eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512186788

1.5.8.) Numer faksu: 913261429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmianwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f60c963-7221-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028126/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający podjął decyzję o zleceniu realizacji przedmiotowego zamówienia osobie prawnej - Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 2D, 72- 510 Wolin, dalej „MPGK Sp. z o.o.” gdyż spełnione są łącznie warunki zastosowania art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : a) Zamawiający Gmina Wolin sprawuje nad MPGK Sp. z .o.o. kontrolę odpowiadająca kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczycące zarządzania sprawami tej osoby prawnej, b) Ponad 90 % działalności MPGK Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Wolin, sprawującą nad kontrolę, c) W MPGK Sp. Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Poprzez powierzenie realizacji zadania MPGK Sp. z o.o. zostaną spełnione w sposób optymalny cele przedmiotowego zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6b0322f6-39a8-11ed-8832-4e4740e186ac

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204634,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin, objęte pozwoleniem na budowę nr 23/2019 z dnia 16 stycznia 2019 roku, polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską na działce nr 5/94 obręb Piaski Wielkie, jedn. ewid. Gmina Wolin - Etap II, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zakres prac budowlanych wykonanych w etapie pierwszym - nie objęte przedmiotem zamówienia: a) roboty rozbiórkowe w tym: częściowy demontaż ścian działowych; demontaż urządzeń oraz instalacji sanitarnych; demontaż armatury sanitarnej; b) roboty branży sanitarnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji gazowej, w tym: montaż grzejników; montaż kotła gazowego wraz z podłączeniem instalacji gazowej i centralnego ogrzewania; montaż komina odprowadzającego spaliny oraz odpowiedniego przewodu doprowadzającego powietrze do pomieszczenia technicznego; podłączenie pieca do istniejącej zewnętrznej instalacji gazowej oraz odpowiednio istniejącej instalacji elektrycznej. 3. Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty budowlane: a) roboty ogólnobudowlane w tym: rozebranie ścianki działowej; rozebranie nadproży i okładzin ściennych z płytek ceramicznych; zerwanie posadzki cementowej; docieplenie posadzki styropianem; wykonanie posadzki cementowej; okładziny ścian i posadzki z płytek gresowych; tynki cementowe wewnętrzne; ściany działowe i sufity podwieszane w systemie z płyt gipsowo-kartonowych; gładzie gipsowe, malowanie ścian i sufitów; montaż stolarki drzwiowej; docieplenie elewacji w świetle zamurowanego otworu (aneks kuchenny); b) instalacje sanitarne w tym: demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej; budowa wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, instalacji wodnej oraz wentylacji wywiewnej; montaż nawiewników higrosterowanych; dostawa i montaż okapu kuchennego; montaż osprzętu i armatury sanitarnej; c) instalacje elektryczne w tym: demontaż istniejącej instalacji; realizacja instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz połączeń wyrównawczych; montaż osprzętu elektroinstalacyjnego; montaż oświetlenia ewakuacyjnego oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu; d) pochylnia dla niepełnosprawnych: realizacja pochylni zgodnie z wytycznymi § 71 oraz § 298, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; e) miejsca postojowe, utwardzenie pod śmietnik: realizacja trzech miejsc postojowych w tym jednego dla niepełnosprawnych, wraz z utwardzonym miejscem przeznaczonym na odpady. 4.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: a) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do Zaproszenia, w skład której wchodzi: 1) Projekt budowlano wykonawczy - branża architektoniczna; 2) Projekt budowlano wykonawczy - branża elektryczna; 3) Projekt budowlano wykonawczy - branża sanitarna; 4) Ekspertyza techniczna - branża konstrukcyjna 5) Specyfikacje techniczne; 6) Przedmiar robót; b) Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, w odpowiedzi na wystosowane w dniu 02.12.2022r. Zaproszenie do negocjacji, Wykonawca Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Adama Mickiewicza 2D, 72-510 Wolin, NIP 9860253395, nie przystąpił do negocjacji. Zgodnie z art. 255 pkt 8 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając powyższe na względzie uznano, iż zachodzi przesłanka unieważnienia niniejszego postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.