Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W INTERNACIE POZOSTAJĄCYM W ZARZĄDZANIU ZESPOŁU ZARZĄDCÓW NIERUCHMOŚCI WAM SP. Z O.O. ODDZIAŁU TYMCZASOWEGO ZAKWATEROWANIA PRZEZNACZONEGO NA ZAKWATEROWANIE TYMCZASOWE ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH W BIAŁOBRZEGACH.
Numer ogłoszenia: 180650 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 576 23 02, faks 0-22 576 23 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W INTERNACIE POZOSTAJĄCYM W ZARZĄDZANIU ZESPOŁU ZARZĄDCÓW NIERUCHMOŚCI WAM SP. Z O.O. ODDZIAŁU TYMCZASOWEGO ZAKWATEROWANIA PRZEZNACZONEGO NA ZAKWATEROWANIE TYMCZASOWE ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH W BIAŁOBRZEGACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie ochraniał budynek internatu w dni powszednie, zgodnie z przygotowywanym miesięcznym grafikiem z podziałem na liczbę godzin pracy obiektu (od 8 do 24 godzin - w zależności od potrzeb).W dniach wolnych od pracy i w dniach świątecznych praca ochrony będzie trwała 24 godziny na dobę. Wykonawca jest zobowiązany do: 1. kontroli i nadzoru nad ruchem mieszkańców w internatach; 2. w razie konieczności kwaterowanie nowoprzybyłych do internatu żołnierzy w pokojach internatowych; 3. sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym; 4. dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnętrz budynku oraz rejestrowania/odnotowywania cyklicznego wykonywania tej czynności w książce obchodów (raportów); 5. bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia; 6. egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w internatach regulaminów, instrukcji porządkowych, zakwaterowania, bhp i przeciwpożarowych oraz instrukcji dostarczonych przez Zamawiającego; 7. udzielanie mieszkańcom informacji o strukturze obiektu ze wskazaniem, gdzie znajdują się pomieszczenia ogólnodostępne (kuchnie, łazienki, wc, pralnie, suszarnie itp.) 8. udostępnianie mieszkańcom internatów książki skarg i wniosków; 9. skuteczne przeciwdziałanie zaborowi i dewastacji w ochranianych budynkach. 10. w przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa stanu mienia, itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawców, powiadomieniem Policji lub Żandarmerii Wojskowej, osób funkcyjnych internatów lub Kierownika Zespołu oraz innych służb ( np. PWiK lub Straży Pożarnej). Odnotowanie w książce raportów i przedstawienie stosownego meldunku; 11. obsługa urządzeń po uprzednim przeszkoleniu w internatach posiadających system przeciwpożarowy oraz system monitoringu; 12. prowadzenie ewidencji osób odwiedzających mieszkańców internatów oraz wyegzekwowanie opuszczenia budynków internatów przez ww osoby o godzinie 22:00; 13. wydawanie mieszkańcom internatów, za pokwitowaniem, korespondencji dostarczonej przez placówki pocztowe lub Zamawiającego; 14. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi internatowych w poszczególnych internatach; 15. nadzór nad zapasowymi kluczami do pokoi i kwater internatowych. W nagłych przypadkach (np. zagubiony klucz przez mieszkańca internatu) otwieranie drzwi lokatorowi kluczem zapasowym oraz powiadomienie (zapisanie w książce raportów) o zaistniałym fakcie pracownika internatu bądź Kierownika Zespołu; 16. zamykanie i otwieranie bramy wjazdowej w poszczególnych budynkach internatowych w godzinach nocnych; 17. obchód wewnątrz i na zewnątrz ochranianych budynków co 2-3 godziny w porze nocnej; 18. wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie; 19. kontrola i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego; 20. zawiadamianie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie ich w książce awarii i usterek; 21. każdorazowo (po zgłoszeniu) w przypadku awarii w internacie i kwaterach internatowych Wykonawca powiadamia firmę obsługującą budynek internatowy lub kwaterę oraz kierownika internatu, w razie konieczności kierownika Zespołu. Wykonawca nadzoruje prace usuwania zgłoszonych awarii i usterek oraz dokonuje odnotowania usunięcia awarii; 22. przyjmowanie i ewidencjonowanie wszelkich zgłoszeń awarii i usterek w prowadzonej książce zgłoszeń awarii i usterek; 23. współpraca z pracownikiem internatu bądź kierownikiem Zespołu w sprawie wynajmowania pokoi noclegowych; 24. niedopuszczanie do wstępu na teren internatów osób nieuprawnionych lub osób zachowujących się nieodpowiednio; 25. sprawdzanie tożsamości mieszkańców internatów; 26. wypełnianie każdorazowo, po skończonej służbie, książki raportów i odnotowywanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru; 27. przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców w zakresie funkcjonowania internatu, odbieranie telefonów oraz obsługa faksów; 28. udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli; 29. znajomość wszystkich telefonów alarmowych; 30. wydawanie i przyjmowanie kluczy - za podpisem mieszkańca ewidencji kluczy do pomieszczeń gospodarczych: pralni, prasowalni, suszarni, piwnicy, itp.;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2899.84 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARGUS GROUP1 SP. Z O.O., UL. ŁUCKA 15/1318, 00-842 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2899,84
- Oferta z najniższą ceną: 2899,84 oferta z najwyższą ceną: 2899,84
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





