Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00508472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
- 2023/BZP 00004493/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT (2 części) w ramach projektu : „Nowy Wymiar” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 0426319848
1.5.8.) Numer faksu: 0426319848
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/index.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT (2 części) w ramach projektu : „Nowy Wymiar” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dc0d191-809e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004154/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 dostawa sprzętu IT część1
1.2.3 dostawa sprzętu IT część 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowy Wymiar” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/NW/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Artykuł 1 – oprogramowanie do tworzenia i edycji grafiki, animacji 11 stanowisk2 Artykuł 2 – jednostka centralna zestawu komputerowego 20 sztuk
3 Artykuł 3 – przenośny komputer wraz z systemem operacyjnym 3 sztuki
4 Artykuł 4 – urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka
5 Artykuł 5 – monitor interaktywny 3 sztuki
6 Artykuł 6 - Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem i kopiarką 2 sztuki
7 Artykuł 7 - Jednostka centralna zestawu komputerowego 10 sztuk
8 Artykuł 8 - Przenośny komputer wraz z systemem operacyjnym 2 sztuki
9 Artykuł 9 – jednostka centralna zestawu komputerowego 10 sztuk
10 Artykuł 20 – monitor do zestawu komputerowego ( tj. do artykułu 2, 7, 9) 40 sztuk
11 Artykuł 15 – szafa dystrybucyjna 1 sztuka
12 Artykuł 16 - firewall 4 sztuki
13 Artykuł 18 - Oprogramowanie narzędziowe 1 sztuka
14 Artykuł 19 - Rouyery switche 6 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
30231320-6 - Monitory dotykowe
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30232110-8 - Drukarki laserowe
30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory
30231300-0 - Monitory ekranowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 359547,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Artykuł 10 – tester okablowania sieciowego 1 sztuka2 Artykuł 11 – materiały niezbędne do realizacji kształcenia 1 zestaw
3 Artykuł 12 - Spawarka światłowodowa 1 sztuka
4 Artykuł 13 - Miernik mocy optycznej 1 sztuka
5 Artykuł 14 – kalibrowane źródło światła 1 sztuka
6 Artykuł 17 – zestaw pokazowy CWDM 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44322000-3 - Akcesoria do okablowania
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 22122,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 266 w zw. z art.255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej zwaną „pzp) postępowanie zostało unieważnione.
Termin składania ofert w niniejszym postępowaniiu upływał w dniu 09.01.2023 r. o godz. 11.00. Do tego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta, a tym samym unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 pzp jest w pełni uzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 266 w zw. z art.255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej zwaną „pzp) postępowanie zostało unieważnione.
Termin składania ofert w niniejszym postępowaniiu upływał w dniu 09.01.2023 r. o godz. 11.00. Do tego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta, a tym samym unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 pzp jest w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...)
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Dostawa medali pamiątkowych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi sp. z o. o. "
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
- DZP.26.77.2024 na zawarcie umowy ramowej na konserwacje w branży elektrycznej w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fizycznych lub współwłasność Miasta Łodzi lub Skarbu Państwa i osób fiz.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Wynajem sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w 6 pakietach
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie"
- Zakup subskrypcji oprogramowania dla obsługi webinariów internetowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.