eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morzeszczyn"Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 900.000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek "



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 900.000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORZESZCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kociewska 12

1.5.2.) Miejscowość: Morzeszczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-132

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585362724

1.5.8.) Numer faksu: 585362792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@morzeszczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morzeszczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://morzeszczyn.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 900.000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26cb21c2-5348-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001381/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kredyt bankowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296324/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 900000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia :

3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Morzeszczyn w wysokości 900.000 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) o okresie spłaty do 31.12.2031 roku.
3.2 Kredyt jest przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek.
3.3. Uruchomienie kredytu nastąpi w 1 transzy zgodnie ze złożoną dyspozycją Zamawiającego.
3.4. Spłaty rat kredytu /kapitału/ przewidziane na lata 2029-2031 dokonywane będą w ratach kwartalnych, w terminie do końca każdego kwartału.
Okres karencji w spłacie rat kapitałowych do 31.03.2029 r. Ostatnia rata kredytu do 31.12.2031r. Wysokość rat kredytu oraz termin spłaty określa Harmonogram spłaty długoterminowego kredytu, stanowiący załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji.
Spłata odsetek dokonywana będzie, zgodnie z harmonogramem spłat na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym uruchomiono kredyt.
3.5. Oprocentowanie kredytu w wysokości: zmienna stopa procentowa WIBOR 3M + niezmienna stała marża banku,
Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 3M na dzień 26.11.2021 r. (1,91 %).
O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego.
Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Za miesiąc przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
3.6. Kredytobiorca ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę.
Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten termin.
3.7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych.
3.8. Dokumenty niezbędne do udzielenia kredytu dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego http://morzeszczyn.biuletyn.net w zakładce Budżet i majątek, w tym:
a. sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S i Rb-28S za 2020 r. oraz III kwartał 2021 r.
b. sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2020 rok oraz uchwałę RIO w sprawie wyrażenia
opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Morzeszczyn za rok 2020,
c. uchwałę RIO w sprawie opinii o projekcie budżetu Gminy Morzeszczyn na 2021r.

oraz pozostałe dokumenty dostępne na stronie BIP Zamawiającego w tym ;

d. uchwała Nr XXVIII/170/2021 Rady Gminy Morzeszczyn z dnia 24 listopada 2021 r. w sprawie
wyrażenia zgody na zaciągnięcie kredytu długoterminowego,
e. zestawienie zobowiązań Gminy Morzeszczyn,
f. wykaz jednostek organizacyjnych gminy,
g. zaświadczenie o wyborze Wójta,
h. uchwała rady o powołaniu skarbnika,
i. zaświadczenie o nadaniu Gminie statystycznego numeru identyfikacji REGON
j. zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP.

Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego na zasadach określonych w pkt. 3.3. niniejszej specyfikacji (planowane terminy w załączniku nr 6) ostateczna spłata – 31.12.2031 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241576,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241576,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241576,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Skórczu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921194556

7.3.3) Ulica: Główna 40A

7.3.4) Miejscowość: Skórcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-220

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241576,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2031-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

postępowanie zgodnie z planem postępowań na 2021 r. pozycja planu 1.3.3 Kredyt bankowy IV kwartał 2021 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.