eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiWykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Miłej, Dobrej i Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Nowy Dwór Mazowiecki: Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Miłej, Dobrej i Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 181281 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 5122240, faks 22 5122101 , strona internetowa www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Miłej, Dobrej i Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wykonanie robót dodatkowych do zadania pn. Budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem w ul. Miłej, Dobrej i Dębowej w Nowym Dworze Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej: www.bip.nowydwormaz.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Kierując się przepisami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający zamierza przeprowadzić niniejsze postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. W dniu 09 listopada 2010 roku Gmina Nowy Dwór Mazowiecki w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zawarła umowę nr ZP.342/55/2010 z Wykonawcą: GRANAR Sp. z o. o., ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770 Warszawa (zamówienie podstawowe). Wartość powołanego zamówienia (umowy) została ustalona na kwotę 1 966 060,66 złotych brutto. 50% tej kwoty stanowi kwotę 983 030,33 złotych (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt trzy tysiące trzydzieści złotych trzydzieści trzy grosze). Wartość zamówienia dodatkowego, które jest przedmiotem niniejszego postępowania została ustalona na podstawie kosztorysów inwestorskich na kwotę 82 914,25 złotych netto, co stanowi równowartość 21 597,88 Euro. Powyższa kwota nie przekracza 50% realizowanego zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia dodatkowego stało się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zakres robót objętych umową przewidywał połączenie budowanej ulicy Miłej z zaplanowanym skrzyżowaniem z ulicą Morawicza w postaci ronda tj. 22,5 mb przed osią jezdni drogi powiatowej. Powyższe skrzyżowanie w postaci ronda miało być wybudowane w porozumieniu z Zarządcą drogi powiatowej przez firmę Projekt Masterplan Sp. z o.o. Sp. k. na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 832/2008 AB 7351-348/2008 z dnia 27 listopada 2008 roku. Z uwagi na niewybudowanie zaplanowanego ronda przed terminem zakończenia budowy ulicy Miłej koniecznym jest wykonanie przez miasto połączenia tych ulic w celu umożliwienia ich przejezdności, w związku z czym niezbędne jest wykonanie w/w robót dodatkowych. Opisany powyżej stan faktyczny wyczerpuje przesłanki, określone w art. 67 ust. 1 pkt 5) lit. b) ustawy, do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • GRANAR Sp. z o. o., ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.