eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzino › Utwardzenie kruszywem dróg gminnych w miejscowości Pleśna gm. Będzino - liczba zadań 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie kruszywem dróg gminnych w miejscowości
Pleśna gm. Będzino - liczba zadań 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Będzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-037

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943162530

1.5.8.) Numer faksu: 943162307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bedzino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bedzino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie kruszywem dróg gminnych w miejscowości
Pleśna gm. Będzino - liczba zadań 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ba1a42-7217-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057105/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utwardzenie kruszywem dróg gminnych w Pleśnej- liczba zadań 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472405/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227472,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Utwardzenie kruszywem drogi gminnej zlokalizowanej na działkach nr 81/1, 44/3, 44/5, 77/1 obręb ewidencyjny Pleśna
1) Zadanie obejmuje utwardzenie kruszywem drogi gminnej w miejscowości Pleśna na odcinku o długości 268m oraz szerokości 3,0m z miejscowym poszerzeniem do 5,0m zgodnie z częścią rysunkową projektu. Zakres prac objętych przedsięwzięciem obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe (rozebranie betonowych słupków ogrodzeniowych), mechaniczne karczowanie krzaków, roboty ziemne (wykop, nasyp), profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podsypki piaskowej grubości 10cm, wykonanie podbudowy z gruzu betonowego 0-63mm grubości 20cm, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 7cm, dowiązanie do istniejących nawierzchni, remont dwóch istniejących przepustów, uprzątnięcie terenu prowadzonych robót.
2) Szczegółowy zakres robót oraz szczegółowe warunki realizacji robót składających się na przedmiot zamówienia opisuje Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 115115,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Utwardzenie kruszywem drogi gminnej zlokalizowanej na działkach nr 54, 34/28, 34/31, 34/36, 34/41 obręb ewidencyjny Pleśna.
1) Zadanie obejmuje utwardzenie kruszywem drogi gminnej w miejscowości Pleśna na odcinku o długości 557m oraz szerokościach 3,5m oraz 4,0m zgodnie z częścią rysunkową projektu. Zakres prac objętych przedsięwzięciem obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe (rozebranie betonowych słupków ogrodzeniowych), roboty ziemne (wykop, nasyp), profilowanie i zagęszczanie podłoża, w miejscu występowania istniejącej nawierzchni wykonanie drogi o nawierzchni: podbudowa w kruszywa łamanego o grubości 10cm, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 7cm, w pozostałych miejscach wykonanie drogi o nawierzchni: podsypka piaskowa grubości 10cm, podbudowa z gruzu betonowego 0-63mm grubości 20cm, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 7cm, oczyszczenie przepustu, uprzątnięcie terenu prowadzonych robót.
2) Szczegółowy zakres robót oraz szczegółowe warunki realizacji robót składających się na przedmiot zamówienia opisuje Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 164675,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151946,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202229,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151946,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-TRANS Adam Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691494596

7.3.3) Ulica: Akademicka

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-337

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151946,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203083,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352848,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203083,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-TRANS Adam Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691494596

7.3.3) Ulica: Akademicka

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-337

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203083,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.