Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Łódź: DOSTAWA SZCZOTEK, SZWÓW, ZESTAWÓW DO HEMOFILTRACJI,
RĘKAWIC I FARTUCHA Z OŁOWIU ORAZ MOCZNIKA C13
Numer ogłoszenia: 193059 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, fax 042 6393096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk5.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZCZOTEK, SZWÓW, ZESTAWÓW DO HEMOFILTRACJI, RĘKAWIC I FARTUCHA Z OŁOWIU ORAZ MOCZNIKA C13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 5 w Łodzi z podziałem na 5 pakietów: Pakiet 1 - Szczotki chirurgiczne Pakiet 2 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, okres wchłaniania 56-70 dni (50-80 dni), okres podtrzymywania tkankowego 28-35 dni Pakiet 3 - Zestawy do hemofiltracji Pakiet 4 - Rękawice i fartuch z ołowiu Pakiet 5 - Mocznik C13
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 18.13.13.00 - Odzież chroniąca przed promieniowaniem radiologicznym Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.20 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej Oryginalny kod CPV: 24.49.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000zł (netto) odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 1.000zł. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujące dokumenty : 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 uPzp 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Oświadczenie wykonawcy : * o zrealizowaniu co najmniej dwóch dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000zł (netto); * o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - co najmniej 1.000zł. 2. Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną szatą graficzną i przedłożyć w oryginale. 3. Dokument wymieniony w pkt. 1.2. należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pok.227.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pok.227.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.11.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczotki chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczotki chirurgiczne nadające się do wielokrotnej sterylizacji w temperaturze min. 134oC - 70szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, okres wchłaniania 56-70 dni (50-80 dni), okres podtrzymywania tkankowego 28-35 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość nitek 1. grubość nitki 1-długość nitek w opakowaniu 2-3x70-75cm - szacunkowa ilość nitek 432 -- 2. grubość nitki 1-długość nitki w opakowaniu 1.5m -szacunkowa ilość nitek144 -- 3. grubość nitki 1-długość nitki w opakowaniu 75cm, okrągła igła, 1/2 krzywizny koła, długość igły 50mm - szacunkowa ilość nitek 240 -- 4. grubość nitki 2-długość nitki w opakowaniu 75cm, okrągła igła, 1/2 krzywizny koła, długość igły 50mm - szacunkowa ilość nitek 240 -- 5. grubość nitki 2/0-długość nitki w opakowaniu 75cm, igła tnąca o długości 35-37mm, 3/8 koła - szacunkowa ilość nitek 324 --.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do hemofiltracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw podstawowy do hemofiltracji CVVH/CVVHD/CVVHFD/HF/HFD/HD na płycie plastikowej umożliwiającej szybkie umiejscowienie wszystkich linii - szacunkowa ilość 10 szt. 2. Hemofiltr Diacap Acute M - szacunkowa ilość 5 szt. 3. Haemocat Signo V1217, cewnik o średnicy 12F, dł. 17 cm wraz z zestawem wprowadzającym - szacunkowa ilość 10 szt. 4. Płyn do hemofiltracji Duosol na bazie wodorowęglanów, w workach 5000 ml -szacunkowa ilość 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice i fartuch z ołowiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice ochronne, jednopalcowe z ołowiu, do ochrony zewnętrznej części dłoni. Rozmiar L. Równoważnik Pb - 0,5. Kolor granatowy. 1 para 2 Fartuch ochronny, jednostronny z ołowiu, miednicowy. Rozmiar duży. Równoważnik Pb - 0,25. Kolor granatowy. 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mocznik C13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mocznik C-13 (niezbędny do wykonywania testu oddechowego na Helicobacter pylori) - szacunkowa liczba tbl.150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komponentów medycznych do IPMed i PRS oraz Plecaków Ratownika Sanitariusza wraz wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- Dostawa materiałów chirurgicznych - endoskopia
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sędziejowicach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stryszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.