To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Warszawa: Dostawa i montaż krzeseł obrotowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 191047 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134039 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6328091, faks 022 6321895.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż krzeseł obrotowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakupu fabrycznie nowych, nieużywanych krzeseł obrotowych biurowych, w ilościach: a) EXTRIME II R 1B steel 02 chrome z mechanizmem Epron Syncron i regulacją głębokości siedziska lub równoważne. Ilość: 79 sztuk. b) SONATA 24/7 steel 17 chrome z mechanizmem Duetto Multiblock lub równoważne. Ilość: 1 sztuka; Za równoważne Zamawiający uzna krzesła obrotowe o parametrach technicznych: Dotyczy: EXTRIME II R 1B steel 02 chrome z mechanizmem Epron Syncron i regulacją głębokości siedziska: Nośność: a) nie mniejsza niż: 110 kg; Podstawa krzesła: b) pięcioramienny krzyżak metalowy, kolor: chrom, umożliwiający stosowanie jako podnóżek; c) teleskop gazowy zapewniający płynną regulację oraz tzw. miękkie resorowanie wysokości; Rodzaj kółek: c) kółka jezdne samohamujące. Kółka muszą zapewniać swobodne przemieszczanie się krzesła w trakcie użytkowania; d) kółka do powierzchni miękkiej: wg potrzeb Zamawiającego; e) kółka do powierzchni twardej: wg potrzeb Zamawiającego. Kółka pokryte cienką gumową oponą zabezpieczającą przed zarysowaniem powierzchni; Mechanizm regulacji: f) mechanizm auto -synchronic regulujący kąt ustawienia oparcia i siedziska; g) zablokowanie oparcia w dowolnej pozycji odchylonej do tyłu; Podłokietniki: h) wykonane z tworzywa sztucznego; i) regulacja wysokości: możliwość regulacji w zakresie 20,5-27,5 cm; Siedzisko: j) regulowana wysokość siedziska: możliwość regulacji w zakresie 46,5-59,5 cm; k) głębokość: co najmniej 45,5 cm; l) szerokość: co najmniej 47 cm; m) zaokrąglona krawędź przednia; n) szkielet siedziska wykonany z sklejki o grubości co najmniej 10 mm; o) siedzisko pokryte pianką tapicerską o gęstości nie mniejszej niż 25 kg/m3; Oparcie: p) Szkielet wykonany z tworzywa sztucznego; q) Oparcie pokryte pianką tapicerską o gęstości nie mniejszej niż 21 kg/m3; r) Regulowana wysokość oparcia: możliwość regulacji w zakresie 45-55 cm; s) Wysokość całkowita krzesła zawiera się w przedziale 90-115 cm; t) Szerokość oparcia: co najmniej 35 cm-dolna część, co najmniej 40 cm- górna część; u) Grubość gąbki użytej do wykonania oparcia: nie mniej niż 3 cm; v) Regulowana wysokość oparcia i podparcia lędźwi. Tapicerka: w) tkanina oparcia i siedziska: -gramatura co najmniej 260 g/m2, -posiadająca atesty: 1) trudno zapalność (papieros, zapałka); 2) odporność na ścieranie: nie mniej niż 50 000 cykli; -kolor: wg wyboru Zamawiającego na podstawie wzornika przedstawionego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą. Dotyczy: SONATA 24/7 steel 17 chrome z mechanizmem Duetto Multiblock Nośność: a) nie mniejsza niż: 140 kg; Podstawa: b) podstawa krzesła - stabilna pięcioramienna, wykonana z polerowanego aluminium; c) teleskop gazowy zapewniający płynną regulację oraz tzw. miękkie resorowanie wysokości; Rodzaj kółek: d) kółka jezdne samohamujące. Kółka muszą zapewniać swobodne przemieszczanie się krzesła w trakcie użytkowania; e) wg wyboru zamawiającego, w przypadku wyboru kółek do powierzchni twardej Wykonawca dostarczy kółka pokryte cienką gumową oponą zabezpieczającą przed zarysowaniem powierzchni; Siedzisko: f) regulowana wysokość siedziska: możliwość regulacji w zakresie 40-60 cm, minimalna głębokość 50 cm, minimalna szerokość: nie mniej niż 54 cm; g) zaokrąglona krawędź przednia; h) szkielet siedziska sklejka o grubości co najmniej 13,5 mm; i) amortyzacja siedziska; j) synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska; k) mechanizm MULTIBLOCK; Podłokietniki: l) Stałe nieregulowane podłokietniki z miękkimi tapicerowanymi nakładkami; Tapicerka: n) tkanina : -posiadająca atesty: 1) trudno zapalność (papieros, zapałka); 2) odporność na ścieranie: nie mniej niż 500 000 cykli; -kolor: wg wyboru Zamawiającego na podstawie wzornika przedstawionego przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą. Oparcie: o) posiadające zagłówek; Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (transport i wniesienie) krzeseł do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Górczewskiej 8 oraz ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przy użyciu narzędzi należących do Wykonawcy. Termin realizacji Zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Okres gwarancji na oferowane krzesła: 24 miesiące. Zakres gwarancji: door to door; wszystkie elementy krzesła. Z uwagi na wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii, jakie powinny spełniać stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe krzesła stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą charakteryzować dodatkowo: a) dostateczna stabilność, przez wyposażenie go w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi; b) wymiary oparcia i siedziska, zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów; c) regulację wysokości siedziska w zakresie 400÷500 mm, licząc od podłogi; d) regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia oparcia w zakresie: 5 stopni do przodu i 30 stopni do tyłu; e) wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych; f) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360 stopni; g) podłokietniki; h) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia muszą być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane krzesła spełniają wymagania dla krzeseł równoważnych określone przez Zamawiającego w niniejszym SIWZ. CPV- 39111100-4 Siedziska obrotowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Meriwa Sp.J. Paweł Ostaszewski, Paweł Filipiuk, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44256,72
Oferta z najniższą ceną: 36359,7 / Oferta z najwyższą ceną: 57054,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Dostawa mebli, krzeseł i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.