Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304781/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00320761/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00324454/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu sportowego w Janowie Lubelskim z niezbędną infrastrukturą techniczną – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (15) 872 43 30
1.5.8.) Numer faksu: + 48 (15) 872 46 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@janowlubelski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kompleksu sportowego w Janowie Lubelskim z niezbędną infrastrukturą techniczną – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e02f930a-57f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009369/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Kompleksowa modernizacja obiektów oświatowych, rekreacyjnych i sportowych przy Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304781/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021.BZ3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. „Budowa kompleksu sportowego w Janowie Lubelskim z niezbędną infrastrukturą techniczną – etap I”.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
2.1. Budowa okrężnej bieżni o pow. 1194 m2 wraz z odwodnieniem liniowym
2.2. Budowa boiska do piłki nożnej o pow. 2506 m2 o sztucznej nawierzchni trawiastej wewnątrz bieżni
2.3. Utwardzenie terenu z kostki brukowej 536 m2 wraz z zewnętrznymi schodami i pochylnią
2.4. Budowa ogrodzenia i piłko chwytów
2.5. Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem rozsączającym
2.6. Zewnętrzne instalacje elektryczne i oświetleniowe wraz z systemem monitoringu.
Ponadto w trakcie realizacji i po wykonaniu obu zadań – robót z wszystkich branż wykonanie stosownych pomiarów, badań, prób, sprawdzeń niezbędnych do dokonania odbiorów robót częściowych i końcowych. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Należy właściwe oznakować teren budowy i prowadzić prace z zachowaniem przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie dlatego należy właściwie zorganizować i zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich. Teren prowadzenia prac budowlanych musi być uporządkowany – wszystkie materiały z rozbiórki, demontowane elementy czy odpady należy na bieżąco usuwać z terenu budowy lub przechowywać w przeznaczonych do tego pojemnikach czy kontenerach. Lokalizacja zaplecza budowy nie powinna kolidować z drogami i ciągami komunikacyjnymi oraz nie powinna zakłócać pracy jednostki edukacyjnej. Koszty organizacji placu budowy, jego utrzymania i koszty mediów niezbędnych do wykonania prac obciążają Wykonawcę. W trakcie prowadzenia prac budowlanych mają być zachowane zasady: 1) zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych; 2) zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; 3) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie); 4) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów; 5) stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Budynek szkoły będzie cały czas użytkowany, stąd zachodzi konieczność organizacji robót w taki sposób, aby nie kolidowały z prowadzoną działalnością dydaktyczną jednostki. Podczas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpiecznego dostępu do budynku szkoły. Przed przystąpieniem do wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) zachodzi konieczność uzgadniania terminów z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty.
3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiar robót.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32423000-4 - Gniazda sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32581000-9 - Sprzęt do przesyłu danych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.Zgodnie z Rozdziałem 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia, kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu były: Cena oraz Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia. Zamawiający stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2 890 000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Po otwarciu ofert zamawiający stwierdził, iż obaj wykonawcy zaoferowali maksymalny tj. 60 miesięczny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia natomiast zaoferowane ceny w obu ofertach przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. oferta Nr 1 - 3298082,64 zł, oferta Nr 2 - 3525935,47 zł . Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie zamawiającego) zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3298082,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3525935,47 PLN
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa pieczywa dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Lubelskiej w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie wymiany części ogrodzenia terenu pływalni letniej w Parku Kasprowicza ul. Jarachowskiego 5 w Poznaniu
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- Budowa rowu w rezerwacie przyrody Czarne Doły
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





