Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271887/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz plastycznych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e958228-46c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz plastycznych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e958228-46c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271887/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.137.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32413,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz plastycznych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola:
1) Przedszkole Nr 1 w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 2, 37-450 Stalowa Wola;
2) Przedszkole Nr 2 im. Jana Brzechwy w Stalowej Woli, ul. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola;
3) Przedszkole Nr 3 w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola;
4) Przedszkole Nr 4 w Stalowej Woli, ul. Wańkowicza 72, 37-450 Stalowa Wola;
5) Przedszkole Nr 5 im. Juliana Tuwima w Stalowej Woli, ul. Mieszka I 5, 37-450 Stalowa Wola;
6) Przedszkole Nr 6 w Stalowej Woli, ul. Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola;
7) Przedszkole Nr 7 im. Marii Konopnickiej w Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 29a,
37-450 Stalowa Wola;
8) Przedszkole Nr 9 w Stalowej Woli, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola;
9) Przedszkole Nr 10 im. Marii Kownackiej w Stalowej Woli, Aleje Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola;
10) Przedszkole Nr 11 w Stalowej Woli, Aleje Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola;
11) Przedszkole Integracyjne Nr 12 im. Jana Christiana Andersena w Stalowej Woli, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola;
12) Przedszkole Nr 15 w Stalowej Woli, ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola;
13) Przedszkole Nr 18 im. Marii Montessori w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola;
14) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Wacława Górskiego w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
15) Publiczna Szkoła Podstawowa Mistrzostwa Sportowego Nr 2 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola;
16) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola;
17) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli,
ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola;
18) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Stalowej Woli, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola;
19) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 10, 37-450 Stalowa Wola;
20) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
21) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli,
ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola;
22) Miejski Żłobek Integracyjny w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola;
23) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Aleje Jana Pawła II 5a, 37-450 Stalowa Wola;
24) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych, Aleje Jana Pawła II 25a, 37-450 Stalowa Wola;
25) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli, ul Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola;
26) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola;
27) Zakład Administracji Budynków w Stalowej Woli, ul. Wyszyńskiego 7a, 37-450 Stalowa Wola;
28) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1 w Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 29, 37-450 Stalowa Wola;
29) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Stalowej Woli, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również ilości zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz rzeczowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30197644-2 - Papier kserograficzny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW), na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą PZP, informuję o unieważnieniu postępowania pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz plastycznych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola” na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy PZP., tj. wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP.W dniu 20 grudnia 2021 roku Centralny Zamawiający na podstawie art. 239 ustawy PZP., dokonał wyboru najkorzystniej oferty złożonej przez Wykonawcę RESGRAPH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów. Jednakże w dniu 4 stycznia 2022 roku w/w Wykonawca poinformował Centralnego Zamawiającego, iż uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz plastycznych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola”.
W związku z brakiem innych ofert, Centralny Zamawiający nie może zastosować art. 263 ustawy PZP. tj. nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę.
Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione.
Centralny Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 262 ustawy PZP zawiadamia,
iż niezwłocznie po unieważnieniu niniejszego postępowania zostanie wszczęte kolejne postępowanie dla zadania pn. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz plastycznych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48001,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48001,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego" - zamówienie udzielane w częściach - część I, II, III.
- "Pomiar szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej, wyrównanie wyników pomiarów sieci niwelacyjnej, aktualizacja Banku Osnów (w zakresie wykonywanej pracy) na terenie Powiatu Stalowowolskiego"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.
- Budowa chodnika przy ulicy łączącej ul. Działkową z VIVO - I etap.
- Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla MOSiR oraz PCPN w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
- Zakup materiałów biurowych
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.