eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokAZP/261/D/30/TI/P/1/2010 - Dostawa projektorów multimedialnych wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-06-24

Bia³ystok: AZP/261/D/30/TI/P/1/2010 - Dostawa projektorów multimedialnych wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 181214 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku , ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: AZP/261/D/30/TI/P/1/2010 - Dostawa projektorów multimedialnych wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektorów multimedialnych (szczegó³owo opisanych w za³±czniku nr 4 do og³oszenia) wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.65.21.00 - Projektory .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne z za³±cznikem nr 2 do og³oszenia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne z za³±cznikem nr 2 do og³oszenia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne z za³±cznikem nr 2 do og³oszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne z za³±cznikem nr 2 do og³oszenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie w oparciu o z³o¿one wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne z za³±cznikem nr 2 do og³oszenia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Za³±cznik nr 1 - wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej, - Za³±cznik nr 2 - o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, - Za³±cznik nr 3 - o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, - Za³±cznik nr 4 - wype³niona Tabela Opisu przedmiotu zamówienia, - Za³±cznik nr 5 - o¶wiadczenie o równowa¿no¶ci z opisem przedmiotu zamówienia - je¿eli dotyczy, - Pe³nomocnictwo do podpisywania wniosku i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie odpowiedniego dokumentu, w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie lub opatrzone adnotacj± - za zgodno¶æ z orygina³em - pieczêci± wykonawcy, imienn± piecz±tk± osoby upowa¿niaj±cej na podstawie odpowiedniego dokumentu oraz jej podpisem.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2.Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji gdy: a)konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, b)zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki stron, c)zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.umwb.edu.pl

IV.4.8) Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: 1) Wykonawcy chc±cy wzi±æ udzia³ w licytacji s± zobowi±zani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platform±, zamieszczon± na stronie www.licytacje.uzp.gov.pl. - nie jest wymagany podpis elektroniczny). Podczas rejestracji Wykonawca uzyskuje LOGIN, który jest obowi±zany podaæ Zamawiaj±cemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej. W przypadku podania przez Wykonawcê niew³a¶ciwego LOGINU, b±d¼ nieprzekazanie go Zamawiaj±cemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowi±zany jest do jego przekazania najpó¼niej jeden dzieñ przed terminem otwarcia licytacji. Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej stanowi za³±cznik nr 1 do og³oszenia i zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.umwb.edu.pl. Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. Z³o¿enie wiêkszej ilo¶ci wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków z³o¿onych przez danego Wykonawcê. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty musza byæ sporz±dzone w jêzyku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze lub inn±, czyteln± i trwa³± technik±, oraz podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± zawiadomienia oraz inne informacje za pomoc± faksu (z wyj±tkiem wniosku o dopuszczenie do udzia³u wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami), ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2) Korzystanie z oprogramowania jest bezp³atne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie siê w systemie na stronie www.licytacje.uzp.gov.pl. Przed rozpoczêciem korzystania z platformy zaleca siê zapoznanie siê z Samouczkiem, oraz z wersj± demonstracyjn± platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna. Pomoc techniczn± w zakresie funkcjonowania systemu (zg³aszanie ew. b³êdów) mo¿na uzyskaæ po numerem telefonu (022) 632 28 84. 5) Udzia³ w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przegl±dark± internetow± Internet Explorer 6.0 lub wy¿sz± lub Firefox 2.0 lub wy¿sz±. Zamawiaj±cy dopu¶ci do udzia³u w licytacji elektronicznej i zaprosi do sk³adania ofert wszystkich wykonawców, którzy spe³ni± warunki udzia³u w postêpowaniu. Zaproszenie zostanie przes³ane za pomoc± fax-u na numer wskazany przez wykonawcê we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej..

