eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiRemont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-19

Wodzisław Śląski: Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 184511 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141911 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej, malowania pomieszczeń i klatki schodowej, remontu pomieszczeń technicznych na klatce schodowej, remontu sali narad z wyburzeniem komina wentylacyjnego z wykonaniem zastępczej wentylacji grawitacyjnej, robót elektrycznych oraz wykonania zadaszenia nad wejściem głównym do budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nr WAB.6743.0035.2016 z dnia 26.01.2016r. oraz pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego objętego Decyzją Nr 0523/16 z dnia 30.06.2016r. Zakres robót został uzgodniony ze Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Katowicach oraz Architektem Miejskim w Wodzisławiu Śląskim. 3. Zakres robót obejmuje: 1) demontaż starych okien drewnianych i z PCV; 2) demontaż starych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; 3) montaż nowych okien wykonanych z tworzyw sztucznych w ilości 68 szt.; 4) montaż nowych parapetów wewnętrznych wykonanych z konglomeratu marmurowego; 5) montaż parapetów zewnętrznych: na elewacji frontowej z blachy miedzianej, pozostałe elewacje - z blachy tytanowo - cynkowej; 6) malowanie pomieszczeń farbą akrylową; 7) malowanie klatki schodowej i korytarza na I piętrze i parterze farbą lateksową do wys. 1,60m, powyżej farbą akrylową; 8) wykonanie i montaż zadaszenia wykonanego ze szkła 2x6mm hartowanego - klejonego, przeźroczystego; 9) remont 4 pomieszczeń technicznych na półpiętrach; 10) remont sali narad: wyburzenie komina wentylacyjnego, roboty posadzkowe, roboty malarskie, roboty instalacyjne - elektryczne, wykonanie zastępczej wentylacji grawitacyjnej na I piętrze; 11) roboty elektryczne: oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne na I piętrze, wykonanie instalacji włamania i napadu, podświetlenie zewnętrzne okien; 12) wywóz i utylizacja gruzu. 4. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu BIOZ, 2) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 3) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego, 4) wykonanie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 8. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto, zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Fobud Spółka z o.o. (Lider), Fobud Frydecki Tomasz, ul. Rzemieślnicza 13, 44-321 Marklowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292195,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 316701,38

  • Oferta z najniższą ceną: 316701,38 / Oferta z najwyższą ceną: 368468,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.