eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa przyszłej drogi gminnej na odcinku od ul. Diamentowej do ul. Aleksandra Świętochowskiego i w kierunku posesji w rejonie ul. Zemborzyckiej 112 B-E w Lublinie wraz z budową oświetlenia drogowego, budową sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, przebudową odcinka osiedlowej sieci ciepłowniczej, przebudową kolizji sieci telekomunikacyjnych TP S.A. i NETIA S.A., oraz przebudową i zabezpieczeniem kolizji elektroenergetycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Lublin: Budowa przyszłej drogi gminnej na odcinku od ul. Diamentowej do ul. Aleksandra Świętochowskiego i w kierunku posesji w rejonie ul. Zemborzyckiej 112 B-E w Lublinie wraz z budową oświetlenia drogowego, budową sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, przebudową odcinka osiedlowej sieci ciepłowniczej, przebudową kolizji sieci telekomunikacyjnych TP S.A. i NETIA S.A., oraz przebudową i zabezpieczeniem kolizji elektroenergetycznych
Numer ogłoszenia: 186318 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79743 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyszłej drogi gminnej na odcinku od ul. Diamentowej do ul. Aleksandra Świętochowskiego i w kierunku posesji w rejonie ul. Zemborzyckiej 112 B-E w Lublinie wraz z budową oświetlenia drogowego, budową sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, przebudową odcinka osiedlowej sieci ciepłowniczej, przebudową kolizji sieci telekomunikacyjnych TP S.A. i NETIA S.A., oraz przebudową i zabezpieczeniem kolizji elektroenergetycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzone projekty budowlano - wykonawcze branży: 1.1. drogowej, 1.2. sanitarnej - sieć kanalizacji deszczowej, przebudowa sieci wodociągowej, przebudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wysokich parametrów, 1.3. elektrycznej - oświetlenie drogowe, przebudowa i zabezpieczenie kolizji elektroenergetycznych, 1.4. telekomunikacyjnej - przebudowa kolizji TP S.A. i NETIA S.A. 2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji, tj.: 2.1. budowę drogi, a w tym: - ułożenie krawężników, - wykonanie nawierzchni jezdni z mas bitumicznych, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, - wykonanie zjazdów i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 2.2. wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, 2.3. wykonanie przebudowy sieci wodociągowej na odcinku A-B, 2.4. wykonanie przebudowy odcinka osiedlowej sieci ciepłowniczej wysokich parametrów, 2.5. wykonanie oświetlenie drogowego, 2.6. wykonanie przebudowy kolizji elektroenergetycznych, 2.7. wykonanie przebudowy kolizji sieci telekomunikacyjnych TP S.A., 2.8. wykonanie przebudowy kolizji sieci telekomunikacyjnych NETIA S.A. 3. Zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót (wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu i oznakowania robót w pasie drogowym). 4. Zabezpieczenie istniejących obiektów kubaturowych oraz istniejącej infrastruktury technicznej. 5. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót w liniach regulujących własności. 6. Wykonanie monitoringu budowanych odcinków kanalizacji deszczowej. 7. Uporządkowanie terenu inwestycji. 8. Usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót. 9. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 10. Prowadzenie dzienników budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 11. Przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 3 egz.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. Operat kolaudacyjny należy również przekazać w wersji elektronicznej na nośniku pamięci masowej w formacie *pdf. 12. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3007364,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1918070,55

  • Oferta z najniższą ceną: 1918070,55 / Oferta z najwyższą ceną: 2831198,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.