eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZP 12/2011 Zapewnienie wyżywienia uczestnikom kursów doskonalących dla ratowników medycznych i dyspozytorów w ramach projektu systemowego pn. Wsparcie systemu Ratownictwa Medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Olsztyn: ZP 12/2011 Zapewnienie wyżywienia uczestnikom kursów doskonalących dla ratowników medycznych i dyspozytorów w ramach projektu systemowego pn. Wsparcie systemu Ratownictwa Medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 192157 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 12/2011 Zapewnienie wyżywienia uczestnikom kursów doskonalących dla ratowników medycznych i dyspozytorów w ramach projektu systemowego pn. Wsparcie systemu Ratownictwa Medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa obejmująca zapewnienie maksymalnie 1420 pakietów śniadaniowych i 1420 pakietów obiadowych zgodnych z poniższym opisem na czas realizacji przez Zamawiajacego umowy wykonawczej NR ZP-1/1545/2/10/UE zawartej w dniu 16.03.2011 r. w Warszawie pomiędzy Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego z Wojewódzka Stacją Pogotowia Ratunkowego w ramach projektu systemowego pn.:Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - część 1- Pakiety Śniadaniowe: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie maksymalnie 1420 pakietów śniadaniowych zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zorganizuje maksymalnie 7 (6-dniowych) kursów dla ratowników medycznych i 1 (8-dniowy) kurs dla dyspozytorów. Maksymalna liczba osób biorących udział w kursie dla ratowników medycznych wynosi - 30, dla dyspozytorów - 20 osób, przy czym Zamawiający zgodnie z zawartą umową ma obowiązek przeprowadzenia kursu przy min. 10 osobach na każdym kursie. - część 2 - Pakiety obiadowe: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie maksymalnie 1420 pakietów obiadowych zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający zorganizuje maksymalnie 7 (6-dniowych) kursów dla ratowników medycznych i 1 (8-dniowy) kurs dla dyspozytorów. Maksymalna liczba osób biorących udział w kursie dla ratowników medycznych wynosi - 30, dla dyspozytorów - 20 osób, przy czym Zamawiający zgodnie z zawartą umową ma obowiązek przeprowadzenia kursu przy min. 10 osobach na każdym kursie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokument złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XI, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokument złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XI, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokument złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XI, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokument złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XI, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokument złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XI, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy pzp. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zastrzega się, że postanowienia umowy mogą ulec zmianie tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany miejsca dostarczenia posiłków na terenie miasta Olsztyn. Zmiany te będą wymagały, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Pstrowskiego 28 B 10-602 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Pstrowskiego 28 B 10-602 Olsztyn Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa obejmująca zapewnienie maksymalnie 1420 pakietów śniadaniowych i 1420 pakietów obiadowych zgodnych z poniższym opisem na czas realizacji przez Zamawiajacego umowy wykonawczej NR ZP-1/1545/2/10/UE zawartej w dniu 16.03.2011 r. w Warszawie pomiędzy Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego z Wojewódzka Stacją Pogotowia Ratunkowego w ramach projektu systemowego pn.: Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiety śniadaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie maksymalnie 1420 pakietów śniadaniowych zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zorganizuje maksymalnie 7 (6-dniowych) kursów dla ratowników medycznych i 1 (8-dniowy) kurs dla dyspozytorów. Maksymalna liczba osób biorących udział w kursie dla ratowników medycznych wynosi - 30, dla dyspozytorów - 20 osób, przy czym Zamawiający zgodnie z zawartą umową ma obowiązek przeprowadzenia kursu przy min. 10 osobach na każdym kursie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiety obiadowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie maksymalnie 1420 pakietów obiadowych zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający zorganizuje maksymalnie 7 (6-dniowych) kursów dla ratowników medycznych i 1 (8-dniowy) kurs dla dyspozytorów. Maksymalna liczba osób biorących udział w kursie dla ratowników medycznych wynosi - 30, dla dyspozytorów - 20 osób, przy czym Zamawiający zgodnie z zawartą umową ma obowiązek przeprowadzenia kursu przy min. 10 osobach na każdym kursie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.