Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Nowy Dwór Mazowiecki: Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Józefa Wybickiego - nowy wymiar przestrzeni życia publicznego - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 192085 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 5122240, faks 22 5122101 , strona internetowa www.bip.nowydwormaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Józefa Wybickiego - nowy wymiar przestrzeni życia publicznego - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Józefa Wybickiego - nowy wymiar przestrzeni życia publicznego - roboty dodatkowe. Zamierzenie budowlane obejmuje: 1. Obniżenie odcinka kanalizacji od ulicy Sukiennej do studzienki w celu uzyskania możliwości włączenia kanałów odwadniających, 2. Wykonanie odwodnienia liniowego do studzienek, 3. Wykonanie studni rewizyjnej, 4. Doprowadzenie wody do pomieszczenia technicznego (podscenia), 5. Doprowadzenie kanalizacji do pomieszczenia technicznego (podscenia). 6. Wykonanie wentylacji w budynku podscenia 7. Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku podscenia wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy opis robót składających się na wykonanie zadania zawarty został w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia, oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik nr 5 do zaproszenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W dniu 16 września 2010 roku Gmina Nowy Dwór Mazowiecki, w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Józefa Wybickiego, nr sprawy ZP.341/38/2010, zawarła umowę nr ZP.342/44/2010 z Wykonawcą: DELTA Spółka Akcyjna, ul. Dzielna 21/47, 01-029 Warszawa (zamówienie podstawowe). Wartość powołanego zamówienia (umowy) została ustalona na kwotę 7 384 272,20 zł brutto (słownie: siedem milionów trzysta osiemdziesiąt cztery tysiące dwieście siedemdziesiąt dwa złote, dwadzieścia groszy). 50% tej kwoty stanowi kwotę 3 692 136,10 złotych (słownie: trzy miliony sześćset dziewięćdziesiąt dwa tysiące sto trzydzieści sześć złotych, dziesięć groszy). W dniu 8 czerwca 2011 roku stwierdzono konieczność udzielenia powołanemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego, przy czym zamówienie to nie zostało objęte zamówieniem podstawowym. Wartość zamówienia dodatkowego została ustalona na podstawie kosztorysu inwestorskiego na kwotę 73 789,11 złotych netto, co stanowi równowartość 19 220,92 euro. Powyższa kwota nie przekracza 50% realizowanego zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia dodatkowego stało się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. W trakcie wykonywania robót okazało się , że w wewnętrznej części areny, gdzie znajduje się fontanna, nie doprojektowano odpływu wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. Brak odpływu do kanalizacji deszczowej może powodować, że przy wysokim stanie wody na rzece Narew nastąpi całkowite zalanie areny jak również budynku znajdującego się pod sceną, a mając na uwadze obecny stan wód gruntowych na terenie miasta należy wykonać odpływ do kanalizacji deszczowej. W projekcie wykonawczym brakowało również fragmentu dotyczącego podłączenia instalacji wodno - kanalizacyjnej do budynku podscenia. Ponadto w dokumentacji projektowej nie przewidziano wentylacji podscenia jak również nie uwzględniono wykonania instalacji elektrycznej w budynku podscenia, gdzie znajduje się pomieszczenie techniczne dla instalacji fontanny w którym, z uwagi na proces uzdatniania wody, zachodzi konieczność częstej wymiany powietrza (ma to związek z wykorzystywanymi do tego procesu środkami chemicznymi). W związku z powyższym zachodzi konieczność wykonania następujących prac : 1. Obniżenie odcinka kanalizacji od ulicy Sukiennej do studzienki w celu uzyskania możliwości włączenia kanałów odwadniających, 2. Wykonanie odwodnienia liniowego do studzienek, 3. Wykonanie studni rewizyjnej, 4. Doprowadzenie wody do pomieszczenia technicznego (podscenia), 5. Doprowadzenie kanalizacji do pomieszczenia technicznego (podscenia). 6. Wykonanie wentylacji w budynku podscenia 7. Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku podscenia. Przedstawiając powyższe należy stwierdzić, że wykonanie wymienionych robót jest niezbędne do dokończenia realizacji umowy podstawowej zgodnie ze sztuką budowlaną. Reasumując, prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Opisany powyżej stan faktyczny wyczerpuje przesłanki, określone w art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. b) ustawy, do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
DELTA Spółka Akcyjna, ul. Dzielna 21/47, 01-029 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-564/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji systemu ciepłowniczego zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Osowiec
- SVA/4620-606/2025: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego według formularza cenowego i załączników w miejscowości Jarosław.
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2026 roku
- Dostawy mięsa i wędlin dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Bohaterów Modlina 79
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Przebudowa sanitariatów wraz z dostosowaniem toalet dla osób z niepełnosprawnością w budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wraz z instalacją urządzeń OZE obiektów użyteczności publicznej - sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku
- "Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Ruszkowie"
więcej: Instalacje niskiego napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





