Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Nowa Sól: Sporządzenie wykazów nieruchomości o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. nr 191, poz. 1365z póź. zm. )
Numer ogłoszenia: 192099 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie wykazów nieruchomości o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. nr 191, poz. 1365z póź. zm. ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wykazów nieruchomości, o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 191, poz. 1365 z późn. zm.): CZĘŚĆ I - Sporządzenie wykazów nieruchomości według wzoru stanowiącego załączniki nr 1, 2, 3, 4 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31 stycznia 2008 r. (Dz. U. Nr 23, poz. 143); CZĘŚĆ II - Sporządzenie wykazów nieruchomości według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31 stycznia 2008 r. (Dz. U. Nr 23, poz. 143). 2.Szczegółowy zakres prac zawierają Warunki Techniczne stanowiące załączniki nr 7 dla CZĘŚCI I (zadanie nr 1) i załącznik nr 8 dla CZĘŚCI II (zadanie nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem: tj. co najmniej 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art.43 pkt.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. (tekst jednolity Dz.U.nr 240 z 2005 r. poz. 2027 z późn.zm.) 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.5. spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w Rozdz. XIV SIWZ. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryteriów spełnia / nie spełnia, w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) - załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę); b. dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2. litera a; ); c. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 1.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz. XIII pkt.1.2. lit.a) - załącznik nr 3 do SIWZ oraz następujące dokumenty: dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. zaświadczenia o posiadaniu uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: 2.1. Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą; 2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 2.3. w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy 3. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645): 3.1.jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. XIV ust.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.2.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 3.3.w/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3.4.dokumenty sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę 4. Na kompletną ofertę składają się : a) formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie z art.22 i art..24- załącznik nr 2 do SIWZ; c) wykaz osób - załącznik nr 3 do SIWZ; d) formularz istotnych postanowień umowy dla CZĘŚCI I - załącznik nr 4 do SIWZ; e) formularz istotnych postanowień umowy dla CZĘŚCI II - załącznik nr 5 do SIWZ; f) Wykaz podwykonawców- załącznik nr 6 do SIWZ; g) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, o których mowa w Rozdz. XIV specyfikacji; 5.Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego:ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól pok.201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego:Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Nowosolskiego; adres: ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól; Sekretariat - I piętro - pok.109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.1.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną z zastrzeżeniem informacji zamieszczanych na stronie internetowej, na której zamieszczona została SIWZ. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej , opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.Zamawiający nie przewiduje zwrotu poniesionych kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.1.Istotne dla stron postanowienia zawarte są w zależności od CZĘŚCI - zadania w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ tj. w formularzu istotnych postanowień umowy . 2.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszając ustawy. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie wykazów nieruchomości o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. nr 191, poz. 1365z póź. zmianami) według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, 2, 3, 4 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31 stycznia 2008 r. (Dz. U. nr 23, poz. 143).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro.1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wykazów nieruchomości, o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 191, poz. 1365 z późn. zm.): CZĘŚĆ I - Sporządzenie wykazów nieruchomości według wzoru stanowiącego załączniki nr 1, 2, 3, 4 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31 stycznia 2008 r. (Dz. U. Nr 23, poz. 143) 2.Szczegółowy zakres prac zawierają Warunki Techniczne stanowiące załączniki nr 7 dla CZĘŚCI I (zadanie nr 1) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 71.35.32.00-9, 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie wykazów nieruchomości o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. nr 191, poz. 1365z póź. zmianami) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31 stycznia 2008 r. (Dz. U. nr 23, poz. 143).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro.1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wykazów nieruchomości, o których mowa w art. 1 ust. 1 z dnia 07 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 191, poz. 1365 z późn. zm.): CZĘŚĆ II - Sporządzenie wykazów nieruchomości według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31 stycznia 2008 r. (Dz. U. Nr 23, poz. 143). 2.Szczegółowy zakres prac zawierają Warunki Techniczne stanowiące załącznik nr 8 dla CZĘŚCI II (zadanie nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 71.35.32.00-9, 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni oraz ciągów pieszych i rowerowych dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2025-2026.
- Nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i dachów oraz wymianą drzwi zewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 8 w Nowej Soli.
- Zakup i montaż pomostów magazynowych ( antresoli magazynowej ) oraz regałów paletowych ( paleto regałów )
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby szatni personelu medycznego zlokalizowanej na VI piętrze budynku "B" Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7"
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 142506_4 Jedlnia-Letnisko - Miasto, powiat radomski, województwo mazowieckie
- Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw efektywności energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych ze scaleniem i podziałem nieruchomości położonych w Łukowie pomiędzy ulicami Świderską a Radzyńską
- przebudowa drogi powiatowej nr 2921L Tereszpol - Smólsko od km 0+000 do km 3+610.
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





