Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459772/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Lubiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341254699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Górny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 884-808-953
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeasip.lubicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zeasip.lubicz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7e57ffa-6cb3-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEASiP.363.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 428750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie dzieci i uczniów do szkół
w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki na terenie Gminy Lubicz w roku 2023 oraz na przewozach okazjonalnych wynikających w szczególności z uczestnictwa uczniów i dzieci w konkursach przedmiotowych, artystycznych oraz tematycznych, uroczystościach gminnych oraz w zawodach sportowych na terenie gminy Lubicz, powiatu toruńskiego i województwa kujawsko – pomorskiego oraz innych województw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj., do dnia 05.12.2022 r. do godz. 09.00 wpłynęły 3 oferty. W toku badania ofert zmierzającym do wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zauważył niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy p.z.p. w opisie przedmiotu zamówienia, która mogła wpłynąć znacząco na określenie wartości całego zamówienia. Zamawiający w pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia opisał przedmiot zamówienia, określając ilość uczniów korzystających z dowozu do szkoły na każdej z trzech tras, a także dzienną ilośćpokonywanych kilometrów na poszczególnych trasach. Wskazano, iż dzienna ilość pokonywanych kilometrów wynosi 573 km. Jednakże zauważono błąd polegający na nieuwzględnieniu dwóch kursów na trasie nr 1 oraz na jednego kursu na trasie nr 3. Różnica w ilości pokonywanych dziennie kilometrów przez Wykonawcę wynosi 60 km, w związku z czym przewidywany średni dzienny przebieg wynosi 633 km. W skali realizacji całego zamówienia różnica jest na poziomie około 12 000 km rocznie. Dokonanie opisu zamówienia w sposób sprzeczny z art. 99 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych w związku z art. 16 pkt 1 tej ustawy stanowi niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto w ocenie Zamawiającego nie ulega wątpliwości, że błędne wskazani średniego dziennego przebiegu kilometrów wykonywanego przez Wykonawcę mogło wpłynąć na prawidłowość skalkulowania i przygotowania oferty, w tym w szczególności na oferowaną
przez Wykonawców cenę wykonania przedmiotowego zamówienia. W związku
z czym Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388620 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555000 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA KLIŃCA ORAZ KRUSZYWA BETONOWEGO NA TEREN GMINY IZABELIN W ROKU 2023
- Organizacja konferencji i wizyty studyjnej oraz dostawa materiałów w ramach Projektu pn. Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw.
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO
- Usługa polegająca na zorganizowaniu 8 szkolnych wycieczek dla uczniów/uczennic wraz z opiekunami do Karkonoskiego Parku Narodowego i okolic - w podziale na 2 zadania.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego drogowego oraz kruszywa betonowego do remontu dróg gminnych na terenie gminy Sterdyń wraz z jego równomiernym rozłożeniem na drogach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.