eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie remontu V piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Warszawa: wykonanie remontu V piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 193199 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu V piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu V piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. 1. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) malowanie wszystkich ścian i sufitów pomieszczeń biurowych i pomieszczenia socjalnego, malowanie ścian korytarzy (w tym ścian spocznika klatki schodowej na V piętrze) oraz malowanie parapetów, rur c.o. i kaloryferów, 2) remont toalet obejmujący wymianę glazury, terakoty oraz białego montażu wraz z osprzętem; na ścianach glazura - płytki szkliwione o wymiarach 25 x 35 cm, na podłodze gres szkliwiony o wymiarach 30 x 30 cm, antypoślizgowość R11, IV klasa ścieralności ustępy ze spłuczką ustępową typu kompakt, umywalki z półpostumentami i syfonami z regulowanym otwarciem korka z baterii, baterie umywalkowe sztorcowe, zawory przelotowe podumywalkowe i do ustępów, łączone z bateriami i ustępem wężami stalowymi, 3) wymianę podłóg polegającą na: a) usunięciu zużytej wykładziny dywanowej, usunięciu parkietu, przygotowaniu podłoża do ułożenia oraz ułożenie nowej wykładziny dywanowej w płytach (klasa użytkowa min. 32) w pomieszczeniach biurowych i korytarzach, b) usunięciu zużytej wykładziny dywanowej, usunięciu parkietu, przygotowaniu podłoża do ułożenia oraz ułożeniu gresu szkliwionego o wymiarach 30 x 30 cm (antypoślizgowość R11, IV klasa ścieralności) w pomieszczeniu socjalnym, 4) wymianę drzwi wraz z ościeżnicami we wszystkich pomieszczeniach biurowych, toaletach oraz w pomieszczeniu socjalnym na drzwi i ościeżnice fornirowane; drzwi pełne, wyposażone w zamki i klamki, drzwi łazienkowe z odpowiednimi otworami nawiewnymi i zamkami blokującymi w ścianach nośnych o grubości ok. 50 cm ościeżnice blokowe z opaskami i ćwierćwałkami, pozostałe drzwi z ościeżnicami obejmującymi, 5) wymianę drzwi na klatkach schodowych na drzwi o odporności ogniowej EI 30S i EI 30: a) drzwi dymoszczelne pomiędzy korytarzami i klatką schodową na V p. - klasa odporności ogniowej EI 30S - drzwi aluminiowe, wykonane jako odwzorowanie istniejących - tj. drzwi dwuskrzydłowe, skrzydła o szerokości 90 cm i 45 cm i wysokości 2 m, z naświetlem o wysokości 50 cm, wyposażone w zamki i klamki oraz samozamykacze, b) drzwi dymoszczelne pomiędzy klatką schodową i pomieszczeniami biurowymi - klasa odporności ogniowej EI 30 S - skrzydła drzwiowe płytowe pełne w okleinie (kolorystyka jak fornir), wyposażone w zamki i klamki oraz samozamykacze, ościeżnice (kolorystyka jak fornir), c) drzwi prowadzące na poddasze do pomieszczenia nr 66 - klasa odporności ogniowej EI 30 - skrzydło drzwiowe płytowe pełne w okleinie (kolorystyka jak fornir), wyposażone w zamek i klamki oraz samozamykacz, ościeżnica (kolorystyka jak fornir), 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) dokumenty potwierdzające, że zastosowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 nr 92 poz. 881 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadają one wymagane parametry, b) oświadczenie kierownika robót o zgodności wykonania robót z obowiązującymi przepisami, c) oświadczenie kierownika robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Dra-Bud Paweł Draber, ul. Władysława Reymonta 16A, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217518,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256393,50

  • Oferta z najniższą ceną: 256393,50 / Oferta z najwyższą ceną: 256393,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ramach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 9/BL/REMONT-KOSZYKOWA/PN/14. Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie części prac realizowanych w ramach umowy podstawowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.