eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Przebudowa drogi gminnej nr 60125C Nowe Dobra - Podwiesk od km 0+000 do km 2+118.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Chełmno: Przebudowa drogi gminnej nr 60125C Nowe Dobra - Podwiesk od km 0+000 do km 2+118.
Numer ogłoszenia: 186636 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143044 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 60125C Nowe Dobra - Podwiesk od km 0+000 do km 2+118..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 60125C Nowe Dobra - Podwiesk od km 0+000 do km 2+118. - CPV: 45.23..31.42-6 - roboty w zakresie naprawy dróg. - CPV: 34.92.21.00-7 - oznakowanie drogowe. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze i ziemne: roboty pomiarowe, ścinanie poboczy, korytowanie i profilowanie podłoża, uformowanie poboczy. 2. Oporniki: ustawienie krawężników i oporników na ławie betonowej, ustawienie obrzeży betonowych. 3. Podbudowa: wykonanie warstwy odcinającej i odsączającej z piasku, wykonanie wyrównawczej, dolnej i górnej warstwy podbudowy z MNSM. 4. Nawierzchnia: wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. 5. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej. 6. Opaski: umocnienie poboczy MNSM. 7. Pobocza: wykonanie poboczy z pospółki. 8. Zjazdy: profilowanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie podbudowy z MNSM, ułożenie z betonu asfaltowego. 9. Elementy bezpieczeństwa: 9.1 Ustawienie barier ochronnych, 9.2 Oznakowanie poziome, 9.3 Oznakowanie pionowe, 9.4 Oświetlenie chodnika - montaż lampy solarnej, 9.5 Usunięcie karpiny drzew. 10. Roboty wykończeniowe i towarzyszące: plantowanie poboczy i skarp, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy - Załącznik nr 10 do SIWZ Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca na własny koszt wykona projekt czasowej organizacji ruchu na czas przebudowy tego odcinka drogi. Ponadto Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Występujące w załączonej dokumentacji ewentualne nazwy producentów są jedynie podane jako przykładowe. Wykonawca ma prawo zastosować materiały równoważne innego producenta jednakże o parametrach technicznych nie gorszych niż materiały przyjęte w kosztorysie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 34.92.21.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1582433,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1371881,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1371881,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1474867,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.