eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Realizacja projektu planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja projektu planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 19005559700000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANA Z KOLNA 8B

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-301

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 261266139

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzigdynia.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzigdynia.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_gdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja projektu planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74336e9-412c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018479/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Remediacja środowiska gruntowo-wodnego w rejonie MPS 1 JW 4653 Siemirowice - kontynuacja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/III/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364498,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został opisany w następujących dokumentach:
1) Harmonogramie i zakresie zleconych prac – załącznik nr 12 do SWZ,
2) Harmonogramie rzeczowym realizacji prac - załącznik nr 13 do SWZ,
3) Opisie przedmiotu zamówienia–załącznik 14 do SWZ,
4) Projekcie planu remediacji historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi w rejonie MPS - 1 JW 4653 w Siemirowicach, B. Minkiewicz, czerwiec 2021 r. –załącznik 15 do SWZ,
5) Dokumentacji wynikowej z wykonania otworów technologicznych (wielofunkcyjnych i aeracyjno-infiltracyjnych) dla prac remediacyjnych
w rejonie MPS-1 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach, G. Sideł, J. Wójtowicz, M.Szrek, luty 2015 r. – załącznik 16 do SWZ,
6) Dokumentacji z wykonania otworów wielofunkcyjnych i monitoringowych
w ramach rozbudowy systemów oczyszczania środowiska gruntowo-wodnego w rejonie MPS-1 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach oraz terenów przyległych, J. Szczepanek, R. Ołownia, czerwiec 2017 r. – załącznik 17 do SWZ,
7) Sprawozdaniu z prac remediacyjnych zrealizowanych w okresie 2015-2021 na terenie MPS-1 w obrębie JW 4653 w Siemirowicach, M. Szrek, A. Perlak, marzec 2021 r. – załącznik 18 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90730000-3 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357438 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742846,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357438,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTE TECHNOLOGIE DLA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781425375

7.3.3) Ulica: UL. FRANCISZKA FIRLIKA 26

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-692

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ZAKRES PRAC PRZEDMIOTOWEGO ZAMÓWIENIA ZWIĄZANE Z AKREDYTOWANYM POBOREM PRÓBEK I ICH ANALIZA LABORATORYJNA W ZAKRESIE WSKAZANYM W opz - 1) ALS POLAND sP. Z O.O. UL. pAWŁA STALMACHA 23, 43-430 Skoczów 2) ALS CZECH REPUBLIC S.R.O NA HARFE336/9, 19000 PRAHA 9


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357438,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.