eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 17 87 11 700, +48 507465141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5642b67e-716d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055940/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2022/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części), w postaci fabrycznie nowych mebli warsztatowych [zwanych dalej: „przedmiotem zamówienia”]. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia ujęte zostały w punkcie 4.2. SWZ.
Dostawa regałów magazynowych lekkich : 25 sztuk.
• Nośność min. 0,5 tony/ poziom
• Wysokość min. 2,5 m
• Ilość poziomów składowania min. 3
• Szerokość min. 1500 mm
Oferowane przedmioty zamówienia muszą być nowe, w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia muszą bezwzględnie zgadzać się z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w pkt. 4.2. SWZ. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie : do 70 dni od daty podpisania umowy.
Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, na zasadach opisanych w punkcie 21. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy minimum na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39131100-0 - Regały archiwalne

4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części), w postaci fabrycznie nowych mebli warsztatowych [zwanych dalej: „przedmiotem zamówienia”]. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia ujęte zostały w punkcie 4.2. SWZ.
Dostawa szafek metalowych – 20 sztuk.
Minimalne wymiary: 1800 x 400 x 500 mm
Wyposażone w drzwi zamykane na klucz.
Oferowane przedmioty zamówienia muszą być nowe, w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia muszą bezwzględnie zgadzać się z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w pkt. 4.2. SWZ. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie : do 70 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, na zasadach opisanych w punkcie 21. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy minimum na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części), w postaci fabrycznie nowych mebli warsztatowych [zwanych dalej: „przedmiotem zamówienia”]. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia ujęte zostały w punkcie 4.2. SWZ.
Dostawa szaf warsztatowych – 8 sztuk. O następującej charakterystyce:
-Wysokość: min. 190 cm
-Głębokość min. 50 cm
-Szerokość min. 100 cm
-Nośność półki: min. 80 kg
- Ilość poziomów składowania: min. 3
- Szafa: oparta na cokole, zabezpieczonym przed czynnikami korozji, wykonana w całości z blachy stalowej o grubości min. 1,0 mm.
Oferowane przedmioty zamówienia muszą być nowe, w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia muszą bezwzględnie zgadzać się z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w pkt. 4.2. SWZ. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie : do 70 dni od daty podpisania umowy.
Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, na zasadach opisanych w punkcie 21. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy minimum na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prototypowni w laboratoriach Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych (4 części), w postaci fabrycznie nowych mebli warsztatowych [zwanych dalej: „przedmiotem zamówienia”]. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia ujęte zostały w punkcie 4.2. SWZ.
Dostawa stołów warsztatowych – 4 sztuk. O następującej charakterystyce: wymiary min. wys./szer./gł./ 900x2000x 500
Oferowane przedmioty zamówienia muszą być nowe, w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia muszą bezwzględnie zgadzać się z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w pkt. 4.2. SWZ. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie : do 70 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, na zasadach opisanych w punkcie 21. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy minimum na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74390 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74390 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74390 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: ORDONA

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91499,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8730 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8730 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMECO M.Chłostecki, J. Dębkowski, T. Kądziela Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272441672

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-381

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10737,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23152 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23152 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMECO M.Chłostecki, J. Dębkowski, T. Kądziela Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272441672

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-381

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28476,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12652 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12652 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMECO M. Chłostecki, J. Dębkowski, T. Kądziela Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272441672

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-381

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15561,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.