eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zmiennicy o salę gimnastyczną - dokończenie prac cz. II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015977 z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zmiennicy o salę gimnastyczną – dokończenie prac cz. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zmiennicy o salę gimnastyczną – dokończenie prac cz. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1e3d228-71c0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002967/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zmiennicy o salę gimnastyczną - dokończenie inwestycji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008463/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowią przepisy art. 305 ust . 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).Zamawiający będąc jednostką samorządu terytorialnego należy do grona jednostek sektora finansów publicznych, o których mowa w art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.Wykonawca jest spółką prawa handlowego, wpisaną do Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem 0000189907. Wszystkie udziały w spółce posiada Gmina Brzozów. Gmina Brzozów sprawuje nad spółką kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki.Ponad 90% działalności wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego lub przez inną osobę prawną nad którą zamawiający sprawuje kontrolę.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 604050,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Zmiennicy o salę gimnastyczną – dokończenie prac cz. II.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz dostawy z montażem.W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:1) Prace rozbiórkowea) demontaż drzwi p.poż. oddzielających poszczególne strefy pożarowe tj. drzwi Dw-1, drzwi Dw-8 oraz drzwi stalowe do kotłowni Dw-7, Dw-3,b) rozebranie nawierzchni z kruszywa łamanego oraz kostki betonowej,c) karczowanie pni wzdłuż wewnętrznej drogi pożarowej oraz drogi na działce gruntowej 1053.2) Roboty budowlanea) wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu wokół nowo wybudowanej Sali gimnastycznej w tym:• wykonanie drogi p.poż., placów manewrowych oraz miejsc postojowych,• wykonanie płytki odbojowej z kostki betonowej wraz z chodnikiem od strony drogi na działce gruntowej 1053,• niwelacja terenuPrace należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, wykonawca zobowiązany jest przedstawiać badania zagęszczenia gruntu dla 5 miejsc roboczych uzgodnionych z inspektorem nadzoru inwestorskiego.b) montaż nowych drzwi p.poż.: Dw-1, drzwi Dw-8 oraz drzwi stalowe do kotłowni Dw-7, Dw-3,c) montaż drzwi wewnętrznych drewnianych do sanitariatów oraz innych pomieszczeń w nowo budowanej części szkolnej,d) wykonanie przegród HPL w sanitariatach,e) wykonanie podłogi z paneli prospanelowych w pomieszczeniu w pomieszczeniu dla nauczycieli,f) dostawa i montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych,g) wykonanie dylatacji na powierzchni żelbetowej,h) uzupełnienie posadzek, tynków oraz cokolików,i) malowanie ścian farbami emulsyjnymi.3) Roboty instalacyjnea) wymiana rur wznoszących oraz włazów żeliwnych na uszkodzonych studzienkach kanalizacji sanitarnej,b) wymiana rur wznoszących oraz włazów żeliwnych na uszkodzonych studzienkach kanalizacji deszczowej,c) udrożnienie odpływów kanalizacji deszczowej,d) wykonanie szafki hydrantowej wraz z podłączeniem do sieci p.poż. na starej części budynku.4) Roboty elektrycznea) w ramach zadania należy dokończyć realizację instalacji elektrycznej Sali gimnastycznej i łącznika w tym instalację opraw świetlnych między innymi opraw świetlnych na Sali gimnastycznej, włączników, gniazdek, dzwonków, montaż skrzynki rozdzielczej zgodnie z polskimi normami. Ponadto należy wykonać nowe zasilanie do starej części szkoły oraz zasilanie do hydroforni oraz podłączenie zasilania do części nowobudowanej,b) w ramach zadania należy wykonać instalację sygnalizującą, p.poż. zgodnie z projektem elektrycznym łącznie z trzymaczami drzwiowymi oraz czujkami dymu,c) w ramach zadania należy dokończyć instalację odgromową w tym połączenie uziomów na dachu oraz instalację uziemiającą instalacji sanitarnych,d) należy wykonać instalację telefoniczną/internetową do pomieszczenia dla nauczycieli WF,e) należy w ramach zadania dokonać pomiary sprawności poszczególnych instalacji.5) Dostawa i montaż wyposażenia Sali gimnastycznej oraz pomieszczeń do niej przyległycha) należy dostarczyć i zamontować kompletne zestawy do gry w koszykówkę,b) należy dostarczyć i zamontować kompletne zestawy do gry w siatkówkę,c) należy dostarczyć i zamontować kompletne zestawy do gry w badmintona,d) należy dostarczyć i zamontować kompletne zestawy do gry w piłkę ręczną,e) należy dostarczyć i zamontować drabinki sportowe oraz osłony grzejników,f) należy dostarczyć i zamontować wyposażenie sanitariatów,g) należy dostarczyć wyposażenie pokoju dla nauczycieli WF,h) należy dostarczyć wyposażenie szatni.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do przedmiotu zamówienia zawierający dokumentację projektową wraz z przedmiarami oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót a także opis i wykaz wyposażenia do dostarczenia i zamontowania.Wymagania pozostałe:• wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy jest wynagrodzeniem kosztorysowym, • wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność cywilna wobec osób trzecich za wszelkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w wyniku działań lub zaniechań przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również na sąsiednich nieruchomościach, w szczególności za ewentualne skutki nieszczęśliwych wypadków zaistniałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,• wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia dokonania odbioru końcowego, chyba że dokumentacja techniczna stanowi inaczej tzn. określa wymagania dłuższej gwarancji dla jakiegoś elementu, kompletu lub urządzenia,• jeżeli jakieś elementy, komplety lub urządzenia składające się na przedmiot zamówienia posiadają gwarancję producencką dłuższą niż wymagana przez zamawiającego, wykonawca przekaże zamawiającemu odpowiednie dokumenty uprawniające do korzystania z gwarancji w odniesieniu do tych elementów, kompletów lub urządzeń,• urządzenia i materiały użyte i wbudowywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej, powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,• przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną która jest dokumentem nadrzędnym podczas realizacji inwestycji,• wykonawca, po podpisaniu umowy uzgodni i przedstawi zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji danej części przedmiotu zamówienia,• realizacja/wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące przepisy, w zgodzie z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi konieczne doświadczenie i kwalifikacje,• zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z faktur wystawionych przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,• termin płatności należności za wykonanie przedmiotu zamówienia do 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego,• odbiór częściowy polega na ocenie ilości i jakości wykonanych robót, odbioru częściowego dokonuje się wg zasad jak przy odbiorze ostatecznym robót, dołączając kosztorys powykonawczy, obmiar robót, a także atesty, deklaracje zgodności oraz inne niezbędne dokumenty pozwalające na ocenę wykonanych robót, odbioru robót dokonują przedstawiciele zamawiającego przy udziale inspektora nadzoru lub samodzielnie o ile inspektor nadzoru nie został powołany.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – teren gminy Brzozów, miejscowość Zmiennica.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692043,68

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692043,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692043,68

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6860000971

7.3.3) Ulica: Legionistów 10

7.3.4) Miejscowość: Brzozów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692043,68

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.