Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455772/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni zawodowej do placówek oświatowych Powiatu Polickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.8.) Numer faksu: 91 317 89 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16cc58a3-6bca-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni zawodowej do placówek oświatowych Powiatu Polickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16cc58a3-6bca-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022271/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia
1.2.4 Pomoce dydaktyczne w ramach projektu RPZP.08.06.00-32-K052/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” oraz Projekt Nr RPZP.08.06.00-32-K052/18 pn. „Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Powiecie Polickim receptą na dostosowanie kształcenia zawodowego do potrzeb regionalnego rynku pracy.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK.272.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88857,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Dostawa pomocy dydaktycznych.Przedmiotem zamówienia są przedmioty do stymulacji sensorycznej, pomoce naukowe, gry planszowe i edukacyjne, puzzle, książki, audiobooki, klocki, interaktywne zabawki, sprzęt do ćwiczeń fizycznych.
Szczegółowy opis, sposób realizacji zamówienia, w tym placówkę będącą odbiorcą Zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37520000-9 - Zabawki
37523000-0 - Puzzle
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524600-3 - Gry pamięciowe
37524200-9 - Gry planszowe
37527000-8 - Pociągi i pojazdy do zabawy
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
22000000-0 - Druki i produkty podobne
22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 49534,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Wyposażenie pracowni opiekuna osoby niepełnosprawnej.Przedmiotem zamówienia są elementy wyposażenia pracowni opiekuna osoby niepełnosprawnej.
Szczegółowy opis, sposób realizacji zamówienia, w tym placówkę będącą odbiorcą Zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 39322,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia część I postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 PZP o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wskazał w OPZ który przedmiot ma byś wyrobem medycznym, przemysłu poligraficznego, drukowane. Wykonawcy wskazali różne stawki VAT, a z uwagi na to, że nie dopuszczalne jest badanie ofert zawierających różne stawki VAT, nie ma możliwości dokonania wyboru oferty i zwarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56147,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69829,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia część II postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 PZP, który stanowi że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, admin. przez ZGKIM, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacją inst. wod.- kan.
- Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do wywozu odpadów komunalnych
- Wykonanie projektu budowlanego dla inwestycji drogowej dla inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3906Z Tanowo - Police na odcinku Tatynia - Police
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- "Zakup wyposażenia żłobka"
- Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków
- Dostawa wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.