Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469479/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 6 Centrach Sieci Badawczej Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pit1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradcze , badania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 6 Centrach Sieci Badawczej Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21080ac6-6bd3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469479/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRZ/00045/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3250316,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 6 Centrach Sieci Badawczej Łukasiewicz – Poznańskiego Instytutu Technologicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SWZ. W skład podmiotów wchodzą:
1. Łukasiewicz-PIT – Centrum Logistyki i Nowoczesnych Technologii, ul. Estkowskiego 6,
2. Łukasiewicz-PIT – Centrum Transformacji Cyfrowych, ul. Estkowskiego 6,
3. Łukasiewicz-PIT – Centrum Obróbki Plastycznej, ul. Jana Pawła II 14,
4. Łukasiewicz-PIT – Centrum Technologii Drewna, ul. Winiarska 1,
5. Łukasiewicz-PIT – Centrum Technologii Rolniczej i Spożywczej, Starołęcka 31,
6. Łukasiewicz-PIT - Centrum Pojazdów Szynowych, ul. Warszawska 181,
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2084440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2187530,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2084440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Holding HUNTERS sp. z o.o. sp.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 sp. z o.o. sp.k. NIP 7773225667,Green HUNTERS sp. z o.o. sp.k. NIP 9950225741,Human HUNTERS sp. z o.o. sp.k. NIP 9950225712,Blue HUNTERS sp. z o.o. sp.k. NIP 9950227154,HUNTERS Ochrona Plus sp. z o.o. NIP 8291534560
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.3) Ulica: Bukowska 114,
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazdy Grupy Interwencyjnej - Biuro Ochrony SEZAM-SYSTEM sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1737028,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.Holding HUNTERS sp. z o.o. sp.k. – Lider Konsorcjum
NIP 9950254487 KRS 0000783444
Ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
2.HUNTERS24 sp. z o.o. sp.k.
NIP 7773225667 KRS 0000421140
Ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
3.Green HUNTERS sp. z o.o. sp.k.
NIP 9950225741 KRS 0000425139
Al. Jerozolimskie 151/4U, 02-326 Warszawa
4.Human HUNTERS sp. z o.o. sp.k.
NIP 9950225712 KRS 0000425259
Al. Jerozolimskie 151/4U, 02-326 Warszawa
5.Blue HUNTERS sp. z o.o. sp.k.
NIP 9950227154 KRS 0000512949
Al. Jerozolimskie 151/4U, 02-326 Warszawa
6.HUNTERS Ochrona Plus sp. z o.o.
NIP 8291534560 KRS 0000150768
Ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski
Wartość umowy oraz terminy wykonania nie uwzględniają ewentualnego wznowienia i prawa opcji. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia tzw. „prawa opcji” w przypadku gdy zapotrzebowanie będzie większe niż wstępnie zdeklarowane. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez zwiększenie ilości rbh o 20 % od zamówienia podstawowego. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość wznowienia zamówienia. Wznowienie zamówienia odnosi się do przedmiotu zamówienia wskazanego w Rozdziale III pkt 1 SWZ wraz z prawem opcji , które polegają na powtórzeniu zamówienia o tym samym lub podobnym przedmiocie. Wznowienia nie wymagają zmiany umowy i dotyczą umów zawartych na czas określony, które zgodnie z warunkami w nich zawartymi na podstawie decyzji Zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa obiektu do prowadzenia działalności kulturalnej z towarzyszącą funkcją gastronomiczną wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu dziedzińca przed Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej generalnego remontu wraz z montażem niezbędnych instalacji w lokalu mieszkalnym w miejscowości Pierzchno 23/17, gmina Kórnik.
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- "Remont drogi krajowej nr 11 Ługi Ujskie - Nowa Wieś Ujska"
- Dostawa znakowanych gadżetów dla Honorowych Dawców Krwi
- Modernizacja i przebudowa instalacji oświetlenia w budynku SPNJO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługi dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z wykonywaniem czynności związanych z utrzymaniem obiektu OEH-P Wilczy Szaniec w 2023r.
- Świadczenie usług ochrony i mienia w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st Warszawy mieszczącego się przy ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa.
- Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia (terenów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiektach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku
- świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: w prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obsługi urządzeń ochrony technicznej w obiektach Sądu Rejonowego w Mławie oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych w Żurominie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.