Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471621/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa wodociągu wiejskiego we wsi Lipie w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błędów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadurkowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Błędów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-620
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486680656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodowiska@bledow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bledow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa wodociągu wiejskiego we wsi Lipie w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33e885ed-7167-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056817/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa wodociągu wiejskiego we wsi Lipie w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471621/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RŻL-II-271/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2859050 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
1. zaprojektowanie sieci wodociągowych we wsiach Machnatka, Machnatka Parcela i Cesinów Las wraz z przyłączami
2. wybudowanie sieci wodociągowych we wsiach Machnatka, Machnatka Parcela i Cesinów Las
Przedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do tzw. zgłoszenia robót budowlanych, w tym m.in.:
a) pozyskanie wszelkich niezbędnych do zgłoszenia dokumentów (mapy, wpisy z rejestru gruntów itp.),
b) uzyskanie zgód od właścicieli działek, przez które będzie biegła trasa przedmiotowych rurociągów na czasowe zajęcie nieruchomości celem wykonania robót budowlanych,
c) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,
2) wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie do niezbędnych czynności administracyjnych związanych z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę). W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać wszelkie niezbędne opracowania wymagane do realizacji inwestycji, między innymi projekty wykonawcze (w tym projekty branżowe: technologiczne, konstrukcyjne, drogowe, projekty zabezpieczeń lub przebudowy istniejącego uzbrojenia obcego i inne niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia), dokumentację z badań podłoża gruntowego oraz opinię geotechniczną uwzględniającą warunki hydrogeologiczne, projekty tymczasowej organizacji ruchu, uzgodnienia z konserwatorem zabytków, uzyskanie decyzji konserwatora zabytków oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych (jeśli takie będą wymagane), sporządzenie dokumentacji dendrologicznej dla zieleni w pasie prowadzenia robót oraz uzyskanie decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie zieleni zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2016 poz. 2134 z późn. zm.), jeśli Wykonawca zakwalifikuje drzewa do usunięcia.
Na podstawie uzyskanej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia, należy wykonać roboty budowlane niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej PFU).
Przedmiotem zamówienia jest:
1. zaprojektowanie sieci wodociągowych we wsiach :Machnatka, Machnatka Parcela, Cesinów Las wraz z przyłączami
2. zaprojektowanie i uzgodnienie lokalizacji przyłączy wodociągowych do posesji w formie
pisemnego oświadczenia i mapki lokalizacyjnej podpisanych przez właściciela/właścicieli nieruchomości).
3. wszystkie przyłącza powinny być zaprojektowane z uwzględnieniem zakończenia na posesji w odległości 2,0 m od granicy działki studzienkami wodomierzowymi ocieplanymi
4. odbudowa nawierzchni ulicy, chodników oraz terenów przyległych po wykonanych robotach ziemnych - zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów i zarządców poszczególnych terenów.
5. w kwestii odtworzenia dróg gminnych w przypadku konieczności lokalizacji sieci w pasie jezdnym, należy przewidzieć odbudowę warstw konstrukcyjnych jezdni po wykopie łącznie z warstwą wiążącą asfaltu oraz warstwą ścieralną.
6. w przypadku prowadzenia sieci w chodnikach dróg należy przewidzieć odbudowę warstw konstrukcyjnych chodnika po wykopie.
7. w przypadku prowadzenia sieci w poboczach dróg należy przewidzieć odbudowę warstw konstrukcyjnych pobocza po wykopie.
8. odbudowy nawierzchni należy wykonać (zgodnie z Instrukcją odbudowy nawierzchni drogowych po wykopach związanych z wykonaniem i remontami urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej) oraz odbudowę nawierzchni ulicy z asfaltobetonu, istniejące elementy pasa drogowego (chodnik, krawężnik) odbudować z wykorzystaniem pełnowartościowych materiałów z rozbiórki – do ponownego wykorzystania.
Szczegółowy opis i wymagania zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ .
9. Zamawiający zastrzega zmianę trasy sieci na etapie projektowania oscylując wokół założonych długości w PFU
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3401958,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8512943,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę ulic."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.