IV.4.9) Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ: Po zalogowaniu siê na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udzia³u w licytacji uzyskuj± dostêp do aplikacji umo¿liwiaj±cej sk³adanie ofert. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia) Wykonawcy sk³adaj± swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. Zamawiaj±cy i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamkniêcia licytacji przekazuj± wnioski, o¶wiadczenia i inne informacje drog± elektroniczn±. Licytacja elektroniczna bêdzie licytacj± jednoetapow±. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od momentu otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. Oferty sk³adane przez Wykonawców podlegaj± automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umo¿liwia sk³adanie wy³±cznie ofert o cenie ni¿szej ni¿ oferta wiod±ca w danym momencie. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ, gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. W trakcie licytacji elektronicznej system na bie¿±co udostêpnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, oraz cenach z³o¿onych przez nich ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji elektronicznej nie ujawnia siê informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê wykonawców. Cena wywo³awcza: 37.000 z³ (brutto). Minimalny krok post±pienia: 100.00 z³ (brutto). Przed przyst±pieniem do z³o¿enia post±pienia Wykonawca winien obliczyæ cenê oferty tak, aby mo¿liwe by³o dopasowanie cen jednostkowych do kwoty wylicytowanej oferty (brutto). W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytu³u nale¿ytego, zgodnego Z umow± i obowi±zuj±cymi przepisami wykonania zamówienia. W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ podatek VAT. System nie przyjmie post±pienia, którego wysoko¶æ jest mniejsza od okre¶lonego minimalnego post±pienia. Wysoko¶æ post±pienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty z³o¿onej w danej licytacji. System dopuszcza sk³adanie post±pieñ z dok³adno¶ci± do jednego grosza. Warto¶æ groszy nale¿y oddzieliæ od z³otych kropk±. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto. U¿ytkownicy ponosz± odpowiedzialno¶æ za informacje wprowadzone do systemu i konsekwencje z tego wynikaj±ce. Z dniem 15 pa¿dziernika 2009 r. do systemu licytacji elektronicznej UZP zosta³a wprowadzona zmiana polegaj±ca na ¿±daniu potwierdzenia sk³adanej oferty w sytuacji, gdy stanowi ona mniej ni¿ 50 % ceny oferty najkorzystniejszej. Wprowadzenie ww. zmiany powoduje, i¿ w przypadku sk³adania oferty stanowi±cej mniej ni¿ 50% ceny oferty najkorzystniejszej, momentem z³o¿enia post±pienia bêdzie naci¶niêcie przycisku potwierdzaj±cego chêæ z³o¿enia oferty o wskazanej warto¶ci. Z³o¿enie oferty o ra¿±co niskiej cenie spowoduje zablokowanie platformy licytacyjnej..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 1 godz.

IV.4.11) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 01.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku Kancelaria Kanclerza UMB ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter).

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 6 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do sk³adania ofert - o godz. 10.00.

IV.4.13) Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej (je¿eli dotyczy):

Licytacja zostanie automatycznie zamkniêta w dniu jej otwarcia - o godz. 11.00, tj. po up³ywie 1 godz.

