Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Łódź: Przebudowa obiektu magazynowego zlokalizowanego w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a
Numer ogłoszenia: 195048 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163000, 6163019, fax 042 6163063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu magazynowego zlokalizowanego w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie przebudowy obiektu magazynowego wraz z instalacjami, zlokalizowanego w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 6.000,- zł (słownie: sześć tysięcy zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22.1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późń. zm.), Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg Załącznika nr 7. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na wykonaniu minimum 2 budynków o wartości minimum 250.000,- zł netto każdy (o charakterze użytkowania zbliżonym do specyfiki użytkowania obiektu magazynowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi,że roboty te zostały wykonane należycie. b. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający posiadanie właściwych uprawnień do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej (kierownika budowy) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające opłacanie składek przez osobę, która będzie odpowiedzialna za wykonanie robót wg Załącznika nr 8. c. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 250.000,- zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności lub zobowiązanie do jej zawarcia przed podpisaniem umowy realizacji. Wartość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena oferty. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d. oświadczenia potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, pozwalające na ubieganie się o udzielenie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. wg Załącznika nr 6. 5. Dodatkowe wymagania odnoszące się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (nie dotyczy podwykonawców): a. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy, b. do oferty muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie, c. wszyscy partnerzy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d. przed podpisaniem umowy umowy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą przekazać zamawiającemu kopię poświadczona za zgodność z oryginałem umowy regulującej współpracę tych wykonawców, e. przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pok. 210..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pok. 201-204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont magazynu OLiOC zlokalizowanego w podziemiach budynku C Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
- Modernizacja magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej w Białobrzegach
- Budowa wiaty, zadaszenia dla karetek przed izbą przyjęć pawilonu głównego szpitala w Wodzisławiu Śląskim
- Budowa magazynu ochrony ludności i obrony cywilnej przy świetlicy w Ligotce
- Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej nr 27 odcinek Żary - Bieniów km 22+750 - 27+910.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





