Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Leśnica: Na dostawy węgla kamiennego i węgla eko groszku do
Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Leśnicy
Numer ogłoszenia: 1934 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Kozielska 20, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 077 4615216, faks 0 77 4615216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodip.opole.pl/~sosw_lesnica
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawy węgla kamiennego i węgla eko groszku do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leśnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: węgiel orzech I - 20 ton, granulacja ziarna 40-80 mm, - wartość opałowa minimum 27 00kJ/kg, - zawartość popiołu do 7%, - zawartość siarki do 1,2% - wilgotność mniejsza niż 9%, - zawartość miału do 5%. węgiel eko groszek - 100 ton, węgiel kamienny 31,2 groszek płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc, - granulacja 5-20 mm, - wilgotność mniejsza niż 15%, - temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 oC, - zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4 mm), - granulacja poniżej 5 mm o niskim pęcznieniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00 - 10.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się pobierania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: - spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1, ustawy pzp, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24, ust.1,2,4 ustawy pzp, - złożenie oferty zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Aby oferta była kompletna należy złożyć FORMULARZ OFERTOWY wraz z następującymi załącznikami i dokumentami: 2.1.1. Załącznik nr 1 Oświadczenia wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. f) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się w razie utrzymania się przy przetargu podpisać umowę. g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania dostaw w wymaganym czasie. h) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce, w którym dokonywane będą dostawy. 2.1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); e) Dokumenty potwierdzające, że dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wykonane w ciągu ostatnich trzech lat zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.1.3. Załącznik nr 2 - Cena i termin wykonania zamówienia. 2.1.4. Załącznik nr 3 - Informacje na temat doświadczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatstrzelecki.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY w LEŚNICY,47-150 Leśnica, ul. Kozielska 20, woj.opolskie tel./fax (077) 4615216.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, ul. Kozielska 20, 47-150 Leśnica, sekretariat w budynku administracyjnym..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LEŚNICA
- Przebudowa parteru w budynku mieszkalno - usługowym z przeznaczeniem na przedszkole jednooddziałowe lokalizowany przy ul. Leśnickiej 10 w Górze Św. Anny na działce nr 103/3 i 103/4
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 120 ton węgla kamiennego groszek płukany oraz zakup wraz z dostawa 40 ton węgla kamiennego.
więcej: przetargi LEŚNICA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