IV.4.14 Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z ofert± Wykonawcy z³o¿on± w wyniku przeprowadzonego postêpowania w trybie licytacji elektronicznej - zgodnie z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z pó¼n. zm. zamkniêtej w dniu PRZEDMIOT UMOWY 1 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu w postaci projektorów multimedialnych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku. 2.Szczegó³owy wykaz sprzêtu bêd±cego przedmiotem dostawy i poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku - miejsca instalacji projektorów, zawiera za³±cznik nr 1 do umowy. 3.Projektor dla Zak³adu Protetyki Stomatologicznej - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do umowy - finansowany jest z Projektu Remont i przebudowa wraz z wyposa¿eniem obiektów na potrzeby Centrum Dydaktyki Stomatologicznej i Zak³adu Technik Dentystycznych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku nr WND-RPPD.06.01.00-20-00109 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej VI. Rozwój infrastruktury spo³ecznej Dzia³ania 6.1. Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji - umowa nr UDA-RPPD.06.01.00-20-00109-00. O¦WIADCZENIE 2 Sprzedaj±cy o¶wiadcza, ¿e jest uprawniony oraz posiada niezbêdne kwalifikacje do pe³nej realizacji przedmiotu umowy. TERMIN DOSTAW, INSTALACJI I URUCHOMIENIA 3 1. Realizacja umowy nast±pi w terminie: poz. 1 - 4 w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, poz. 5 w terminie od dnia 15.09.2010 r. do dnia 30.09.2010 r. 2. Strony ustalaj±, ¿e dat± wykonania umowy jest data podpisania protoko³u odbioru. GWARANCJA 4 1.Na oferowany przedmiot zamówienia Sprzedaj±cy udziela gwarancji nie krótszej ni¿: -poz. 1 - gwarancja na lampê - 36 miesiêcy, gwarancja na projektor - 36 miesiêcy, - poz. 2 - gwarancja na lampê - 24 miesi±ce, gwarancja na projektor - 24 miesi±ce, - poz. 3 - gwarancja na lampê - 36 miesiêcy lub 3 000 h, gwarancja na projektor - 36 miesiêcy, - poz. 4 - gwarancja na lampê - 36 miesiêcy, gwarancja na projektor - 48 miesiêcy, - poz. 5 - gwarancja na lampê - 12 miesiêcy, gwarancja na projektor - 48 miesiêcy. 2.Sprzedaj±cy zapewnia czas naprawy sprzêtu do 48 h, licz±c od momentu zg³oszenia przez Kupuj±cego. 3.Gwarancja obejmuje bezp³atne dokonanie napraw ewentualnych uszkodzeñ, w tym wymianê uszkodzonych podzespo³ów na nowe o porównywalnych parametrach. Okres gwarancji jest liczony od daty podpisania protoko³u odbioru, o którym mowa w par. 3. 4.W przypadku, gdy przewidywany czas naprawy, z uzasadnionych przyczyn, bêdzie d³u¿szy ni¿ wy¿ej wymienione, Sprzedaj±cy na czas naprawy bezp³atnie dostarczy i zainstaluje urz±dzenie zastêpcze o nie gorszych parametrach technicznych. 5.Gwarancja ulega automatycznemu przed³u¿eniu o okres od dnia zg³oszenia Sprzedaj±cemu uszkodzenia sprzêtu do dnia usuniêcia usterki. 6.Sprzedawca wymieni urz±dzenie na nowe je¿eli ilo¶æ napraw gwarancyjnych tego urz±dzenia przekroczy liczbê 3. 7.Sprzedawca w sposób widoczny oznaczy dostarczony sprzêt. Oznaczenie bêdzie zawieraæ: nazwê i adres firmy, telefon, fax serwisowy, datê koñcow± okresu gwarancji sk³adaj±c± siê z miesi±ca i roku. 8.Sprzedawca pokryje wszelkie koszty zwi±zane z naprawami gwarancyjnymi -koszty dojazdu, koszty przesy³ek kurierskich etc.. 9.Sprzedawca dostarczy wraz z dostaw± instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim. CENA 5 1.Warto¶æ umowy wyra¿ona w PLN jest sta³a i wynosi : netto:z³ s³ownie:z³, podatek VAT:z³; s³ownie:z³; brutto: z³; s³ownie: z³. 2.Ustalona warto¶æ przedmiotu umowy okre¶lona w ust. 1 zawiera wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± dostawy tj. cenê towaru, podatek VAT, op³aty celne, koszty opakowania, transportu, wniesienia, roz³adowania, monta¿u, instalacji, uruchomienia, ubezpieczenia, koszty zwi±zane ze ¶wiadczeniem pe³nego serwisu gwarancyjnego (koszty dojazdu, koszty za³atwiania wszelkich formalno¶ci celnych zwi±zanych z importem czê¶ci zamiennych, koszty przesy³ek kurierskich, koszty robocizny, materia³ów etc.) oraz ewentualne koszty us³ugi agencji celnej. 