eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Sosnowica oraz z nieruchomości, wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Sosnowica oraz z nieruchomości, wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY SOSNOWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 10

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825912152

1.5.8.) Numer faksu: 825912145

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnowica@sosnowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa.sosnowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.sosnowica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Sosnowica oraz z nieruchomości, wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7667e948-5c16-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004161/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (działki rekreacyjne) na terenie Gminy Sosnowica w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Sosnowica oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Sosnowica oraz i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w msc. Sosnowica w sposób zapewniający osiągnięcie przez Gminę odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, a także zapewnienie właścicielom nieruchomości worków na odpady komunalne na zasadach ustalonych przez Zamawiającego.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
Na nieruchomościach, o których mowa w pkt. 1, odpady komunalne zbierane będą w następujący sposób:
1. papier – worki/pojemniki 120 l w kolorze niebieskim,
2. metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe – worki/pojemniki 120 l w kolorze żółtym,
3. szkło – worki/pojemniki 120 l w kolorze zielonym,
4. odpady biodegradowalne - worki/pojemniki 120 l w kolorze brązowym,
5. popiół – w oznakowanym pojemniku 120 l,
6. odpady pozostałe po segregacji lub zmieszane – pojemniki czarne i odpowiednio oznakowane o pojemności 120 l.
7. Częstotliwość odbioru odpadów:
a) odpady zmieszane i bioodpady
- z nieruchomości zamieszkałych budynki wielorodzinne –w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu
- z nieruchomości zamieszkałych budynki jednorodzinne – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października , w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu,
- z nieruchomości niezamieszkałych (tereny rekreacyjne) – w okresie od czerwca do końca sierpnia nie rzadziej niż 1 raz na tydzień w pozostałym okresie dwa razy na miesiąc.
b) odpady zebrane selektywnie wszystkie nieruchomości (z wyłączenie popiołu i odpadów wielkogabarytowych) 1 raz w miesiącu,
popiół z terenów rekreacyjnych 1 raz w miesiącu,
z nieruchomości zamieszkałych 2 razy w roku
odpady wielkogabarytowe - dwa razy w roku
c) odpady z PSZOK – według potrzeb
d) odpady z terenów publicznych - według potrzeb
8. Wykonawca winien świadczyć usługę odbioru odpadów komunalnych wyłącznie w dni powszednie w godzinach od 6:00 do 20:00.
9. Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, w tym między innymi:
a) Lejno 600
b) Nowy orzechów 300
c) Stary Orzechów 140
Liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sosnowica wynosi około 785 szt. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów wraz z liczbą osób faktycznie zamieszkujących
Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki, transportu i zagospodarowania do 31.12.2022 roku wynosi ok 355,30 Mg w tym odpady niesegregowane– ok. 127, 1Mg , odpady selektywnie zebrane „u źródła” 228,2Mg .,
Uwaga!
Przedmiot zamówienia określony jest szacunkowo, mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywista ilość wynikać będzie z ilości składanych deklaracji w czasie obowiązywania umowy.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317711,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317711,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Urszulinie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651405485

7.3.3) Ulica: Szkolna 17

7.3.4) Miejscowość: Urszulin

7.3.5) Kod pocztowy: 22-234

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317711,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.