Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014490/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015155 z dnia 2021-03-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: (25)6431935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Publiczna Szkoła Wyższa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d125037-7da1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Centrum Symulacji Medycznej – szansą na podniesienie jakości kształcenia” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr wniosku POWR.05.03.00-00-0018/19-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014490/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242577,50 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196000-0 - Pomoce medyczne
33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 142500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196000-0 - Pomoce medyczne
33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 22577,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196000-0 - Pomoce medyczne
33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196000-0 - Pomoce medyczne
33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 28500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.
2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wycieczka do Krakowa
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
- Remont nawierzchni ul. Armii Krajowej i ul. Wojskowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. J. Piłsudskiego
- Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Pruszyn-Pieńki
- Dostawa urządzeń na potrzeby "Maratonu wykładów" z okazji 55-lecia UwS
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
- "Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem"
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- Dostawa zestawu do laparoskopii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.