Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664586/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00215202/01 - Wynik z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego przygotowania podmiotu do ewaluacji jakości działalności naukowej za lata 2022-2025 wraz z udostępnieniem systemu informatycznego do analizy zgromadzonych danych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.2.) Oddział zamawiającego: DZP UMP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288811
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Fredry 10
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ump.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ump.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015440
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00664586
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
18.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie definiuje warunku dla zamówienia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie definiuje warunku dla zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie definiuje warunku dla zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
I. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w sposób należyty wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) trzy usługi (rozumiane jako trzy odrębne umowy), z których każda obejmowała wsparcie, wykonanie raportów analitycznych zawierających informacje o estymowanej kategorii naukowej oraz doradztwo w zakresie przygotowania jednostek naukowych do ewaluacji jakości działalności naukowej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego i zakres wykonanych usług w ramach każdego zamówienia obejmował minimum trzy dyscypliny naukowe;
b) trzy usługi obejmujące warsztaty i szkolenie z przygotowania opisów osiągnięć naukowych
w zakresie III kryterium z późniejszą analizą i przekazaniem informacji zwrotnej z rekomendacją zmian.
II. Zamawiający wymaga, by wykonawca do realizacji zamówienia skierował zespół ekspertów składający się z niżej wymienionych osób:
a) Dwie osoby posiadające doświadczenie z zakresu oceny poziomu naukowego prowadzonej działalności naukowej – dla dyscyplin naukowych (I kryterium ewaluacji jakości działalności naukowej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej) oraz oceny efektów finansowych badań naukowych lub prac rozwojowych – dla dyscyplin naukowych (II kryterium), które posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie ewaluacji jakości działalności naukowej i wykonały kompleksowe analizy w zakresie I i II kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych dla minimum 3 różnych podmiotów nauki i szkolnictwa wyższego w ramach co najmniej 3 dyscyplin naukowych;
b) Jedna osoba posiadająca doświadczenie z zakresu wpływu działalności naukowej na funkcjonowanie społeczeństwa i gospodarki dla dyscyplin naukowych (III kryterium ewaluacji jakości działalności naukowej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej), która posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie ewaluacji jakości działalności naukowej i wykonała kompleksowe analizy w zakresie III kryterium ewaluacji obejmujące również spotkania warsztatowe z pracownikami podmiotu odpowiedzialnymi za przygotowywanie opisów wpływu dla minimum 3 różnych podmiotów nauki i szkolnictwa wyższego w ramach co najmniej 3 dyscyplin naukowych;
c) Jedna osoba, która posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie w zakresie ewaluacji jakości działalności naukowej w zakresie obsługi repozytoriów krajowych POL-on, PBN i SEDN oraz realizowała wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej w tychże repozytoriach, doradztwo w analizie osiągnięć wskazanych przez tzw. algorytm optymalizujący i wsparcie w przygotowaniu listy innych osiągnięć naukowych, które nie zostały wybrane w wyniku zastosowania algorytmu optymalizującego i zrealizowała minimum 3 usługi doradcze obejmujące wskazany powyżej zakres oraz posiada doświadczenie w przygotowywaniu tzw. odwołania od decyzji KEN oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (wcześniej Ministra Edukacji i Nauki) dla minimum 3 różnych podmiotów nauki i szkolnictwa wyższego w ramach co najmniej 3 dyscyplin naukowych.
Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wskazał te same osoby w zakresie warunków wymienionych w pkt. a), b), c) powyżej
Po zmianie:
18.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie definiuje warunku dla zamówienia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie definiuje warunku dla zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie definiuje warunku dla zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
I. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w sposób należyty wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) trzy usługi (rozumiane jako trzy odrębne umowy), z których każda obejmowała wsparcie, wykonanie raportów analitycznych zawierających informacje o estymowanej kategorii naukowej oraz doradztwo w zakresie przygotowania jednostek naukowych do ewaluacji jakości działalności naukowej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego i zakres wykonanych usług w ramach każdego zamówienia obejmował minimum trzy dyscypliny naukowe;
b) trzy usługi obejmujące warsztaty i szkolenie z przygotowania opisów osiągnięć naukowych
w zakresie III kryterium z późniejszą analizą i przekazaniem informacji zwrotnej z rekomendacją zmian.
