Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274984/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru
mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY POZNAŃ-NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300705932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Karola Marcinkowskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616473625
1.5.8.) Numer faksu: 646473630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300705978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 1a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 614682591
1.5.8.) Numer faksu: 614682595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddz.gospodarczy@poznan-staremiasto.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozorumienia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4171335-484d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016772/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony i dozoru mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-350-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 963356,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i dozoru mienia przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w trzech budynkach zajmowanych przez Sądy: Rejonowy Poznań – Stare Miasto w Poznaniu oraz Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy ul. Chlebowej 4/8 (2.993,50 m2), ul. 27 Grudnia 15 (II i III Piętro -476 m2) i Al. Marcinkowskiego 32 (9.006 m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255544,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1468712,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1255544,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółdzielnia Dozór w Gnieźnie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony A-Z Sławomir Karczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7840041571
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 19A
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazd Grupy Interwencyjnej - Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1255544,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa defibrylatorów na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
- Wynajem agregatów prądotwórczych na rzecz 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Zakup pomp infuzyjnych dla różnych jednostek Zamawiającego
- Zakup pomp infuzyjnych dla różnych jednostek Zamawiającego
- Zakup pomp infuzyjnych dla różnych jednostek Zamawiającego.
- Zakup aparatu RTG z ramieniem C na potrzeby różnych jednostek szpitala.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej mienia obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w 2026 roku
- Ochrona budynków i obiektów wraz z przyległymi do nich terenami administrowanymi przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Usługi ochrony fizycznej osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w budynku przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich w Rybniku
- Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2026 roku
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. w roku 2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





