Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638499/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492828479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Jana Pawła II 3
1.5.2.) Miejscowość: Staszkówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183541124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spstasz@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsstaszkowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95eb7277-c115-4fbc-94a7-e328b9a89ecb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Moszczenicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367990030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 5
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183541007
1.5.8.) Numer faksu: info@zsmoszczenica.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zsmoszczenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsmoszczenica.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95eb7277-c115-4fbc-94a7-e328b9a89ecb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088062/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i i Zespołu Szkół w Moszczenicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.270-2/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce. Zamówienie obejmuje świadczenie usług przygotowania, dostawy i wydawania posiłków dla dzieci przedszkolnych (śniadanie, dwudaniowy obiad i podwieczorek), uczniów szkoły podstawowej (jednodaniowy obiad) oraz dzieci szkolnych uczęszczających na świetlicę/PWD (podwieczorek) w ilościach wskazanych przez zamawiającego, w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Odbiorcami posiłków będą dzieci przedszkolne w wieku 2,5 – 6 lat (ok. 73 osób), uczniowie szkoły podstawowej w wieku 7-15 lat (ok. 58 osób), uczniowie zapisani na świetlicę/PWD w wieku 7-15 lat (30 osób). Ilość szacunkowa przygotowywanych i wydawanych obiadów szkolnych dziennie wynosi ok. 58 sztuk przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce – w okresie realizacji zamówienia ok. 10 324 sztuk. 4. Ilość przygotowywanych posiłków przedszkolnych (śniadanie + obiad + podwieczorek ) dla Przedszkola Samorządowego w Staszkówce – w okresie realizacji zamówienia – 73 szt. śniadań, 63 szt. obiadów i 25 szt. podwieczorków przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu przerwy wakacyjnej – w okresie realizacji zamówienia 14 892 sztuk śniadań, 12 852 sztuk obiadów i 5 100 szt. podwieczorków. 5. Ilość przygotowywanych posiłków – podwieczorków dla uczniów zapisanych na świetlicę/PWD – w okresie realizacji zamówienia – 30 szt. przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu przerwy wakacyjnej – w okresie realizacji zamówienia 5 280 sztuk. Miejsce dostawy i wydawania posiłków to Zespół Szkół w Staszkówce, ul. Świętego Jana Pawła II 3, 38-321 Staszkówka. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki wydawane w stołówce szkolnej w pomieszczeniu z osobnym wejściem tj. kuchni o powierzchni 36 m², znajdującej się w Zespole Szkół w Staszkówce przy ul. Świętego Jana Pawła II 3, 38-321 Staszkówka albo w innym pomieszczeniu, zgodnie z treścią złożonej oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 309115,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół w Moszczenicy. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków – w ramach stołówki szkolnej prowadzonej przez Zespół Szkół w Moszczenicy dla uczniów oraz świadczenie usługi przygotowywania i wydawania kompletu całodziennych posiłków dla oddziałów Przedszkola w Moszczenicy zlokalizowanych w budynku Szkoły oraz Przedszkola oraz przygotowania i wydania posiłku dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego przy Szkole Podstawowej im. Bronisława Wanata w Moszczenicy, w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Ilość szacunkowa przygotowywanych i wydawanych obiadów szkolnych dziennie wynosi ok. 29 sztuk przez pięć dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni wolnych od zajęć dydaktycznych dla uczniów i pracowników Zespołu Szkół w Moszczenicy - w okresie realizacji zamówienia ok. 5.800 sztuk. 3. Ilość przygotowywanych kompletnych posiłków przedszkolnych, składających się ze śniadania, dwudaniowego obiadu i podwieczorku dla Przedszkola (5 Oddziałów – 99 dzieci) – w okresie realizacji zamówienia – 75 szt. przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu wakacji - w okresie realizacji zamówienia ok. 16.500 sztuk śniadań, ok. 14.520 sztuk dwudaniowych obiadów i ok. 7.920 sztuk podwieczorków. 4. Ilość przygotowywanych posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego – w okresie realizacji zamówienia – 28 szt. przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu wakacji - w okresie realizacji zamówienia ok. 5.600 sztuk. Wykonawca będzie wydawał posiłki dla oddziałów przedszkolnych w stołówce szkolnej w pomieszczeniu z osobnym wejściem o powierzchni 59 m2, znajdującym się w budynku należącym do Zespołu Szkół w Moszczenicy, ul. Leśna 5 tj. kuchnia, zaplecze, sanitariat. Wykonawca będzie wydawał posiłki tj. śniadanie, obiad i podwieczorek w salach w Przedszkolu na ul. Samorządowej 4, z półproduktów lub produktów przetworzonych, w pomieszczeniu z osobnym wejściem o powierzchni 41 m2 znajdującym się w budynku na ul. Samorządowa 4 tj. kuchnia, zaplecze, sanitariat. Obiady przygotowane dla grup przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej będą przewożone dostosowanym do tych celów środkiem transportu. Posiłek dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego przy Szkole Podstawowej im. Bronisława Wanata w Moszczenicy będzie wydawany w stołówce szkolnej w budynku przy ul. Leśnej 5.9. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w pomieszczeniach wskazanych zdanich poprzednich albo w innym pomieszczeniu, zgodnie z treścią złożonej oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 306083,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359294 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359294 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359294 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTERIA Mirosława Ślusarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492051789
7.3.4) Miejscowość: Lipinki
7.3.5) Kod pocztowy: 38-305
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359294 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTERIA Mirosława Ślusarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492051789
7.3.4) Miejscowość: Lipinki
7.3.5) Kod pocztowy: 38-305
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie konferencji - zamówienie podzielone na części
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Rzeszowie
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Kobylnicy w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów okręgu bydgoskiego w dniach 9 - 10 X 2025 r.
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.