eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu IT (2 części) w ramach projektu : "Nowy Wymiar" (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT (2 części) w ramach projektu : „Nowy Wymiar” (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 0426319848

1.5.8.) Numer faksu: 0426319848

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/index.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT (2 części) w ramach projektu : „Nowy Wymiar” (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dc0d191-809e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004154/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa sprzętu IT część1

1.2.3 dostawa sprzętu IT część 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Nowy Wymiar” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/NW/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Artykuł 1 – oprogramowanie do tworzenia i edycji grafiki, animacji 11 stanowisk
2 Artykuł 2 – jednostka centralna zestawu komputerowego 20 sztuk
3 Artykuł 3 – przenośny komputer wraz z systemem operacyjnym 3 sztuki
4 Artykuł 4 – urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka
5 Artykuł 5 – monitor interaktywny 3 sztuki
6 Artykuł 6 - Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem i kopiarką 2 sztuki
7 Artykuł 7 - Jednostka centralna zestawu komputerowego 10 sztuk
8 Artykuł 8 - Przenośny komputer wraz z systemem operacyjnym 2 sztuki
9 Artykuł 9 – jednostka centralna zestawu komputerowego 10 sztuk
10 Artykuł 20 – monitor do zestawu komputerowego ( tj. do artykułu 2, 7, 9) 40 sztuk
11 Artykuł 15 – szafa dystrybucyjna 1 sztuka
12 Artykuł 16 - firewall 4 sztuki
13 Artykuł 18 - Oprogramowanie narzędziowe 1 sztuka
14 Artykuł 19 - Rouyery switche 6 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

30231320-6 - Monitory dotykowe

30121300-6 - Urządzenia do powielania

30232110-8 - Drukarki laserowe

30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

30231300-0 - Monitory ekranowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 359547,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Artykuł 10 – tester okablowania sieciowego 1 sztuka
2 Artykuł 11 – materiały niezbędne do realizacji kształcenia 1 zestaw
3 Artykuł 12 - Spawarka światłowodowa 1 sztuka
4 Artykuł 13 - Miernik mocy optycznej 1 sztuka
5 Artykuł 14 – kalibrowane źródło światła 1 sztuka
6 Artykuł 17 – zestaw pokazowy CWDM 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44322000-3 - Akcesoria do okablowania

38621000-4 - Aparatura światłowodowa

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 22122,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 266 w zw. z art.255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej zwaną „pzp) postępowanie zostało unieważnione.
Termin składania ofert w niniejszym postępowaniiu upływał w dniu 09.01.2023 r. o godz. 11.00. Do tego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta, a tym samym unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 pzp jest w pełni uzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 266 w zw. z art.255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej zwaną „pzp) postępowanie zostało unieważnione.
Termin składania ofert w niniejszym postępowaniiu upływał w dniu 09.01.2023 r. o godz. 11.00. Do tego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta, a tym samym unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 pzp jest w pełni uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.