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo zrealizował co najmniej 5 zamówień, polegających na realizacji usług transportu osób podczas wydarzeń turystycznych, sportowych lub konferencyjnych dla min. 200 osób podczas każdego wydarzenia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający informuje, iż przewiduje wezwanie Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie danego zadania do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych: 1.1 aktualną kopię zezwolenia na przewóz osób wydane przez Starostę Powiatowego1.2 wykaz dostaw o których mowa w pkt 7.1.4 SWZ wykonanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy została wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1. oraz pkt. 8.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy i/lub Zamówienia, w następujących okolicznościach:a) zmian stawki podatku od towarów i usług;- o kwotę wynikającą z takiej zmiany,b) wystąpienie w trakcie realizacji Zamówienia konieczności zmiany zakresu Zamówienia z uwagi na zmiany przepisów prawa dotyczących wymogów sanitarno-epidemiologicznych;c) zmiany w Umowie lub Zamówieniu korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia ekonomiczno-finansowego (np. obniżające koszty realizowania umowy itp.);d) działanie Siły Wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację Zamówienia;e) inne przyczyny zewnętrzne, niezależne od Zamawiającego a zarazem niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające bądź utrudniające realizację Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności odwołanie, ograniczenie lub przesunięcie czasowe Mistrzostw Świata w Sztafetach Lekkoatletycznych w ramach organizacji – World Athletics Relays Silesia 2021/ Drużynowych Mistrzostw Europy, Super Liga, Stadion Śląski 2021*.- w powyższych przypadkach zmiany mogą polegać na zmianie zakresu Zamówienia, zmianie terminu realizacji Zamówienia, zmianie miejsca realizacji Zamówienia i/lub zmianie wysokości Wynagrodzenia.2. Zmiana z ust. 1 może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na Umowę i/lub Zamówienie. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt b) niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany, poinformować Zamawiającego o konieczności wprowadzenia pisemnego aneksu do umowy oraz udowodnić, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę.3. Każda ze zmian umowy może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia umownego.5. W przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w § 1 ust. 3 Umowy do dnia 4.05.2021r./01.06.2021r.* lub zmiany terminu bądź wydłużenia organizacji Mistrzostw Świata w Sztafetach Lekkoatletycznych w ramach organizacji – World Athletics Relays Silesia 2021/ Drużynowych Mistrzostw Europy, Super Liga, Stadion Śląski 2021*, Strony dopuszczają możliwość zmiany lub przedłużenia okresu udzielania Zamówień na podstawie niniejszej Umowy ramowej - jednak nie dłużej niż do 31.12.2021 r. Przedłużenie okresu udzielania Zamówień nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/stadionslaski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-21
2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- Remont kuchni z zapleczem w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- Zakup i dostarczenie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centru Onkologii.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- BUDOWA WZBUDZANEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA DW 926 Z UL. KASZTANOWĄ W M. ORZESZE
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykwaterowanie Polski ład
- Świadczenie usług transportowych związanych z obsługą wyborów do Parlamentu Europejskiego
- Kompleksowa usługa transportowa towaru powierzonego w obrocie krajowym i zagranicznym
- Kompleksowa organizacja wycieczek turystycznych dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów - II postępowanie przetargowe
- Kompleksowa obsługa pakowania i transportu dzieł sztuki na wystawę "Hasior. Trwałość przeżycia"
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.