eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk"WYKONANIE PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA PODWÓRKA WRAZ Z KOSZTORYSEM INWESTORSKIM, PRZEDMIAREM, STWIOR ORAZ WSZELKIMI NIEZBĘDNYMI USTALENIAMI W TYM ZAKRESIE"



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015491 z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„WYKONANIE PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA PODWÓRKA WRAZ Z KOSZTORYSEM INWESTORSKIM, PRZEDMIAREM, STWIOR ORAZ WSZELKIMI NIEZBĘDNYMI USTALENIAMI W TYM ZAKRESIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 842 52 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„WYKONANIE PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA PODWÓRKA WRAZ Z KOSZTORYSEM INWESTORSKIM, PRZEDMIAREM, STWIOR ORAZ WSZELKIMI NIEZBĘDNYMI USTALENIAMI W TYM ZAKRESIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebd0183f-7b47-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie podwórka przy ul Poniatowskiego 12-24 I etap

1.1.7 Zagospodarowanie podwórka u zbiegu ulic Tuwima i Wita Stwosza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012813/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1DTZ/U/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65650,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Część I zbieg ulic Wita Stwosza i TuwimaProjekt ma zawierać wymianę i budowę nawierzchni drogowej z kostki betonowej typu Polbruk gr 8 cm, zagospodarowanie stacji rowerowej naprawczej wraz z wiatą i stojakami na rowery, zagospodarowanie terenu wokół śmietnika, umiejscowienie w projekcie stołów do ping –ponga, gry w szachy i chińczyka oraz hamaki miejskie. W projekcie należy zaplanować krzewy i inną roślinność, zaplanować dwa lub trzy wpusty do odprowadzania wody deszczowej połączone z istniejącą instalacją odprowadzającą wodę z podwórza. Projekt powinien zawierać budowę wjazdu z ulicy Wita Stwosza na podwórko (działka 1085 obręb 13). Całość projektowanego terenu to około 2200m2UWAGA Szczegółowy zakres prac należy uzgodnić z Wydziałem Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie małej architektury, oraz nawierzchni. Projekt jest realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego 2021 i w związku z tym projektant weźmie udziału w konsultacjach społecznych , a co za tym idzie dokonania poprawek w projekcie. Wstępna koncepcja powinna być oddana (wersja którą można uzgodnić w trakcie konsultacji społecznych ) do 30 kwietnia 2021. Definitywne zakończenie prac projektowych (już po konsultacjach społecznych ) nie później niż 30 lipca 2021.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II Poniatowskiego 12-24Zakres opracowania dotyczy terenu przy ul Poniatowskiego 12-24 w Słupsku (działki 1817, 2,3/4,4/2,5/4,6/2,7/2,8/2,9/2,10/1,11,12,13/2,14/3,15/5,16/2 obręb 6, teren obejmuje pow. około 5000 m2. Projekt ma zawierać:- rozbiórkę zabudowy gospodarczej o nr ewidencyjnym 1193,1475,1476,1477,1478, 1479,1480,1481,1482,1483,1484,1465,1466,1467,1468,1469, 1470, 1471,1472. -rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz elementów małej architektury , -budowę nowej nawierzchni komunikacyjnej z kostki betonowej, nawierzchnia bezpieczna placu zabaw, -montaż elementów małej architektury, nasadzenia drzew i krzewów. UWAGA Szczegółowy zakres prac należy uzgodnić z Wydziałem Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie małej architektury, oświetlenia oraz nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 40650,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-03-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.