eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja 48 obiektów na pod³o¿u papierowym z Archiwum Krakowskiej Kapitu³y Katedralnej na Wawelu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-03-05


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00013783 z dnia 2021-03-05

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Konserwacja 48 obiektów na pod³o¿u papierowym z Archiwum Krakowskiej Kapitu³y Katedralnej na Wawelu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nifc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja 48 obiektów na pod³o¿u papierowym z Archiwum Krakowskiej Kapitu³y Katedralnej na Wawelu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2241584-7cef-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00013783

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Konserwacja obiektów ze zbiorów Archiwum i Biblioteki Kapitu³y Katedralnej na Wawelu w ramach projektu „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostêpie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 O¶ priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urz±d” Dzia³anie nr 2.3 Cyfrowa dostêpno¶æ i u¿yteczno¶æ informacji sektora publicznego” Poddzia³anie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostêpnianie zasobów kultury” Nr umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.02-00-0001/18-00 Tytu³ projektu: „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostêpie”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.nifc.pl/pl/bip/postepowania-w-trybach-konkurencyjnych/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, Formularza do komunikacji, Listy wszystkich postêpowañ.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów i o¶wiadczeñ sporz±dzonych w postaci papierowej oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP): https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.3. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Szczegó³owe informacje dotycz±ce korzystania z systemu miniPortal dostêpne s± w Instrukcji u¿ytkownika https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjeSzczegó³owe informacje przedstawione s± w § 7 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie Narodowy Instytut Fryderyka Chopina z siedzib± przy ul. Tamka 43, 00-355 w Warszawie.2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina pod adresem: ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa lub poprzez e-mail iod@nifc.pl. Szczegó³owe informacje przedstawione s± w § 21 ust.1 i 2 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp przedstawione s± w § 21 ust. 3 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.3.2021.1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja 48 obiektów na pod³o¿u papierowym z Archiwum Krakowskiej Kapitu³y Katedralnej na Wawelu.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia oraz zasady wspó³pracy przedstawione s± odpowiednio w Za³±czniku nr 2 do SWZ oraz Za³±czniku nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92312250-8 - Us³ugi ¶wiadczone przez indywidualnych artystów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert przedstawiony jest w § 18 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Zamawiaj±cy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶la warunek dotycz±cy kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia Wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawce do realizacji zamówienia w nastêpuj±cy sposób:Wykonawca lub co najmniej jedna osoba, która bêdzie bra³a udzia³ w realizacji zamówienia - bêdzie pe³niæ funkcjê konserwatora powinna posiadaæ dyplom ukoñczenia studiów magisterskich na kierunku konserwacji i restauracji dzie³ sztuki lub konserwacji zabytków w specjalno¶ci konserwacja i restauracja papieru i skóry oraz co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie przy konserwacji obiektów papierowych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady zosta³y okre¶lone w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z poni¿szych okoliczno¶ci:1) opó¼nieñ niewynikaj±cych z winy Wykonawcy, a wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, maj±cych wp³yw na wykonanie Umowy,2) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych lub wp³ywaj±cych na opó¼nienie wykonanie przedmiotu Umowy, które to dzia³ania nie s± zale¿ne od którejkolwiek ze Stron;3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego;4) konieczno¶ci wykonania innych prac niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy konserwatorskiej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, 5) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci prac, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Programie prac konserwatorskich, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad Programu prac konserwatorskich lub zmiany stanu prawnego lub faktycznego w oparciu, o który go przygotowano;6) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych;7) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;8) niewykonania czê¶ci prac przez Wykonawcê; 9) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;10) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonywania prac objêtych przedmiotem Umowy, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy;11) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci w przypadku kiedy ograniczenie takie jest wynikiem rezygnacji z czê¶ci prac, je¿eli brak rezygnacji spowodowa³by szkodê po stronie Zamawiaj±cego lub rezygnacja wynika³aby z okoliczno¶ci faktycznych dotycz±cych Obiektu uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy o nastêpuj±cym zakresie i charakterze:1) wyd³u¿enie terminów wykonania Umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5 i 9-10;2) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 (zmiana polegaj±ca na obni¿eniu wynagrodzenia o warto¶æ prac niewykonanych), 2 (zmiana polegaj±ca na obni¿eniu wynagrodzenia o warto¶æ prac niewykonanych z uwagi na dzia³anie osób trzecich lub podwy¿szeniu wynagrodzenia o warto¶æ prac niezbêdnych dla wykonania przedmiotu Umowy a zwi±zanych z dzia³aniami osób trzecich), 3 (zmiana zale¿na od zmiany kosztów zwi±zanych ze zmian± sposobu wykonania przedmiotu Umowy), 4 (zmiana zale¿na od zmiany zakresu prac), 5 (zmiana zale¿na od kosztów realizacji odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych), 7 (zmiana ograniczona do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku; cena netto pozostanie bez zmian, zwiêkszona zostanie cena brutto Umowy), 9 i 11 (zmiana polegaj±ca na obni¿eniu wynagrodzenia o warto¶æ prac niewykonanych).3) zakresu prac w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym), 2 (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym lub zwiêkszenie zakresu prac o zakres niezbêdny dla wykonania przedmiotu Umowy a zwi±zany z dzia³aniami osób trzecich), 3 (zmiana zakresu prac uzale¿niona od nowego sposobu wykonania przedmiotu Umowy), 4 (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym lub zwiêkszenie zakresu prac o zakres niezbêdny dla wykonania przedmiotu Umowy a wynikaj±cy z zasad wiedzy technicznej), 5 (zmiana zakresu prac zwi±zana z wprowadzeniem odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych b±d¼ zmiany stanu prawnego), 8 i 11 (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane), 9 (zmniejszenie zakresu prac o prace niewykonane lub zwiêkszenie zakresu prac o zakres niezbêdny dla wykonania przedmiotu Umowy a wynikaj±cy z wyst±pienia Si³y wy¿szej),4) wynikaj±cym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 niniejszego paragrafu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-19 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-17

2021-03-05 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.