3.Zap³ata nast±pi przelewem na konto podane na fakturze VAT w terminie do 21 dni od daty odbioru, potwierdzonego protoko³em odbioru i otrzymania faktury VAT przez Kupuj±cego. 4. Sprzedaj±cy jest obowi±zany do przes³ania Kupuj±cemu faktury VAT w formie elektronicznej (format TXT lub XML, PDF) na adres e-mail: fvat@umb.edu.pl 5. Termin uwa¿a siê za zachowany, je¿eli obci±¿enie rachunku bankowego Kupuj±cego nast±pi³o w ostatnim dniu up³ywu przewidzianego terminu. KARY UMOWNE 6 1.Sprzedaj±cy zap³aci Kupuj±cemu karê umown± za odst±pienie od umowy przez Kupuj±cego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialno¶æ Sprzedaj±cy - w wysoko¶ci 10% warto¶ci przedmiotu umowy. 2.Kupuj±cy zap³aci Sprzedaj±cemu karê umown± za odst±pienie od umowy przez Sprzedaj±cego z przyczyn zawinionych, za które ponosi odpowiedzialno¶æ Kupuj±cy - w wysoko¶ci 10% warto¶ci przedmiotu umowy. 3.W przypadku opó¼nienia w wykonaniu przedmiotu umowy przez Sprzedaj±cego, Kupuj±cy ma prawo do naliczenia kary umownej w wysoko¶ci 1% warto¶ci zadania okre¶lonego w par. 3 ust. 1, w ramach którego nie dostarczono sprzêtu, za ka¿dy dzieñ opó¼nienia liczony od daty ustalonej przez strony jako data wykonania umowy. 4.Sprzedaj±cy zap³aci Kupuj±cemu karê umown± za opó¼nienie w usuniêciu wad stwierdzonych przy odbiorze, a tak¿e zg³oszonych w ramach gwarancji lub rêkojmi w wysoko¶ci 0,2% warto¶ci zadania, w którym ujawni³y siê wady za ka¿dy dzieñ opó¼nienia liczonego od dnia wyznaczonego na usuniêcie wad. 5.Kupuj±cy mo¿e dochodziæ odszkodowania przewy¿szaj±cego kary umowne na zasadach ogólnych. SPORY 7 1.Sprawy sporne wynik³e w zwi±zku z wykonaniem umowy rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy w Bia³ymstoku. 2.W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Kupuj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. 3.W przypadku, o którym jest mowa w ust. 2, Sprzedaj±cy mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 4.W sprawach nie uregulowanych niniejsz± umow± maj± zastosowanie: a) przepisy Kodeksu Cywilnego, b) przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych. ZMIANY UMOWY 8 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji gdy: a)konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, b)zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki stron, c)zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego. POSTANOWIENIA KOÑCOWE 9 1.Do kontaktów roboczych Sprzedaj±cy wyznacza swoich pracowników w osobach: 2.Do kontaktów roboczych Kupuj±cy wyznacza swoich pracowników w osobach: Jan Leszczyñski, tel. 85 748 55 46, e-mail: it@umwb.edu.pl 3.Zmiany umowy wymagaj± zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4.Niniejsz± umowê sporz±dzono w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach - dwa dla Kupuj±cego oraz jeden dla Sprzedaj±cego.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Poz. 5 - projektor dla Zak³adu Protetyki Stomatologicznej (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 4 do og³oszenia) - finansowana jest z Projektu Remont i przebudowa wraz z wyposa¿eniem obiektów na potrzeby Centrum Dydaktyki Stomatologicznej i Zak³adu Technik Dentystycznych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku nr WND-RPPD.06.01.00-20-00109 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej VI. Rozwój infrastruktury spo³ecznej Dzia³ania 6.1. Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji - umowa nr UDA-RPPD.06.01.00-20-00109-00. Termin wykonania zamówienia poz. 1-4 (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 4 do og³oszenia) - 30 dni od dnia zawarcia umowy, w przypadku poz. 5 (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 4 do og³oszenia) - termin wykonania w dniach od 15.09.2010 r. do dnia 30.09.2010 r. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami s±: - w sprawach merytorycznych: Jan Leszczyñski, tel. (085) 748-54-46; - w sprawach formalno-prawnych: mgr El¿bieta Samsonowicz - £êczycka, tel. (085) 748-56-40. Warunki przekazania wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: - wniosek w zamkniêtej kopercie nale¿y z³o¿yæ w: Uniwersytet Medyczny w ia³ymstoku Kancelaria Kanclerza UMB, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15- 089 Bia³ystok (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter), do dnia 01.07.2010 r. do godziny 12.00. Kopertê oznakowan± nazw± i adresem Wykonawcy nale¿y zaadresowaæ: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok z dopiskiem Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej na dostawê projektorów multimedialnych. Nie otwieraæ przed dniem 01.07.2010 r. przed godzin± 12.00..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.