To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Cewice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice
Numer ogłoszenia: 185967 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165331 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, os. 40-Lecia PRL 35, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 59 861 14 67, faks 59 861 14 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice, realizowanych w ramach projektu pt.: Pomocna Dłoń współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących szkoleń: a) Specjalista ds. kadr i płac szkolenie dla 3 osób, łączna liczba godzin szkolenia - 250. b) Konserwator szkolenie dla 3 osób, łączna liczba godzin szkolenia - 300. c) Przedstawiciel handlowy - szkolenie dla 4 osób, łączna liczba godzin szkolenia - 250. d) Barman-kelner szkolenie dla 1osoby, łączna liczba godzin szkolenia - 250. e) Woźna - oddziałowa w przedszkolu szkolenie dla 1 osoby, łączna liczba godzin szkolenia - 250. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: -Zatrudnienie trenerów-prowadzących szkolenia -Pokrycie kosztu dojazdów trenerów i uczestników szkolenia -Wyposażenie każdego z uczestników szkolenia w opracowane przez Wykonawcę materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze, niepodlegające zwrotowi, opisane w zakresie każdej z części. -Wydanie uczestnikom po ukończeniu szkolenia, w ostatnim jego dniu, odpowiednich zaświadczeń potwierdzających odbycie i ukończenie szkolenia -Opłatę ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania szkolenia 3. Zamawiający informuje, iż na godzinę szkolenia składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. 4. Nabór uczestników kursu przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na kurs skierowanych przez Zamawiającego uczestników. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia jest udział, w co najmniej 80% zajęć przewidzianych w danym działaniu 6. Zajęcia należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku. Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców szkolenia. Harmonogram należy ustalić z personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, laptop z projektorem i ekranem, sprzęt nagłaśniający z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. 8. Wykonawca zapewni pozostały sprzęt/urządzenia niezbędny do zrealizowania szkolenia we własnym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach/ certyfikatach, materiałach szkoleniowych, pomocach naukowych, itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu z Unii Europejskiej ze środków EFS w ramach PO KL 10. Wykonawca zapewni odpowiednią obsługę organizacyjną kursu, polegającą na przygotowaniu i podaniu poczęstunku, uprzątnięciu stołów i pomieszczenia, oraz pozostawieniu udostępnianych pomieszczeń w stanie czystości. 11. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w przerwach między zajęciami poczęstunek każdego dnia odbywania kursu, w miejscu odbywania kursu. Na poczęstunek ten powinno się składać: -Napoje gorące - kawa i herbata w ilości nie mniejszej niż 1 filiżanka plastikowa na osobę -Wody mineralnej niegazowanej lub soku - w ilości minimum 0,5 l na osobę -Cukru, śmietanki do kawy, cytryny do herbaty i serwetek dla wszystkich uczestników -Słodycze i ciastka -Jednodaniowy posiłek obiadowy 12. Wykonawca zapewni w ramach poczęstunku świeże produkty dostępne na rynku. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług żywienia odbywać się powinno według ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) 13. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników kursu ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie kursu - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo w trakcie kursu Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. Ankiety zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych 15. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu, nie rzadziej niż raz w miesiącu 16. Wykonawca dodatkowo po zrealizowaniu wszystkich godzin szkoleniowych przedkłada Zamawiającemu dokumentację szkoleniową, tzn.: zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, imienny wykaz osób, które nie ukończyły (przerwały) szkolenia, rejestr wydanych zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń/ certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem, listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń/certyfikatów oraz komplet materiałów szkoleniowych, w które Wykonawca wyposażył uczestników, oraz kserokopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pomocna Dłoń jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Specjalista ds. kadr i płac dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W LĘBORKU, ALEJA WOLNOŚCI 26, 84-300 LĘBORK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7770,00
Oferta z najniższą ceną: 7770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23010,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Konserwator dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W LĘBORKU, ALEJA WOLNOŚCI 26, 84-300 LĘBORK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7980,00
Oferta z najniższą ceną: 7980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Przedstawiciel handlowy dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W LĘBORKU, ALEJA WOLNOŚCI 26, 84-300 LĘBORK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7800,00
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Barman-kelner dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU OŚRODEK SZTAŁCENIA ZAOWDOWEGO W LĘBORKU, ALEJA WOLNOŚCI 26, 84-300 LĘBORK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2250,00
Oferta z najniższą ceną: 2250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Woźna - oddziałowa w przedszkolu dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Cewice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W LĘBORKU, ALEJA WOLNOŚCI 26, 84-300 LĘBORK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2841,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2090,00
Oferta z najniższą ceną: 2090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CEWICE
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





