eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Morawica: Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011
Numer ogłoszenia: 197854 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137510 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D wraz z montażem według asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety) : Pakiet nr I - wyposażenie podstawowe Pakiet nr II - sprzęt AGD - lodówki, czajniki Pakiet nr III - lampy bakteriobójcze Pakiet nr IV - leżanka lekarska Pakiet nr V - wyposażenie różne Pakiet nr VI - sprzęt do sprzątania Pakiet nr VII - sprzęt biurowy Pakiet nr VIII - sprzęt RTV Pakiet nr IX - zestawy komputerowe Pakiet nr X - poręcze i listwy systemowe Pakiet nr XI - rolety, wertikale, folia 3. Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 2 do siwz oraz załącznikach do pakietów I i IX. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg 30.19.14.00 - Niszczarki 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu indywidualnego, Działanie 5.1. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia, Oś.5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenie podstawowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe HEWANAG Andrzej Kęcki, ul. Zagnańska 220a, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127839,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142621,58

  • Oferta z najniższą ceną: 142621,58 / Oferta z najwyższą ceną: 225844,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt AGD.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul.Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3270,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2902,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2902,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4944,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Lampy bakteriobójcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo BAKMED Pokorski, Świątek Spółka Jawna, ul. Gojawiczyńskiej 1/3,, 93-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9995,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wyposażenie różne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowe Amed Service, Daniel Krawiec, Małgorzata Krawiec, ul. Hanke Bosaka 11, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16095,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14544,75

  • Oferta z najniższą ceną: 14544,75 / Oferta z najwyższą ceną: 30821,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sprzęt do sprzątania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo NOVAX spółka z o.o., Plac Wolności 7, 85-004 Bydgoszcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6635,85

  • Oferta z najniższą ceną: 6635,85 / Oferta z najwyższą ceną: 13624,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sprzet biurowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Framko 2 Sp. Jawna J. Strykowski, S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1794,18

  • Oferta z najniższą ceną: 1794,18 / Oferta z najwyższą ceną: 2339,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Sprzęt rtv

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA 24 Moczulski Jarosław, ul. Kazimierza Wielkiego 2m15, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11931,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11931,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15252,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zestawy komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMTECH Piotr Martuszewski, ul. Barbackiego 15, 33-330 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13167,15

  • Oferta z najniższą ceną: 13167,15 / Oferta z najwyższą ceną: 17241,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Poręcze i listwy systemowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMADOR Sp. J J. Cholewiński, J. Krawczyk, ul. Przyrzecze 4, 03-107 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74171,46

  • Oferta z najniższą ceną: 74171,46 / Oferta z najwyższą ceną: 74171,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: rolety, wertikale, folia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Em-art. Spółka cywilna, ul. Olszynowa 6, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30951,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10956,94

  • Oferta z najniższą ceną: 10956,94 / Oferta z najwyższą ceną: 18839,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.