eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Ocieplenie elewacji oraz remont dachu budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy Rynku 16 i 17 w Krzeszowicach, położonych na terenie działki nr 1322, obręb Krzeszowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Krzeszowice: Ocieplenie elewacji oraz remont dachu budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy Rynku 16 i 17 w Krzeszowicach, położonych na terenie działki nr 1322, obręb Krzeszowice.
Numer ogłoszenia: 183614 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administracji Budynków Komunalnych, pl. Franciszka Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 2821340, fax 0-12 2821340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Krzeszowice - zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie elewacji oraz remont dachu budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy Rynku 16 i 17 w Krzeszowicach, położonych na terenie działki nr 1322, obręb Krzeszowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie elewacji oraz remont dachu budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy Rynku 16 i 17 w Krzeszowicach, położonych na terenie działki nr 1322, obręb Krzeszowice.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.50.00 - 45.26.50.00 Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.32.62 - 45.32.32.62 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w należytym wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 2 zamówień (od różnych Zamawiających) polegających na wykonaniu ocieplenia elewacji budynków mieszkalnych lub użytkowych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto za każde z tych zamówień oddzielnie oraz co najmniej 2 zamówień (od różnych Zamawiających) polegających na wykonaniu remontów dachów budynków mieszkalnych lub użytkowych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto za każde z tych zamówień oddzielnie, 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagany potencjał kadrowy to osoba odpowiedzialna za prowadzenie robót, z którą kontaktować się będzie Zamawiający oraz Inspektor Nadzoru Zamawiającego, posiadająca uprawnienia budowlane kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazująca przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem będzie polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum w wysokości wartości przedmiotu zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 2) NIP (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 3) REGON (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełnia wymagania Zamawiającego - złożone na formularzu stanowiącym - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) ważniejszych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. ociepleń elewacji oraz remontów dachów budynków mieszkalnych lub użytkowych, z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy inwestora z nr telefonu - sporządzony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 6) Referencje potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w dziale IV ust. 1 pkt 2. powinny zawierać następujące dane:- zakres wykonywanych robót, - termin w jakim te roboty były zrealizowane, - wartość wykonanych robót brutto, 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne bądź też oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do SIWZ, 8) Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych we właściwym Urzędzie Skarbowym lub uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - załącznik nr 5 do SIWZ, 9) Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonywaniu, zawierający informacje o posiadanych kwalifikacjach wraz ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej za wykonanie całości zadania, tj. kierownika budowy i robót - załącznik nr 8 do SIWZ, 10) Deklaracja podjęcia obowiązków kierownika budowy z podaniem zakresu posiadanych uprawnień wraz z kserokopią uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kserokopią polisy ubezpieczeniowej lub zaświadczenia o aktualnym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 11) Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia stwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w ust. 1 pkt 1), 4), 7) i 8) niniejszego działu, dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 7) i 8) niniejszego działu, składa dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy zamówienia oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605). 4. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zamówienia zobowiązany jest przedłożyć z ofertą : 1) Odpowiednio wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SIWZ, opracowany zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) Odpowiednio wypełniona OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ, opracowana zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Szczegółowy kosztorys ofertowy dla całości zadania opracowany wyłącznie komputerowo na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 13 do SIWZ) z zachowaniem kolejności pozycji przedmiarowych, ilości przedmiarowych oraz w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ). Baza normatywna załączonego przedmiaru robót nie jest obowiązująca, możliwe jest zastosowanie innych podstaw wycen włącznie z kalkulacją indywidualną. Z uwagi na to, że Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe przedmiotowego zadania, Wykonawca winien wypełnić wszystkie pozycje opisane w przedmiarze robót. 4) Pełna specyfikacja materiałów przewidzianych do zabudowania z określeniem cen (użyte materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. nr 207, poz. 2016 wraz z późniejszymi zmianami). 5) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 11 do SIWZ (akceptację Wykonawca wyraża poprzez podpisanie (podpis + pieczątka), każdej strony projektu umowy), 6) Oświadczenie o tym czy Wykonawca jest zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT - załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i gwarantuje prawidłowe wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ, 8) Oświadczenie, w którym Wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej Zamawiającego lub w Zakładzie Administracji Budynków Komunalnych, Pl. F.Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice (pokój 1) - w cenie 15.00 zł...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Administracji Budynków Komunalnych, Pl. F. Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice (pokój 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.