II. Zamawiający wymaga, by wykonawca do realizacji zamówienia skierował zespół ekspertów składający się z niżej wymienionych osób:
a) Dwie osoby posiadające doświadczenie z zakresu oceny poziomu naukowego prowadzonej działalności naukowej – dla dyscyplin naukowych (I kryterium ewaluacji jakości działalności naukowej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej) oraz oceny efektów finansowych badań naukowych lub prac rozwojowych – dla dyscyplin naukowych (II kryterium), które posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie ewaluacji jakości działalności naukowej i wykonały kompleksowe analizy w zakresie I i II kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych dla minimum 3 różnych podmiotów nauki i szkolnictwa wyższego w ramach co najmniej 3 dyscyplin naukowych;
b) Jedna osoba posiadająca doświadczenie z zakresu wpływu działalności naukowej na funkcjonowanie społeczeństwa i gospodarki dla dyscyplin naukowych (III kryterium ewaluacji jakości działalności naukowej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej), która posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie ewaluacji jakości działalności naukowej i wykonała kompleksowe analizy w zakresie III kryterium ewaluacji obejmujące również spotkania warsztatowe z pracownikami podmiotu odpowiedzialnymi za przygotowywanie opisów wpływu dla minimum 3 różnych podmiotów nauki i szkolnictwa wyższego w ramach co najmniej 3 dyscyplin naukowych;
c) Jedna osoba, która posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie w zakresie ewaluacji jakości działalności naukowej w zakresie obsługi repozytoriów krajowych POL-on, PBN i SEDN oraz realizowała wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej w tychże repozytoriach, doradztwo w analizie osiągnięć wskazanych przez tzw. algorytm optymalizujący i wsparcie w przygotowaniu listy innych osiągnięć naukowych, które nie zostały wybrane w wyniku zastosowania algorytmu optymalizującego i zrealizowała minimum 3 usługi doradcze obejmujące wskazany powyżej zakres oraz posiada doświadczenie w przygotowywaniu tzw. odwołania od decyzji KEN oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (wcześniej Ministra Edukacji i Nauki) dla minimum 3 różnych podmiotów nauki i szkolnictwa wyższego w ramach co najmniej 3 dyscyplin naukowych.
Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wskazał te same osoby w zakresie warunków wymienionych w pkt. a), b), c) powyżej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
19.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 19.2 SWZ następujących dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SWZ – W celu uzyskania punktów w kryterium Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia należy złożyć wraz z ofertą.
Po zmianie:
19.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 19.2 SWZ następujących dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SWZ – W celu uzyskania punktów w kryterium Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia należy złożyć wraz z ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-09 10:00
Po zmianie:
2025-01-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-09 11:00
Po zmianie:
2025-01-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-07
Po zmianie:
2025-02-12
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Prace naprawcze w szklarniach nr 5, 6, 7, 8 w Ogrodzie Botanicznym UAM
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Zakup i dostawa analizatora spektroskopii bliskiej podczerwieni - POWTÓRZONE
- Utrzymanie i aktualizacja funkcjonalności Platformy Doradczej eDWIN oraz wsparcie deweloperskie w 2025 roku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
- Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. "Ocena działań FERS dotyczących kształcenia pracowników sektora ochrony zdrowia"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia DODATKOWE w Szkole Podstawowej w Topoli w ramach projektu pn. "Dziś planujemy jutro"
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Realizacja badania ewaluacyjnego "Ocena efektywności wspierania dialogu społecznego w obszarze rynku pracy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.