eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu "Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015155 z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (25)6431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Publiczna Szkoła Wyższa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d125037-7da1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Centrum Symulacji Medycznej – szansą na podniesienie jakości kształcenia” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr wniosku POWR.05.03.00-00-0018/19-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242577,50 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196000-0 - Pomoce medyczne

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 142500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196000-0 - Pomoce medyczne

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 22577,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196000-0 - Pomoce medyczne

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196000-0 - Pomoce medyczne

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 28500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 08.03.2021 r. ogłosił postępowanie na dostawę zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych, z podziałem na cztery części. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, iż część 1 zamówienia to jest: dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta, została rozstrzygnięta w poprzednim postępowaniu. Dalsze prowadzenie postępowania dla tej części jest nieuzasadnione.Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia całe postępowanie przed otwarciem ofert.

2021-03-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.