Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Warszawa: Wykonanie kompleksowego projektu technicznego Systemu Repozytorium Informacji Turystycznej uwzględniającego integrację zewnętrznych systemów z bazą RIT przy pomocy zespołu interfejsów wymiany danych oraz wsparcie eksperckie we wdrożeniu projektu.
Numer ogłoszenia: 188397 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna , ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego projektu technicznego Systemu Repozytorium Informacji Turystycznej uwzględniającego integrację zewnętrznych systemów z bazą RIT przy pomocy zespołu interfejsów wymiany danych oraz wsparcie eksperckie we wdrożeniu projektu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompleksowego projektu technicznego Systemu Repozytorium Informacji Turystycznej uwzględniającego integrację zewnętrznych systemów z bazą RIT przy pomocy zespołu interfejsów wymiany danych oraz wsparcie eksperckie we wdrożeniu projektu. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje (zgodnie z zapisami zał. nr 1 i nr 7 do SIWZ): - wsparcie procesu wyboru zintegrowanego systemu informatycznego (w tym m.in. opracowanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowanie kosztorysu, opracowanie propozycji SIWZ, wsparcie zamawiającego na etapie realizacji postępowania przetargowego na system RIT), - nadzór nad przebiegiem wdrożenia systemu informatycznego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 125 tys. EURO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Udział konsultantów Wykonawcy w pracach w siedzibie Zamawiającego na jego wezwanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.15.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga od wykonawców: a) wykazania się wykonaniem co najmniej 5 usług w zakresie analizy wymagań funkcjonalnych odnośnie systemu informatycznego dla minimum 300 osób pracujących w systemie w trybie ciągłym; b) wykazania się wykonaniem co najmniej 3 usług doradczych, z których każda obejmowała następujące elementy: - wykonanie analizy procesów, - analizy techniczno-funkcjonalnej systemu informatycznego, - przeprowadzenie postępowania przetargowego, w tym co najmniej jedno postępowanie realizowane było w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, - nadzór nad wdrożeniem systemu; c) wykazania się wykonaniem co najmniej jednej usługi doradczej dla jednostki administracji publicznej o strukturze wielooddziałowej w zakresie przeprowadzenia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w wyniku której została zawarta umowa na wdrożenie systemu informatycznego; d) wykazania się wykonaniem co najmniej 1 projektu systemu informatycznego w sektorze turystyki i hotelarstwa; e) wykazania się wykonaniem co najmniej 5 usług związanych z systemami informatycznymi, realizowanych z wykorzystaniem metodyki Prince2 lub równoważnej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od wykonawców: a) wykazania się dysponowaniem Kierownikiem projektu - z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu informatyki lub zarządzania, posiadający kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami ze znajomością metodyki PRINCE2 lub równoważnej udokumentowane certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą oraz doświadczenie w zakresie nadzoru nad wdrażaniem zintegrowanych systemów informatycznych, posilający kwalifikacje w zakresie zarządzaniem usługami IT zgodnie ze standardem ITIL lub równoważnym udokumentowane certyfikatem wydanym przez uznaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji co najmniej pięciu usług polegających na zewnętrznym tj. jako strona trzecia nie będąca wykonawcą wdrożenia - ciągłym nadzorze nad wdrożeniem systemu informatycznego lub na usługach audytu projektów wdrożenia systemu informatycznego dla minimum 300 osób pracujących w systemie w trybie ciągłym. Kompetencja Kierownika Projektu nie może być łączona z kompetencjami opisanymi niżej. b) wykazania się dysponowaniem Analitykiem - z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu informatyki lub zarządzania, posiadający doświadczenie w zakresie analizy wymagań użytkowników i modelowania procesów (wymagane jest, by wykazał się udokumentowanym doświadczeniem w realizacji co najmniej pięciu usług polegających na wykonaniu analizy potrzeb użytkownika pod kątem wymagań odnośnie systemów informatycznych dla minimum 300 osób pracujących w systemie w trybie ciągłym. c) wykazania się dysponowaniem Ekspertem - z wykształceniem wyższym magisterskim z zakresu informatyki lub zarządzania, legitymujący się ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), posiadający wiedzę w zakresie audytu i projektowania systemów informatycznych udokumentowaną certyfikatami CISA i TOGAF lub równoważnymi oraz doświadczenie w zakresie doradztwa przy wyborze przez klienta dostawcy systemów informatycznych dla minimum 300 osób pracujących w systemie w trybie ciągłym. d) Wykazania się dysponowaniem Inżynierem/Inżynierów rozwiązań w zakresie integracji - który posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie: - brał udział przynajmniej w dwóch projektach informatycznych z których każdy polegał na integracji kilku niezależnych systemów informatycznych, różniących się technologią wykonania, - posiada/posiadają wiedzę z zakresu technologii baz danych (Oracle, PostgreSQL, MySQL ), - posiada/posiadają wiedzę praktyczną w zakresie serwerów aplikacyjnych. e) wykazania się dysponowaniem Inżynierem usability - który posiada umiejętności i doświadczenia w zakresie: - projektowania architektury informacji, - tworzenia makiet serwisów WWW, - opracowywania specyfikacji, nadzorowanie realizacji modułów, - analizowania rynku i potrzeb użytkowników, - przeprowadzania badań i testów funkcjonalnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga od wykonawców wykazaniem się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1,5 miliona złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas realizacji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Organizacja Turystyczna
ul. Chałubińskiego 8
00 - 613 Warszawa
XIX piętro, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Polska Organizacja Turystyczna ul. Chałubińskiego 8 00 - 613 Warszawa XIX piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja dokumentacji SZBI, wdrożenie systemu oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dmosin"
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Łyse
więcej: Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.