Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Kraków: Opracowanie projektu, wydrukowanie, opublikowanie materiału oraz zapewnienie kolportażu wkładki informacyjno - promocyjnej o rozwoju obszarów wiejskich, w lokalnym dodatku dziennika o jednorazowym piątkowym nakładzie nie mniejszym niż 40 000 egzemplarzy ukazującym się w zasięgu województwa małopolskiego, która będzie stanowiła bezpłatny dodatek
Numer ogłoszenia: 180846 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu, wydrukowanie, opublikowanie materiału oraz zapewnienie kolportażu wkładki informacyjno - promocyjnej o rozwoju obszarów wiejskich, w lokalnym dodatku dziennika o jednorazowym piątkowym nakładzie nie mniejszym niż 40 000 egzemplarzy ukazującym się w zasięgu województwa małopolskiego, która będzie stanowiła bezpłatny dodatek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiału, opracowanie projektu, wydrukowanie, opublikowanie materiału oraz zapewnienie kolportażu na obszarze obejmującym zasięg całego województwa małopolskiego, szesnastostronicowej kolorowej wkładki informacyjno promocyjnej o rozwoju obszarów wiejskich, która będzie stanowiła bezpłatny dodatek w jednorazowym piątkowym nakładzie 40 000 egzemplarzy w 2011 roku. 1.1 Zamawiający wymaga wydania w 2011 roku jednej 16 - stronicowej, pełno kolorowej wkładki informacyjno - promocyjnej. 1.2 Zamawiający wymaga aby wkładka nie była publikowana w dzienniku o charakterze rozrywkowym, sportowym lub motoryzacyjnym. 1.3 Szczegółowy opis projektu zamówienia dla wkładki: Objętość: 16 - stronicowy, Kolor: pełnokolorowy, Format: format minimum 205x270 maksimum 245x325 [mm]; Materiały do wkładek: przygotowanie materiałów do wkładki tj. dla 12 stron w tym zdjęcia o tematyce wskazanej przez Zamawiającego i według wskazówek udzielonych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy; Wykonawca winien przedłożyć materiały Zamawiającemu do akceptacji, materiały do pozostałych 4 stron wkładki Zamawiający dostarczy pocztą elektroniczną; Tematyka materiałów przygotowywanych przez Wykonawcę: Materiały mają dotyczyć organizowanych w 2011 roku Dożynek Województwa Małopolskiego. We wkładce powinny znaleźć się wywiady z Zarządem Województwa Małopolskiego, wójtem gminy Kamienica, opis zwyczajów dożynkowych, opis dożynkowych przepisów kulinarnych, zebranie materiału o gminie Kamienica, prezentacja pary będącej Starostami Dożynek, zdjęcia miejscowości, produktów regionalnych, strojów regionalnych, rękodzieła ludowego Termin składu: dwa dni przed terminem wydruku; Termin dokonywania ewentualnych poprawek: zgodnie z umową; Skład : zapewnia Wykonawca; Korekta: zapewnia Wykonawca; Papier: powlekany dwustronnie LWC o gramaturze nie gorszej niż 56g/m2 lub równoważny o co najmniej takim samym lub wyższym standardzie, Warunki płatności: przelewem po realizacji zamówienia, w ciągu 30 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury VAT; Terminy publikacji: sierpniowy lub wrześniowy piątek wskazany przez Zamawiającego (wskazanie nastąpi nie później niż na 28 dni przed datą publikacji) Nakład: 40 000 egzemplarzy wkładki na terenie województwa małopolskiego 2 Uwagi dla Wykonawców: 2.1 Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przygotowania materiału do wkładki dla 12 stron wraz ze zdjęciami o tematyce wskazanej przez Zamawiającego i według wskazówek udzielonych przez Zamawiającego; b) przygotowania projektu wkładki w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego materiały dla 4 stron wkładki; c) przygotowania projektu 12 stron wkładki w oparciu o materiały uzyskane przez Wykonawcę na temat wskazany przez Zamawiającego; d) korekty wydawniczej oraz językowej: ortograficznej, gramatycznej i stylistycznej wkładki; e) obróbki graficznej materiału dostarczonego przez Zamawiającego oraz przygotowanego przez Wykonawcę; f) przygotowania zdjęć do części wkładki przygotowywanej przez Wykonawcę; g) zamieszczenia zdjęć przygotowanych przez Wykonawcę, h) zamieszczenia zdjęć przygotowanych przez Zamawiającego. 2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w Wydawnictwie logotypów Unii Europejskiej, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, logo Województwa Małopolskiego. Wzory logotypów (załącznik nr 5 do SIWZ) - zgodnych z księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej (JPG, Corel). 2.3 Przed przystąpieniem do druku Wkładki, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ostateczny projekt opracowanej przez Wykonawcę wkładki do akceptacji pocztą elektroniczną na cztery dni przed publikacją wkładki. 2.4 W ramach 40 000 nakładu wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia 550 egz. (słownie: pięciuset pięćdziesięciu egzemplarzy) wydania wkładki w dniu ich publikacji do siedziby Zamawiającego - Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Kancelaria Zarządu ul. Basztowa 22, piętro I, pok. 141, Sekretariat.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt. 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługę publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w prasie, o wartości 20 000 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Funduszy Europejskich, ul. Wielicka 72 B, 30-552 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Departament Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie, ul. Wielicka 72B , parter, Dziennik Podawczy - witryna (wejście od ul. Dworcowej).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
więcej: Usługi projektów graficznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





