Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Poznań: Usługi telekomunikacyjne świadczone za pośrednictwem telefonów komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 191003 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, fax 061 8599003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.oip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telekomunikacyjne świadczone za pośrednictwem telefonów komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi telekomunikacyjnej za pośrednictwem telefonów komórkowych dla PIP - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuję świadczenie usługi telekomunikacyjnej dla 23 numerów wraz z dostarczeniem aparatów telefonicznych z aktywacją według niżej określonej specyfikacji. 2.2. Kod przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika: 64212000-5 - usługi telefonii komórkowej 32250000-0 - telefony komórkowe 2.3. Rodzaje abonamentów i parametry aparatów telefonicznych: 2.3.1. Taryfa 1 - co najmniej 30 minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci komórkowych i numery stacjonarne oraz aparaty telefoniczne- 7 szt. o parametrach nie mniejszych niż: - czas czuwania min. 180 godz., czas rozmów min.180 minut, - wyświetlacz kolorowy, - praca w zakresach częstotliwości 900/1800/1900 - funkcje SMS, MMS, WAP, - w zestawie zawarta instrukcja, ładowarka standardowa, telefon z baterią . 2.3.2. Taryfa 2 - co najmniej 60 minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci komórkowych i numery stacjonarne oraz aparaty telefoniczne - 12 szt. o parametrach nie mniejszych niż: - czas czuwania min. 180 godz., czas rozmów min.180 minut, - wyświetlacz kolorowy, - praca w zakresach częstotliwości 900/1800/1900 - wbudowany aparat fotograficzny, - funkcje SMS, MMS, WAP, tryb głośnomówiący - łączność przy użyciu technologii bezprzewodowej Bluetooth, - w zestawie zawarta instrukcja, ładowarka standardowa, telefon z baterią . 2.3.3. Taryfa 3 - co najmniej 120 minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci komórkowych i numery stacjonarne oraz aparaty telefoniczne- 4 szt. o parametrach nie mniejszych niż: - czas czuwania min. 180 godz., czas rozmów min.180 minut, - wyświetlacz kolorowy, - praca w zakresach częstotliwości 900/1800/1900 - wbudowany aparat fotograficzny, - funkcje SMS, MMS, WAP, tryb głośnomówiący - łączność przy użyciu technologii bezprzewodowej Bluetooth, - w zestawie zawarta instrukcja, ładowarka standardowa, telefon z baterią . Telefony z pkt. 2.3.1-2.3.3. mają być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją, baterie minimum 6 miesięcy. W okresie naprawy Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego telefonu zastępczego, o parametrach nie gorszych niż naprawiany na okres naprawy telefonu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć aparaty telefoniczne do siedziby zamawiającego po zgłoszeniu zapotrzebowania i uaktywnić numer w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. 2.4. W ramach oferowanego abonamentu Wykonawca zapewni: 2.4.1. miesięczny pakiet minut obejmujący połączenia krajowe ze wszystkimi operatorami, w tym również telefonii stacjonarnej, 2.4.2. naliczanie sekundowe od początku połączenia (1s/1s), 2.4.3. przechodzenie niewykorzystanych minut i ich rozliczanie w następnych okresach rozliczeniowych, 2.4.4. bilingi dla wszystkich numerów telefonicznych w formie wydruku stanowiącego załącznik do faktury. 2.4.5.możliwość bezpłatnego uruchomienia roamingu międzynarodowego. 2.4.6. dostęp do informacji o stanie konta abonenta (wykorzystane minuty, naliczone opłaty), 2.4.7. stałego opiekuna klienta wyznaczonego do bieżących kontaktów z wyznaczoną osobą z ramienia Zamawiającego przez czas trwania umowy. 2.7.8. zamawiający wymaga by dla jednego telefonu wskazanego w pkt. 2.3.1 zachowany był dotychczasowy numer telefonu. Natomiast dla pozostałych telefonów należy nadać nowe numery telefonów. 2.5. Zasady uiszczania zapłaty: 2.5.1 Za zakup telefonów - po dostawie telefonu, w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury, 2.5.2 Za abonament płatność z góry, za wykorzystane minuty - z dołu- po każdym okresie rozliczeniowym świadczenia usługi w terminie 21 od daty wystawienia faktury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki wymagane od wykonawców (art. 22 i 24 oraz art. 36 ust. 1 pkt. 5 Pzp). Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w pkt. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 Pzp i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku, Nr 87, poz. 605). 3.1. Wykazanie niepodlegania Wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę jak w pkt 1.4 siwz. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - §1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub( i inne odpowiednie dokumenty wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej,jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 PZP - załącznik nr 3 do siwz. 3.2. Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3 Dokument , o którym mowa w pkt. 3.1.3 siwz ma być załączony w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę jak w pkt. 1.4 siwz. 3.5 W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, a) dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1 i 3.1.3 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego; b) dokument, o którym mowa w pkt 3.1.2 siwz ma złożyć co najmniej jeden podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. 3.6 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia). W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt. 3.1 siwz - spełniających wymagania określone w ww. rozporządzeniu - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 4. Dokumenty, które nie stanowią potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. 4.1. Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt. 3 siwz zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz; 2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz; 3) Oświadczenie o podwykonawcach, o których mowa w pkt. 1.8 siwz - załącznik nr 4 do siwz; 4) Informacje o podmiocie wspólnym - załącznik nr 5 do siwz - jeżeli dotyczy 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy;. 6) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 7) Cennik usług Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 2.7.1 siwz. 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1.1 - 4.1.3 i 4.1.5 siwz mają być oryginałami. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.7 siwz być załączony w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.6 siwz: a) może być załączony w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.4, b) gdy ofertę składa podmiot wspólny, ma złożyć każdy podmiot wchodzący w jego skład. 4.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.4 siwz może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.4 siwz. 4.4. Brak któregokolwiek z dokumentów w pkt. 4.1 skutkował będzie odrzuceniem oferty (a nie wykluczeniem wykonawcy z postępowania) jego oferty. Dokumentów tych wykonawca nie będzie mógł uzupełnić w trakcie toczącego się postępowania na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wykazanie niepodlegania Wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę jak w pkt 1.4 siwz. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - §1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub, i inne odpowiednie dokumenty wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej),jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 PZP - załącznik nr 3 do siwz. 3.2. Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3 Dokument , o którym mowa w pkt. 3.1.3 siwz ma być załączony w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę jak w pkt. 1.4 siwz. 3.5 W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, a) dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1 i 3.1.3 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego; b) dokument, o którym mowa w pkt 3.1.2 siwz ma złożyć co najmniej jeden podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. postępowaniu. 4. Dokumenty, które nie stanowią potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. 4.1. Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt. 3 siwz zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz; 2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz; 3) Oświadczenie o podwykonawcach, o których mowa w pkt. 1.8 siwz - załącznik nr 4 do siwz; 4) Informacje o podmiocie wspólnym - załącznik nr 5 do siwz - jeżeli dotyczy 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy;. 6) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 7) Cennik usług Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 2.7.1 siwz. 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1.1 - 4.1.3 i 4.1.5 siwz mają być oryginałami. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.7 siwz być załączony w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.6 siwz: a) może być załączony w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.4, b) gdy ofertę składa podmiot wspólny, ma złożyć każdy podmiot wchodzący w jego skład. 4.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.4 siwz może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.4 siwz. 4.4. Brak któregokolwiek z dokumentów w pkt. 4.1 skutkował będzie odrzuceniem oferty (a nie wykluczeniem wykonawcy z postępowania) jego oferty. Dokumentów tych wykonawca nie będzie mógł uzupełnić w trakcie toczącego się postępowania na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.oip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy, 61-807 Poznań, ul. św. Marcin 46/50, pokój nr 802.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, 61-807 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50 pok. 910 (kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa telefonów komórkowych dla jednostek policji garnizonu świętokrzyskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Dostawa tabletów 2 w 1
- Świadczenie usługi telefonii komórkowej i bezprzewodowego dostępu do Internetu wraz z opcją dostawy urządzeń.
- "Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi" - drugie postępowanie
- Dostawa telefonów komórkowych do Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
więcej: Telefony komórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





