Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121135203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-702
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mocak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mocak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Muzeum
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ef0345-6fce-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001097/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468989/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmuje usługi transportowe towarów na terenie miasta Krakowa, na terenie kraju i poza granicami kraju, samochodem o minimalnych wymiarach zamkniętej skrzyni: długość 4 m, szerokość 2 m, wysokość 2 m i dopuszczalnej masie całkowitej min 3,5 tony.Przewidywana ilość godzin jazdy po Krakowie 0-20
Przewidywana ilość kilometrów jazdy po Polsce 0-1000
Przewidywana ilość kilometrów poza granicami kraju 0-400
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
4.5.5.) Wartość części: 8836,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmuje usługi transportowe towarów i dzieł sztuki na terenie miasta Krakowa, na terenie kraju i poza granicami kraju, samochodem o minimalnych wymiarach zamkniętej skrzyni: długość 6 m, szerokość 2 m, wysokość 2,20 m,Przewidywana ilość godzin jazdy po Krakowie 0-66
Przewidywana ilość kilometrów jazdy po Polsce 3000-11590
Przewidywana ilość kilometrów poza granicami kraju 3000-12370
Przewidywana ilość osobogodzin usługi specjalistycznego pakowania dzieła sztuki 10-60
Przewidywana czas wynajmu skrzyń do transportu dzieł sztuki 0-20 dób
Przewidywana pojemność skrzyń do transportu dzieł sztuki 1-5 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
4.5.5.) Wartość części: 171075,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 obejmuje usługi transportowe towarów i dzieł sztuki na terenie miasta Krakowa, na terenie kraju i poza granicami kraju, samochodem o minimalnych wymiarach zamkniętej skrzyni: długość min. 7,5 m, szerokość 2,20 m, wysokość 2,50 m.Przewidywana ilość godzin jazdy po Krakowie 0-24
Przewidywana ilość kilometrów jazdy po Polsce 1000-1300
Przewidywana ilość kilometrów poza granicami kraju 1000-2300
Przewidywana ilość osobogodzin usługi specjalistycznego pakowania dzieła sztuki 0-20
Przewidywana czas wynajmu skrzyń do transportu dzieł sztuki 0-20 dób
Przewidywana pojemność skrzyń do transportu dzieł sztuki 1-5 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
4.5.5.) Wartość części: 37770,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12796,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12796,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12796,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna Dyna-Trans
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926
7.3.3) Ulica: Pachońskiego 9/212
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-223
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12796,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265672,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265672,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265672,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna Dyna-Trans
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926
7.3.3) Ulica: Pachońskiego 9/212
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-223
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265672,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58394,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58394,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58394,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna Dyna-Trans
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926
7.3.3) Ulica: Pachońskiego 9/212
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-223
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58394,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców krajowych i owoców tropikalnych dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Kompleksowa organizacja konferencji z okazji 30-lecia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie wraz z wydarzeniami towarzyszącymi
- (ZP.262.3.2023) Zakup wsparcia technicznego i subskrypcji producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta do posiadanych licencji SANsymphony albo dostawa oprogramowania równoważnego
- Dostawa wyświetlaczy do symulacji hologramu - KC-zp.272-169/23
- "Kompleksowa usługa na realizację transportu obiektów oraz obsługi logistycznej na wystawę "Matejko. Malarz i historia"
- Dostawa wyrobów hutniczych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych sal konferencyjnych i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów szkolenia - w miejscowości Kielce w terminie 18-20 kwietnia 2023r."
- Usługa polegająca na organizacji 2 wycieczek trzydniowych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 116 w Zespole Szkół nr 21 we Wrocławiu
- Współorganizacja wydarzenia pn. "XIII Ogólnopolska Konferencja Porozumienia Akademickich Centrów Transferu Technologii w Gdańsku, POIR"
- Dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego frakcji 0-63 mm z transportem z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz rozładunkiem we wskazanym przez Zamaw. miejscu na terenie Gm. Wodzisław
- "DOSTAWA GRUZU BETONOWEGO Z PRZEZNACZENIEM NA REMONT DRÓG W GMINIE KOBYLIN-BORZYMY"
- Dowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dźwierzuty wraz z zapew. opieki podczas dow. w dni nauki szkolnej w okresie 01.05.2023 r. do 21.06.2024 r. na podst. biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.