Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Włocławek: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompowniami we Włocławku I etap
Numer ogłoszenia: 186536 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. , ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2301700, faks 054 2301701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompowniami we Włocławku I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompowniami we Włocławku na terenach: dzielnicy (Południe) w ulicach: Dziewińska z włączeniem do ul. Kaliskiej, Planty, Łubna, Płowiecka, dzielnicy (Michelin) w ulicach: Wiązowa, Dobra, Szkolna, Parkowa, Strzelecka, Modra, Irysowa, Smocza, Baśniowa, Jaskółcza, Botaniczna, Ziołowa, Michelińska, Trawiasta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagania dotyczące sposobu wykonania i jakości Robót wyspecyfikowanych wyżej przedstawiony został w Tomie III SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.23 - 45.23.13.23 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100 000,00 zł. (słownie sto tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji (tzn. wybudować dwie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej do DN300 o długości łącznie co najmniej 2 km, w tym co najmniej 500 mb w terenie zurbanizowanym, z przepompowniami ścieków. b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 20 pracowników. c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy przy budowie co najmniej 2 systemów kanalizacyjnych z przepompowniami w terenie zurbanizowanym. Kierownik robót branży elektrycznej i AKPiA - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie układów zasilania, automatyki i sterowania a także co najmniej 1 układu monitorowania i transmisji danych dla przepompowni ścieków. Osoby te winny należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać środki finansowe, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 000,00 PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 6 500 000,00 PLN, w tym co najmniej 2 000 000,00 PLN ubezpieczenia na jedno zdarzenie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2).1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2).2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych prac sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców, c) wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz CV wskazanych osób wraz z kopiami posiadanych uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawcy, którzy nie dysponują wymaganym personelem, zobowiązani są również do przedstawienia pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Instrukcji Dla Wykonawców. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2).3) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włocławku; ul. Toruńska 146; 87-800 Włocławek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włocławku; ul. Toruńska 146; 87-800 Włocławek - Sekretariat Spółki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt przewidziany do współfinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





